۳۲۲۷۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عزیزی: آقای علیفر امیدوارم تیم بگیری!

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به اظهارات اخیر سرهنگ علیرضا علیفر، گزارشگر ورزشی واکنش تندی نشان داد.

ورزش سه: خداداد عزیزی درباره اظهارات علیرضا علیفر در برنامه خندوانه می گوید: من شنیدم علیفر گفته سال آینده روی نیمکت یک تیم لیگ برتری می نشیند. انشاءالله همه کسانی که آرزوی مربیگری دارند، به آرزویشان برسند! ما در ایران ۱۶ مربی لیگ برتری داریم و دو میلیون نفر نامزد حضور در این جایگاه! فقط اگر همه آنها بخواهند روی نیمکت بنشینند، به هرکدام فقط یک دقیقه زمان می رسد! من با تمام احترامی که برای علیفر قائل هستم اما واقعا تعجب می کنم که چطور این حرف ها را برزبان می آورد.

علیفر به خودش سوزن ته گرد بزند

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: علیفر می گوید گواردیولا پول مفت می گیرد. جالب است زمانی من یک انتقاد از آقای کی روش کردم و گفتم کی روش انتظارات خداداد عزیزی را در فوتبال ایران برآورده نکرده، سپس تمام این آقایان گزارشگر به سر من ریختند و گفتند خداداد کیست که انتقاد کند و اصلا در حد کی روش نیستی و از این مسائل. حالا این دوستان خیلی راحت می گویند گواردیولا پول مفت می گیرد. آقای علیفر! شما که این همه جوالدوز به دیگران می زنی، یک سوزن ته گرد هم به خودت بزن. شما چطور راجع به گواردیولا اظهار نظر می کنی و می گویی مسی برای بارسلونا کاری نکرده است. همین گواردیولا در یک سال ۶ جام برای این تیم گرفته و نمی دانم منظورت چیست!

بکن باوئر نمی فهمد، شما می فهمی؟

خداداد تاکید می کند: آقای علیفر! یعنی بکن باوئر و رومینیگه نمی فهمیدند و شما می فهمی که این گواردیولا پول مفت بگیر است؟ گواردیولا زمانی سرمربی بایرن شد که این تیم با یوپ هاینکس سه گانه را کسب کرده بود اما کارشناسان آلمانی و مسئولان بایرن مونیخ به خاطر اینکه شکل بازی تیم تغییر کند، گواردیولا را انتخاب کردند.

مگر صداوسیمای ایران پول گواردیولا را می دهد؟

مهاجم سابق تیم ملی ایران با بیان اینکه هرکس باید کار خودش را انجام دهد، عنوان می گوید: خداداد عزیزی کاش یک چیز است و درباره کار خودش حرف می زند و گزارشگر تلویزیون هم کارش مشخص است. تحلیل و تفسیر مسابقات و افراد کار گزارشگر نیست. اگر گواردیولا پول مفت می گیرد، نوش جانش. مگر دولت ایران پولش را می دهد؟ مگر صداوسیمای ایران پولش را می دهد؟ خداکند یک نفر هم پیدا شود به ما پول مفت بدهد. الان هم می خواهد از منچسترسیتی مبلغ زیادی پول مفت بگیرد!

یعنی مربیان ایرانی بی شخصیت هستند؟

خداداد همچنین می گوید: چندی قبل علیفر بازی منچسترسیتی و لسترسیتی را گزارش می کرد. من سیتی ۳ بر صفر عقب بود و پیگرینی آرام کنار خط ایستاده بود. علیفر گفت مربیان ایرانی باید از پیگرینی شخصیت داشتن را وقتی تیمشان عقب است، یاد بگیرند. این حرف یعنی چه؟ یعنی مربی ایرانی بی شخصیت است؟

امیدوارم تیم بگیری تا ببینیم چه بلدی!

حماسه ساز ملبورن اظهار می کند: آقای علیفر! شما باید جای گواردیولا بنشینی روی نیمکت بایرن مونیخ تابتوانی درباره اش نظر بدهی. اینطور نمی شود که یک میکروفون دست بگیری و همه را زیر سوال ببری. بگویی این ها بلد نیستند، آنها شخصیت ندارند و... اینکه ما آدمها را از بیرون گود نقد کنیم، راحت است. امیدوارم آرزویی که داری محقق شود و یک تیم به شما بدهند. لیگ برتر نشد، لیگ یک، لیگ یک نشد، لیگ دو. فقط یکجا تیم بگیری، ببینیم خودت چه بلدی که به همه ایراد می گیری.

مدرک A را کیلویی می دهند

عزیزی درباره اینکه علیفر گفته مدرک مربیگری A آسیا را دارد، عنوان می کند: مدرک A را که دیگر همه دارند. من یکسری آدم می شناسم ۱۴۰ کیلوگرم وزنشان است و قدشان به زور به ۱۶۰ سانتی متر می رسد اما مدرک مربیگری A دارند. این مدرک را کیلویی به همه می دهند. در ژاپن ۵۰ نفر مدرک A دارند، در ایران ۵ هزار نفر. من می توانم از مشهد هزاران نفر آدم بیاورم که مدرک مربیگری A دارند. دیگر آنهایی که مدرک B و C دارند، باید بگذارند در کوزه و آبش را بخورند!

انصاف را نگه داریم

وی اظهار می کند: ما باید کمی حد و مرز را نگه داریم. گواردیولا جزو بهترین مربیان دنیا است. من هیچ تعصبی به فرد خاصی ندارم اما باید انصاف را رعایت کنیم.

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

خداداد در بخش دیگری از صحبت هایش درباره پیش بینی اش از قهرمان مسابقات لیگ برتر بیان می کند: شرایط پرسپولیس برای قهرمانی از همه بهتر است. بازی با نفت برای پرسپولیس بسیار حساس است. اگر پرسپولیس بتواند نفت را شکست دهد، مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و تا حدی قهرمانی اش مسجل می شود.

منصوریان و دایی به فکر خودشان هستند

وی درباره شوخی رسانه ای علیرضا منصوریان و علی دایی درباره اینکه سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین می کنند، اظهار می کند: من با منصوریان و دایی دوستی نزدیکی دارم. این دو نفر همدوره هایم هستند. با شناختی که از هردوی آنها دارم فکر می کنم اول از هرچیز آنها برای خودشان بازی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج