۳۲۲۷۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منصوریان: پرسپولیس را به خوبی می‌شناسیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: پرسپولیس را به خوبی می شناسیم و از هفت هفته پیش، می دانستیم برای کسب سهمیه یا قهرمانی باید برابر یک رقیب بزرگ به میدان برویم.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، گفت: خدا هر سال این شانس را می دهد تا نفت در روند قهرمانی اثر گذار باشد. امسال برای کسب سهمیه می جنگیم. به بازیکنانم گفتم که باید در سه بازی آخر با تمام وجود کار کنیم. جوانان نفت بهترین بازیکنان لیگ هستند و صبر آنها یک درس بزرگ به لیگ ایران داد. پرسپولیس را به خوبی می شناسیم و از هفت هفته پیش، می دانستیم برای کسب سهمیه یا قهرمانی باید برابر یک رقیب بزرگ به میدان برویم. آنها ایراداتی دارند و این هفته آنالیز فنی آنها را هم در آوردیم. این هم از تجربیاتم در دستیاری تیم ملی است.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور بیرانوند و امیری در پرسپولیس گفت: نه این دو، ما یک بازیکن دیگر به نام سید جلال حسینی داریم که او پرسپولیسی است. من هیچگاه از بازیکنانم این سوال را نپرسیدم که استقلالی هستید یا نه. ما پارسال و امسال پرسپولیس و استقلال را شکست دادیم. سر هرکس را بتوانیم کلاه بگذاریم، سر شما خبرنگاران را نمی توانیم کلاه بگذاریم. ما یک گنجینه داریم که یک عده از آنها به استقلال و پرسپولیس می روند. در تیم ما این چیزها اثری ندارد. بیرانوند همین الان هم استقلال و پرسپولیس نرود، دروازه بان اول تیم ملی است.

منصوریان تاکید کرد: همین الان امیری و سید جلال حسینی بازیکن ثابت تیم ملی هستند. آنها یک گارانتی دارند و بازیکنان ما پاک هستند و هر اتفاقی در بازی فردا رخ دهد، به هیچ وجه نگاه مثبت و منفی ای به بازیکنانم ندارم. یک موقعی سال ۷۳ به استقلال آمدم، لذت می بردم از اینکه ساعت ۳ به تمرین بروم تا ۵ تمرین کنیم. من الان ۸ ساعت وقت می گذارم و به کار فنی احترام می گذارم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات منتسب به خودش درباره استقلال و اظهارات امروز برانکو که از او دفاع کرده است، بیان کرد: من حرف برانکو را تایید می کنم. من در ادبیات ۶ و ۴ نیستم و با تمام احترام به هواداران پرسپولیس نگاه می کنم. البته منکر استقلالی بودنم نیستم. یک سو تفاهم ایجاد شده است. شما نمی‌بینید که ما شانس سهمیه هستیم ولی چون هجمه رقابت استقلال و پرسپولیس بالاست، همه چیز بزرگ شده است. ما برای شان و آبرو و سهمیه خودمان بازی می کنیم. اگر ما سهمیه بگیریم، قهرمان لیگ هستیم. کدام تیم مربی‌اش هزار تومان نگرفته و صد میلیون از جیبش هم داده باشد. من بیست سال پیش شاگرد مظلومی بودم ولی امروز سرمربی نفت هستم و فردا هم اگر ببریم، ادبیات غلطی نخواهیم داشت. وجداناً من آن حرف را نزده بودم. فردایش دیدم فنونی‌زاده و علی دایی صحبت‌هایی را مطرح کرده اند. این وسط بکش بکش راه افتاد. هواداران بدانند ما برای آبروی خودمان بازی می کنیم و مطمئنا فردا یک بخشی از هواداران فوتبال ایران خوشحال هستند و یک عده ای ناراحت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج