۳۲۲۷۴۹
۵۰۹۰
۵۰۹۰
پ

معرفی ۶ صفحه اینستاگرام برای خرید دکوری

مدتی است که بازار لوازم چوبی و تزیینی تکانی به خودش داده و طرح‌های شاداب و خوش‌رنگ و لعابی را جایگزین طرح‌های سنگین و کلاسیک کرده است. تا کی می‌خواهیم با خرید وسایل کلاسیک عتیقه‌جات خانه‌مان را از انرژی مثبت محروم کنیم؟

وب سایت چیدانه: مدتی است که بازار لوازم چوبی و تزیینی تکانی به خودش داده و طرح‌های شاداب و خوش‌رنگ و لعابی را جایگزین طرح‌های سنگین و کلاسیک کرده است. تا کی می‌خواهیم با خرید وسایل کلاسیک عتیقه‌جات خانه‌مان را از انرژی مثبت محروم کنیم؟

معرفی 6 صفحه اینستاگرام برای خرید دکوری

معرفی 6 صفحه اینستاگرام برای خرید دکوری

ما مردمی هستیم که چشم‌های‌مان به زیبایی عادت ندارد! کمتر پیش می‌آید که در خیابان راه برویم یا در فضاهای بسته بنشینیم و از زیبایی‌های بصری لذت ببریم؛ زیرا این زیبایی‌ها در دوروبرمان به‌ندرت وجود دارند. زیبایی‌های بصری همان اشیا و طراحی‌های جادویی‌ای هستند که بدون آنکه خودمان بفهمیم روحیه‌مان را عوض می‌کنند و مانند بمب انرژی چشم‌مان را از خستگی‌های روزمره نجات می‌دهند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


رقص پارچه ها در طراحی داخلی گالری پارچه قزوین!

معرفی 6 صفحه اینستاگرام برای خرید دکوری

اصولا در طراحی های فضاهای فروشگاهی آن هم فروشگاهی برای عرضه یک محصول خاص آنچه که حائز اهمیت است، طراحی ویترین جذاب و دعوت کننده است. ویترینی که بتواند در عین سادگی برای بیننده خیره کننده باشد و خریدار را به سمت خود بکشاند. طراحی یک فروشگاه زمانی منحصر به فرد می شود که جذابیت ویترین در فضای داخلی فروشگاه هم نمایان شود و اثری بدیع همانند گالری پارچه کارآگاه به معماری امیر احمد رضایی خلق شود، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این گالری پارچه منحصر به فرد سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


با انواع درب پاسیو آشنا شویم!

معرفی 6 صفحه اینستاگرام برای خرید دکوری

وقتی صحبت از بهار می شود ماه اردبیهشت در میانش می درخشد، این ماه دل انگیز را برای لذت بردن از طبیعت از دست ندهید، بالکن و فضای بیرونی خود را لبریز از زیبایی های طبیعت کنید، و این زیبایی را به فضای داخلی خود هدیه دهید، پیش درباره ی آراستن بالکن ها و فضای بیرونی با شما صحبت کرده ایم اما امروز در چیدانه می خواهیم به بررسی دریچه ی میان فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی یعنی درب ها بپردازیم با ما همراه باشید تا با هم انواع مختلف آن ها را بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۲۰ ویلای خیره کننده در ناکجا آباد!

معرفی 6 صفحه اینستاگرام برای خرید دکوری

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که در عمق جنگلی انبوه یا لبه صخره ای صعب العبور یا در دشتی خالی از سکنه یک خانه تنها توجه تان را جلب کند و با خود بگویید این خانه اینجا چه کار می کند؟! ممکن است با خود فکر کنید خطای چشم تان بوده است اما واقعیت این است که این خانه های ناشناخته در سرتاسر جهان توسط افرادی برای فرار از جمعیت و لذت بردن از زندگی ساکت و آرام به دور از شلوغی جامعه ساخته شده اند. در این مطلب با چیدانه همراه شوید تا از این خانه های خیره کننده در ناکجا آباد را کشف کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج