۳۲۲۹۸۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فیسبوک توقف‌ناپذیر است

در حالی که این هفته برای شرکت‌های تکنولوژیک هفته سختی بود (بویژه برای اپل که گزارش‌های مالی‌اش شرایط نامطلوب فروش آیفون را نشان می‌داد) اما شرایط برای فیسبوک متفاوت بود. در واقع بررسی وضعیت این شرکت نشان می‌دهد شاخص‌های مختلف مالی آن رشد داشته‌اند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: در حالی که این هفته برای شرکت‌های تکنولوژیک هفته سختی بود (بویژه برای اپل که گزارش‌های مالی‌اش شرایط نامطلوب فروش آیفون را نشان می‌داد) اما شرایط برای فیسبوک متفاوت بود. در واقع بررسی وضعیت این شرکت نشان می‌دهد شاخص‌های مختلف مالی آن رشد داشته‌اند.

فیسبوک توقف‌ناپذیر است

درآمد این شرکت در فصل اول مالی به ۵٫۴ میلیارد دلار رسید که نسبت به رقم سال گذشته که ۳٫۳ میلیارد دلار بود ۵۷ درصد رشد داشته است. رقمی که حدود ۱۰ درصد از پیش بینی غالب تحلیل‌گران هم بیشتر بود. سود این شرکت هم حدود ۲۰۰ درصد افزایش یافت که بالاتر از اغلب پیش بینی‌ها بوده است. با توجه به مجموعه این آمار و ارقام گویی رشد فیسبوک توقف‌ناپذیر است.

این شرکت که در بسیاری از شاخص‌های کاربری خود به عدد یک میلیارد رسیده در حال رکورد شکنی‌های بیشتر است. در حال حاضر ۱٫۶۵ میلیارد نفر در ماه از شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می‌کنند که نسبت به رقم ۱٫۵۹ میلیارد نفری سال قبل رشد داشته.

فیسبوک توقف‌ناپذیر است

بد نیست این را هم بدانید که حدود ۹۱ درصد کاربران فیسبوک از طریق موبایل به این شبکه متصل می‌شوند. کاربران موبایل فیسبوک که در ماه در این شبکه اجتماعی فعال هستند رشد بیشتری داشته و با ۲۱ درصد رشد به ۱٫۵۱ میلیارد کاربر رسیده است.

شبکه اجتماعی شرکت فیسبوک در طول سه ماهه اول سال میلادی ۳ میلیون کاربر جدید در آمریکا و کانادا و ۶۰ میلیون کاربر جدید از باقی نقاط جهان به جمع کاربران خود افزوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج