۳۲۳۰۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: برای استقلال بازی نکردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خرسندی کرد و گفت: هوای باشگاه نفت امروز ابری نیست، بلکه طوفانی و آتشفشانی است و ما برای مسئولان وزارت نفت غریبه‌ای بیش نیستیم.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: به اندازه‌ای که بچه‌های من زحمت می‌کشیدند من هم داد می‌زدم. به فوتبال ایران بابت این بازی تبریک می‌گویم و این به‌دلیل زمان بازی و کیفیت زمین بود. شاید اگر این بازی در شب و در یک ورزشگاه دیگر برگزار می‌شد به این زیبایی نمی‌شد.

وی افزود: ما توانستیم پرسپولیس را به‌خوبی آنالیز کنیم و به‌همین دلیل برنده شدیم. شما فقط ویترین را می‌بینید، اما ما یک تیم پشت این تیم‌مان داریم. پرسپولیس با حمایت ۱۰۰ هزار نفری آمده بود. این تیم بسیار خطرناک است، تیمی که در رأس پیکانش مهدی طارمی و علی علیپور را دارد که پشت سر آنها فرشاد احمدزاده بازی می‌کند. بازیکنی مثل محسن مسلمان هم در این تیم حضور دارد که همیشه خطرناک است. ما تلاش کردیم این ارتباط را بین هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس قطع کنیم. در این بین سیدجلال حسینی توانست با تجربه خیلی خوب خود در خط دفاعی بازیکنان خطرناک پرسپولیس را کنترل کند. وحید حمدی‌نژاد، سعید لطفی، سیامک کوروشی و همه بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند، اما چهره شاخص‌مان در خط دفاعی حسینی بود که توانست به‌خوبی خواسته‌های ما را اجرا کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: ما در این بازی نیمه اول را خوب مدیریت کردیم و در نیمه دوم همان‌طور که به بازیکنانم گفته بودم، پرسپولیس از دقیقه ۶۰ به بعد فشار بیشتری می‌آورد و ما می‌توانستیم برنامه دوم خود را اجرایی کنیم. ما توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم و نمی‌گویم که مالکیت توپ دست‌مان بود و دست پرسپولیس نبود، بلکه تیم حریف مالکیت بازی را در دست داشت، اما ما توانستیم بازی را کنترل کنیم. خوشحالم که علیرضا بیرانوند در این بازی از یک گذرگاه خیلی سخت عبور کرد، چون سه ماه پیش می‌خواست به پرسپولیس و این تیم بزرگ مردمی برود، اما این اتفاق رخ نداد. رفتن به استقلال و پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است که ما برای حفظ تیم‌مان به بیرانوند اجازه ندادیم از نفت جدا شود و خوشحالم که او مقابل تیمی که دوستش داشت، سربلند شد.

وی ادامه داد: با اتفاقی که در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی برای بیرانوند افتاده بود، مطمئناً او روز سختی داشت و یک اشتباه باعث می‌شد نقدهای زیادی به او شود، اما بیرانوند موفق بود. اینجا می‌خواهم بگویم که همین امروز دو گروه اسپانیایی و ترکیه‌ای بیرانوند را آنالیز می‌کردند و این موضوع را خودش هم می‌دانست و خوشحالم که او از بازی امروز سربلند بیرون آمد. امیدوارم سال آینده هم بیرانوند به هر کدام از تیم‌های پرسپولیس یا استقلال که می‌رود موفق باشد، چون لیاقتش را دارد.

منصوریان در واکنش به طرح این موضوع که تیمش خوب بازی کرد و در لحظات پایانی توانست بر پرسپولیس غلبه کند و آیا بیشتر انگیزه‌اش این بوده که برای استقلال بازی کند، گفت: نمی‌دانم چرا قسمت ما شده است که در هفته‌های پایانی تکلیف قهرمانی را مشخص کنیم، اما خدا شاهد است که این‌طور نبوده و من برای استقلال بازی نکردیم. سال گذشته در حالی که خودمان برای قهرمانی می‌جنگیدیم مقابل تراکتورسازی مساوی کردیم تا سپاهان قهرمان شود و این بار هم برای خودمان بازی کردیم و پرسپولیس را شکست دادیم.

وی خاطر نشان کرد: من منکر استقلالی بودنم نمی‌شوم، اما امروز هزار راه وجود داشت تا سوهان روح هواداران پرسپولیس شوم. مثلاً کاپشن آبی بپوشم یا آرایش ظاهری خودم را به‌گونه‌ای ترتیب دهم که هواداران این تیم را تحریک کند. من از ادبیات چهار و شش که برخی از استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کنند، متنفرم. من به بازیکنانم گفتم که باید در روزهای سخت در کنار هم بوده و با یکدیگر باشیم.

منصوریان تصریح کرد: هوادار پرسپولیس برای یک لحظه عصبانی می‌شود، اما من بازی الجیش و الشباب را فراموش نکردم که همین هواداران پرسپولیس با پرچم قرمز آمدند و ما را تشویق کردند.

وی با تمجید از تیمش گفت: به جرأت می‌گویم اگر امسال سهمیه بگیریم به منزله این است که قهرمان لیگ شده‌ایم. در مورد شرایط فعلی باشگاه نفت هم باید بگویم هوای امروز باشگاه ابری نیست بلکه طوفانی است. امروز در رختکن ما بازیکنان به‌شدت از وزیر نفت گلایه داشتند. آنها مانند برادرم هستند و باید این گلایه را اینجا مطرح کنم. آنها سؤالی داشتند که آیا وزیر اصلاً برنامه‌های ورزشی را نگاه می‌کند؟ آیا بازی امروز ما مقابل پرسپولیس را دید؟

«کمتر تیمی پیدا می‌شود که در جده سه بار حیدر حیدر بگوید»، وی با یادآوری این موضوع افزود: ما اگر از نظر مدیریت کلان پشتوانه‌ای مانند سپاهان داشتیم شرایط‌مان امروز بسیار فرق می‌کرد، بازیکنان ما مطالبات خود را گرفته بودند و امروز با خیال راحت نزد خانواده‌های خود می‌رفتند. هوای باشگاه نفت امروز ابری نیست، بلکه طوفانی و آتشفشانی است. ما برای مسئولان وزارت نفت غریبه‌ای بیش نیستیم.

منصوریان در مورد اینکه برخی از هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند تیم نفت امروز ضدفوتبال بازی کرد، اعلام کرد: ما مقابل پرسپولیس ضدفوتبال بازی نکردیم، بلکه مجبور بودیم این مدل بازی کنیم. مقابل تیمی که از بازیکنان خیلی خوبی در خط حمله و هافبک خود برخوردار است و تقریباً در هر بازی مقابل حریفان در ۱۵ دقیقه اول بازی یک گل می‌زند و پس از آن در لاین‌آپ دوم دفاعی می‌نشیند، باید این مدل بازی می‌کردیم. ضدفوتبال را شب گذشته در بازی تیم‌های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ دیدیم.

وی در مورد توهین‌هایی که برخی از هواداران پرسپولیس علیه او انجام دادند، گفت: هوادار پرسپولیس اگر چیزی گفته باشد من نشنیدم. من می‌توانم الان از اینجا بیرون رفته و با ادبیات کج پاسخ دهم، اما دیده‌ام که همین هوادار ۵۰۰ بار در بازی‌های ملی و بازی‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حضور پیدا و از تیم‌مان حمایت کرد. من خودم هوادار رئال مادرید هستم و برخی مواقع از عملکرد سرخیوراموس عصبانی می‌شوم که این موضوع‌ها در فوتبال طبیعی و زودگذر است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج