۳۲۳۰۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دایی: هیچ وقت دنبال وقت‌کشی نبودیم

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: هیچ وقت دنبال دفاع کردن و وقت‌کشی نیستیم.

خبرگزاری فارس: علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر صبا مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: اگر در خط حمله سرحال‌تر بودیم می‌توانستیم با اختلاف ۲-۳ گل ببریم. هیچ وقت دنبال دفاع کردن نیستیم. در دقایق پایانی هم مجبور بودیم که دفاع کنیم. اگر ۱۱ به ۱۱ بودیم یک دقیقه هم دفاع نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: ما مجبور هستیم که از بازیکنانمان در پست غیر تخصصی‌شان استفاده کنیم، یک هافبک چپ تخصصی نداریم اما به هر حال بازیکنان بزرگی داریم که از آنها تشکر می‌کنم، کریم اسلامی، ابوالفضل ابراهیمی و اکبر صادقی در پست تخصصی خودشان بازی نمی‌کنند به هر حال در این بازی بدشانس هم بودیم و دیدید که توپ صادقی به تیرک دروازه هم خورد.

سرمربی صبا یادآور شد: به هر حال باید جوری تیم را جمع و جور کنیم که مقابل حریفان با قدرت ظاهر شویم، شما نگاه کنید پست تخصصی فرید کریمی مهاجم است اما در خیلی از بازی‌ها به عنوان هافبک راست و چپ بازی کرده است، اگر قرار باشد صبایی برای فصل آینده باشد و ما هم باشیم، از حالا باید به فکر سال آینده باشیم تا مشکلات امسال به وجود نیاید.

دایی در مورد اینکه فرهاد کاظمی معتقد بوده بازیکنان صبا وقت کشی می‌کردند، گفت: نظر او محترم است ، شاید به خاطر اینکه باخته‌اند این حرف را می‌زنند اما به هیچ عنوان چنین چیزی نبوده است، به هر حال هیچ کسی دوست ندارد تیمش شکست بخورد، ما به هیچ عنوان به دنبال وقت‌کشی نبودیم، اگر داور کمی عادلانه‌تر بود می‌توانستیم با تفاضل گل بیشتری به برتری برسیم، داور خیلی راحت برخورد بازیکنان ما با بازیکنان حریف در پشت محوطه ۱۸ قدم را خطا اعلام می‌کرد اما به راحتی از خطای تیم حریف می‌گذشت.

وی افزود: شاهکار داور هم در دقایق پایانی بود که بازیکن ما را اخراج کرد، به هر حال بازی بعدی ما با ملوان است و آن دیدار هم حساس است، یکی از بازیکنان کلیدی خود را نخواهیم داشت، حق‌جو هم البته آماده است اما به هرحال یکی از مهره‌های کلیدی خود را نخواهیم داشت، اینگونه مسائل به همه تیم‌ها ضرر می‌زند.

دایی در مورد فصل آینده خاطرنشان کرد: شرایط تیم باید مشخص شود تا تصمیم بگیریم، انشاالله به حق ۵ تن تکلیف مالکیت تیم مشخص شود تا پس از آن اگر ما را خواستند در تیم بمانیم وگرنه هر بدی و خوبی از ما دیدید حلالمان کنید.

سرمربی صبا در مورد اینکه منصوریان توانست پرسپولیس را شکست بدهد و حالا صبا در هفته پایانی مقابل استقلال چگونه مقابل استقلال ظاهر خواهد شد، گفت: من از ماه‌ها پیش گفته‌ام که قهرمان لیگ در بازی ما و استقلال مشخص می شود. اگر در هفته پایانی مقابل پرسپولیس هم بازی داشتیم فرقی نمی‌کرد با تمام وجودمان و با وجدان بازی می‌کردیم.

وی در مورد صفحات اینستاگرامی که به نام او زده شده، گفت: من فقط یک صفحه اینستاگرام دارم که به اسم علی دایی نیست بلکه وسط آن یکسری چیزها اضافه کرده‌ام و یک صفحه دیگر هم یکی از دوستانم با تائید و هماهنگی من مدیریت می‌کند که اسم آن علی دایی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج