۳۲۳۲۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منوچهری: پنالتی گسترش مشکوک بود!

مهاجم سپاهان گفت:‌ قبل از آغاز فصل جاری مجیدی از من خواسته بود برای استقلالی‌ شدن صبر کنم و من هم چون بازیکن آزاد بودم تا آخرین لحظه با هیچ تیمی مذاکره نکردم.

خبرگزاری فارس: مهاجم سپاهان گفت:‌ قبل از آغاز فصل جاری مجیدی از من خواسته بود برای استقلالی‌ شدن صبر کنم و من هم چون بازیکن آزاد بودم تا آخرین لحظه با هیچ تیمی مذاکره نکردم.

امین منوچهری در مورد لقبی که رسانه‌های اصفهانی پس از گلزنی این بازیکن مقابل گسترش‌فولاد به وی دادند و او را سوپر امین خطاب کردند، گفت: دستشان درد نکند. به من لطف داشتند و امیدوارم محبت‌شان را جبران کنم.

مهاجم سپاهان در مورد بازی شب گذشته مقابل گسترش و اینکه کمالوند گفته بود به همه چیز مشکوکم، تاکید کرد: معتقدم پنالتی که برای گسترش گرفتند، مشکوک بود و اصلا پنالتی نبود. اما می‌شد در یک صحنه دیگر برای این تیم پنالتی بگیرند. در هر صورت بازی تمام شده و داوری هم زیاد در این بازی تاثیرگذار نبود و فکر می‌کنم کمالوند از دست بازیکنان خودش ناراحت بود و گلایه داشت.

وی درباره اینکه این پیروزی در شرایطی به وجود آمد که استیماچ استعفا داده بود، آیا این طور به نظر نمی‌رسد که بازیکنان می‌خواستند شرایطی را مهیا کنند که این مربی از سپاهان برود، گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. خود استیماچ هم در آخرین بار در رختکن به ما گفت که نتوانستیم با هم شانس بیاوریم. خیلی بازی‌ها توپ های ما گل نشد و خیلی اتفاقات داوری افتاد وحتی در ۳ بازی که مستحق برد بودیم شکست خوردیم. در غیر این صورت باید امروز در کورس قهرمانی یا کسب سهمیه بودیم.

منوچهری یادآور شد: شاید استعفای استیماچ یک جور شوک به بازیکنان بود وحداقل به من بازیکن این اتفاق برخورد. سپاهان تیم بزرگی است و این رتبه در شخصیت این تیم نیست ضمن اینکه مردم اصفهان سال سختی را پشت سر گذاشتند. امیدوارم ۲ بازی بعدی را هم ببریم و حداقل رتبه‌مان کمی بهتر شود. همچنین مهمترین اتفاقی که می‌تواند مردم ایران را خوشحال کند این است که در بازی هفته آخر در لیگ قهرمانان آسیا اجازه ندهیم تا الاتحاد عربستان به مرحله بعدی صعود کند.

مهاجم سپاهان در مورد آخرین وضعیتش گفت: شرایط خوب است و من هم اصفهان را دوست دارم و به این شهر آمدم تا برای سپاهان کاری کنم. حتی با خانواده‌ام آمدم با اینکه می‌دانستم قراردادم با سپاهان ۶ ماهه است. اصفهان یک شهر دوست‌داشتنی است و هم من هم خانواده‌ام در این شهر راحت هستیم. برای آینده هم هر چه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

منوچهری درباره اینکه فکر می‌کند کدام تیم قهرمان می‌شود، گفت: اگر احساسی بگویم انتخابم استقلال است اما روی کاغذ هر ۳ تیم شانس دارند و شاید حتی شانس استقلال خوزستان بیشتر هم باشد. اگر استقلال قهرمان شود کار بزرگی کرده چون ۲ بازی سخت دارد و نمی‌توان از حالا روی ۶ امتیاز آن حساب باز کرد هر چند که قلبا دوست دارم استقلال قهرمان شود.

مهاجم سابق استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی در لیستی برای استقلال از او نیز نام برده بود، گفت: قبل از آغاز فصل جاری مجیدی از من خواسته بود برای استقلالی‌ شدن صبر کنم و من هم چون بازیکن آزاد بودم تا آخرین لحظه با هیچ تیمی مذاکره نکردم. البته چون استقلال را دوست داشتم طبیعی بود که صبر کنم که در نهایت این اتفاق نیفتاد و با راه‌آهن تمدید کردم.

وی افزود: امیدوارم عملکردم در این مدت خوب بوده باشد و الان مهم برایم سپاهان است و روی موفقیت با این تیم تمرکز کرده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج