۳۲۳۱۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کاهش ۶۰ درصدی قاچاق سوخت

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از کاهش ۶۰ درصدی قاچاق سوخت در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از کاهش ۶۰ درصدی قاچاق سوخت در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ خبر داد.

حسین ذوالفقاری در حاشیه ی جلسه ی ستاد مبارزه ی قاچاق سوخت در جمع خبرنگاران گفت: پنجمین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق سوخت با حضور اعضا برگزار شد و بر اساس تصمیماتی که از ۲ سال قبل گرفته شده بود دستگاه های اجرایی مسئول اقدامات خود را انجام دادند که در این جلسه گزارش های این دستگاه ها ارائه شد.

وی افزود: بر اساس گزارش های ارائه شده در این جلسه روزانه در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ در مجموع انواع مواد سوختی ۵۰ میلیون لیتر کاهش مصرف سوخت داشته ایم و همچنین شاهد کاهش ۶۰ درصدی قاچاق سوخت در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ بوده ایم.

وی در خصوص راهکارهای اتخاذ شده در موضوع کاهش قاچاق سوخت گفت: بحث پیمایش برخط سوخت که بر مبنای صدور بارنامه ی خودروهای حمل بار انجام می شود را پیگیری کرده ایم. همچنین نصب GPS بر روی انواع کامیون و اتوبوس های بین شهری آغاز شده، همچنین در راستای کاهش قاچاق سوخت بخشی از درآمد سوخت در مناطق مرزی به مرزنشینان داده می شود.

ذوالفقاری نظارت بر مراکز توزیع سوخت را یکی دیگر از راهکارهای مبارزه با قاچاق سوخت خواند و افزود: در مسیر کاهش قاچاق سوخت کاهش قیمت جهانی نفت نیز تأثیر به سزایی داشته که مجموعاً همه عوامل باعث شده است در کشور شاهد کاهش مصرف و کاهش قاچاق باشیم.

وی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را به عنوان استان هایی که بیشترین قاچاق سوخت در آن ها انجام می شود معرفی کرد و افزود: بر اساس تمهیداتی که اندیشیده شده استانداری های این استان‌ها ساماندهی سوخت را در استان انجام داده اند و امیدواریم استان هرمزگان نیز پس از فراهم شدن امکانات و تسهیلات لازم ساماندهی سوخت را انجام دهند.

وی به ساماندهی ناوگان درون شهری اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش به ناوگان درون شهری نیز بر اساس مصرفشان سوخت داده خواهد شد که امیدواریم این موضوع نیز به زودی اجرایی شود.

ذوالفقاری با توجه به تصمیم امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر ادامه کار کارت‌های سوخت، گفت: قطعاً کارت های سوخت می توانند ساز و کار مناسبی را در بخش های مختلف فراهم سازند که به کنترل حمل و نقل و مصرف کمک به سزایی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج