۳۲۳۰۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مصاحبه جنجالی جلالی علیه مدیریت فوتبال

سرمربی تیم سایپا بعد از شکست مقابل سایپا حرف های تندی را بر زبان آورد.

ورزش سه: سرمربی تیم سایپا بعد از شکست مقابل سایپا حرف های تندی را بر زبان آورد.

مجید جلالی در نشست خبری دیدار سایپا و استقلال صحبت های تندی را علیه مدیریت فوتبال ایران انجام داد.

از هفته دوم استرس رفتن دارم

تیم من امروز خوب بازی کرد و از نمایش بازیکنانم راضی هستم اما دیدید که چطور سرما را بریدند. تیم ما از اول فصل درگیر حواشی زیادی بوده است. شما به پرسپولیس نگاه کنید. از هفته های ابتدایی لیگ پرسپولیس نتیجه نمی گرفت اما دیدید که چطور از مربی اش حمایت کردند. از برانکو هر طوری توانستند، حمایت کردند اما من چه؟ از هفته دوم استرس رفتن دارم. یکروز به دستیارم می گویند می خواهیم تو را جایگزین جلالی کنیم. یکروز به کاپیتان تیمم این حرف را می زنند. این چه طرز مدیریت است. شما باغبان می خواهید استخدام کنید، با تخصص داشته باشید. ایا در فوتبال نباید مدیر متخصص داشته باشیم؟ این همه سال در فوتبال هستم اما اکثرا شاخصه مدیریت در نظر گرفته نشده است.

چه کسی به درد فوتبال می رسد؟

وقتی به تراکتورسازی می بازم، ۲۵ درصد از قرارداد خودم و بازیکنانم کم می شود. اگر من مقصر هستم، همه قراردادم را جریمه ام کنید. یک نفر باید به این مسائل رسیدگی کند. مدت ها است موضوعات را تحمل می کنم. ببینید با من چه کردند. در جنوب و شمال مشکلات داوری باعث باخت تیمم می شود. ما کار کردیم، زحمت کشیدیم. مگر می شود فوتبال اینقدر بی تخصصی در خود داشته باشد؟ میلیاردها تومان در فوتبال خرج می شود اما مدیریت فوتبال نادیده گرفته می شود. چه کسی می خواهد به دردفوتبال برسد؟

برای سکوت دیگران، سرمرا می برند

در فولاد که بودم، در نیمه نهایی حذفی مقابل پرسپولیس تیم مرا بازنده کردند اما صبوری کردم. مدام در حال کنترل کردن خودم هستم اما هیچ اتفاقی نمی افتد. مرا جریمه کنند اما این هایی که حق و ناحق می کنند، کجا باید گیر بیفتند؟ بالاخره جایی برای رسیدگی به این مسائل باید باشد. این همه مدیر مدیر باشگاه می شوند، در فدراسیون مدیر می شوند اما نمی توانند کار را پیش ببرند. هرجا می روم می گویند تحمل کن. یکجا می گویند جو شهر خراب بوده، جای دیگر می گویند فضا خراب شده است، شما چیزی نگو. مگر فوتبال چیست که می خواهیم با آن جامعه را کنترل کنیم؟ به خاطر اینکه دیگران ساکت شوند، باید سر من بریده شود؟

ببینید با من چه کردند

تنها چیزی که مرا آرام می کند این است که فصل در حال تمام شدن است. یکی از سخت ترین فصل های زندگی ام را سپری کردم. نمی دانم حرفم را به چه کسی بزنم. در همین بازی امروز پنالتی که برای استقلال گرفتند، خطا بود؟ گل دوم هم که با خطا زده شد. من چقدر تحمل کنم؟ ببینید جلوی تراکتورسازی، ملوان، فولاد و سیاه جامگان با من چه کردند؟ یک نفر باید ببیند چه خبر است. سال های سال است سرم را انداخته ام پایین و هرگاه عصبانی می شوم، می گویند از شما انتظار نداریم. خودم هم انتظار ندارم اما نمی توانم تحمل کنم. فوتبال را دوست دارم، عشقم است، زندگی ام است و دوست دارم در آن باشم اما این اتفاقات اذیتم می کند.

در آستانه انفجار هستم

عملکرد دوساله من در سایپا را ببینید. در این کشور همه چیز را روی تابلوی نتیجه می بینند که چند-چند شد. در دو سال ۱۶ بازیکن از پایه های سایپا به لیگ برتر آوردم. ارزش افزوده برای باشگاه آوردم. کدام مربی جرات چنین کاری را دارد که ریسک کند؟ کار من کجا حمایت می شود؟ چه کسی مرا حمایت می کند؟ زمانی که می خواستند، جریمه ام کردند. مطمئن باشید جام گرفتن، خدمت به فوتبال نیست. من هم جام گرفته ام. در صبا و پاس قهرمان شدم اما اگر بتوانی۵ جوان بیاوری، خدمت به فوتبال است. من اینطور کار کردن را دوست دارم. دلم به در آمده است. در آستانه انفجار هستم. با هیچ کس خصومتی ندارم اما در این فوتبال اگر یک دوست داریم، ۱۰ دشمن هم داریم. تمام فصل کاری می کنی، هر هفته می گویند عوض می شوی. مگر می شود این اتفاقات رخ بدهد؟ وقتی به دستیارم، به بازیکنم می گویند می خواهیم تو را جای جلالی بگذاری، مگر شما می توانی در آن تیم کار کنی؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      خدا پدر استاد جلالی را بیامرزد ٬ سال هاست فوتبال ما دارد چوب بی لیاقتی و بی کفایتی یک سری ادم های بدون دانش را می خورد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج