۳۲۳۰۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولین اطلاعات از Call of Duty جدید

قسمت جدید بازی ندای وظیفه به صورت تصادفی در شبکه‌ی Playstation Network قرار گرفت و به سرعت حذف شد. با توجه به اطلاعات لو رفته از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty)، این قسمت با نام Call of Duty: Infinite Warfare راهی بازار می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: با توجه به اطلاعات لو رفته از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty)، این قسمت با نام Call of Duty: Infinite Warfare راهی بازار می‌شود و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی «ندای وظیفه‌ی ۴: جنگ‌های مدرن» (Call of Duty ۴: Modern Warfare) هم در آن قرار دارد.

اولین اطلاعات از Call of Duty جدید

قسمت جدید بازی ندای وظیفه به صورت تصادفی در شبکه‌ی Playstation Network قرار گرفت و به سرعت حذف شد. این بازی که Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition نام دارد، شامل نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی COD ۴: Modern Warfare هم می‌شود.

حتی یکی از کاربران سایت Reddit تصویری منتشر کرده که مربوط به تبلیغات این عنوان می‌شود. در این تصویر مشخص شده که این قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه در تاریخ ۱۴ آبان سال ۹۵ راهی بازار خواهد شد. البته حساب کاربری این کاربر سایت Reddit پس از مدتی از سایت حذف شد. شرکت اکتیویژن هم هنوز هیچ کدام از اطلاعات منتشر شده را تایید نکرده است. شایعات گفته‌اند که بازی ندای وظیفه‌ی جدید هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

اولین اطلاعات از Call of Duty جدید

این قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه توسط استودیوی Infinity Ward ساخته خواهد شد. این استودیو سه سال پیش بازی Call of Duty Ghost را هم راهی بازار کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج