۳۲۳۰۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شکایت Getty Image از گوگل

Getty Image از اینکه گوگل تصاویری با کیفیت بالا را در جستجوگر تصویر خود به نمایش در می آورد، ناراضی بوده و آن را نقض کپی رایت می داند.

وب سایت دیجیاتو - شایان ضیایی: Getty Image اخیرا اعلام کرده که قصد دارد شکایت نامه ای رسمی علیه گوگل و شیوه نمایش تصاویر در نتایج جستجوگر این غول تکنولوژی تنظیم کند و در اختیار کمیسیون اروپا بگذارد. ظاهرا Getty Image از اینکه گوگل تصاویری با کیفیت بالا را در جستجوگر تصویر خود به نمایش در می آورد، ناراضی بوده و آن را نقض کپی رایت می داند.

شکایت Getty Image از گوگل

آژانس مورد بحث در ایمیلی به رسانه ها گفته که گوگل در سال ۲۰۱۳، سیاست ها و سرویس خود را تغییر داده و دیگر کاربر را به صورت خودکار به لینک منبع تصویر هدایت نمی کند. این موضوع از آن لحاظ Getty Image را تحت تاثیر قرار می دهد که دیگر نیازی نیست کسی وارد سایت آن شود و از طریق جستجوگر گوگل، تصاویر دریافت می شوند.

Getty کمپانی گوگل را به «حمایت از تخلفات و به تبع آن، نقض گسترده کپی رایت» متهم کرده و می گوید که اهالی مانتین ویو باعث می شوند تا کاربران به صورت ناخواسته قوانین کپی رایت را زیر پا بگذارند. بنابراین Getty اساسا در تلاش است بگوید که مردم هنگام جستجو برای موضوعی خاص، متوجه نمی شوند برخی تصاویر نمایان شده در جستجوگر گوگل، از حقوق مادی و معنوی خاصی برخوردار هستند.

این اولین باری نیست که Getty و گوگل مشکلات شان را به اتحادیه اروپا می کشانند و پیش از این، Getty در سال ۲۰۱۵ به پرونده ای در اتحادیه اروپا پیوست که سرویس های جستجوگر گوگل را مورد بررسی قرار می داد. باید خاطر نشان کرد که گوگل کماکان واکنشی به این شکایت Getty نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که این ماجرا به کجا می کشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج