۳۲۳۳۲۱
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

گشت نامحسوس، محسوس ‌‌می شود

حسین ذوالفقاری بیان کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده قرار است نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد، نه اخلاقی.

خبرگزاری آنا: حسین ذوالفقاری بیان کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده قرار است نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد، نه اخلاقی.

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره گشت‌های نامحسوس اظهار کرد: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی نیروی انتظامی را دریافت و مورد بررسی قرار دادیم. در این طرح مقرر شده تا موضوعات مختلفی موردتوجه قرار بگیرد.

وی در ادامه به این موضوعات اشاره کرد و افزود: در این طرح برخورد با اراذل و اوباش، توزیع‌کنندگان موادمخدر، سرقت، اخلالگران در امنیت جامعه و حجاب و پوشش مورد توجه قرار گرفته است.

ذوالفقاری تصریح کرد: بعد از بررسی و اعلام‌ نظر وزیر کشور به نیروی انتظامی اعلام شد که طرح امنیت اجتماعی با امنیت اخلاقی به طور جداگانه تنظیم و تهیه شود. چرا که مسئله اخلاقی سازوکارهای خاص خودش را دارد. بنابراین نهادها و سازمان‌های دیگری درباره امنیت اخلاقی باید با نیروی انتظامی همراه باشند. چرا که یکی از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی به ۲۳ سازمان برای همراهی و کمک در این رابطه اشاره کرده است.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور به نگرانی‌ها و دغدغه‌های موجود به گشت‌های ارشاد نامحسوس اشاره کرد و افزود: دو عامل موجب برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در‌این‌باره شده است، اولا تلفیق این دو طرح با یکدیگر، یعنی امنیت اخلاقی و اجتماعی، ثانیا بحث غیرمحسوس بودن این مسئله که به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی خوبی به مسئولان و مردم در این رابطه نشده است.

ذوالفقاری به صحبت‌ها و رایزنی‌های میان وزارت کشور و نیروی انتظامی پرداخت و گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده قرار است نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد، نه اخلاقی تا این دغدغه و نگرانی‌هایی که در بین مردم و مسئولان به وجود آمده است، خاتمه پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه دیره خیلی دیره!!!

    • بدون نام

      غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد، .........گشت ارشاد نامحسوس اجتماعی یعنی چی ؟!!!

    • مینا

      امنیت اجتماعی فرقش با امنیت اخلاقی چیه؟؟؟

    • ایرانی

      خوبه! موافقم!

      باید برخورد هرچه قاطع تر با بدحجاب ها و بی حجاب ها و افراد شرور و دزدان و موتورسوارهای متخلف ویراژ دهنده و سر و صدا کننده و ماشین سواران متخلف بشود

      پاسخ ها

      • علیرضا رحمانی

        مطمعنی اسمت ایرانیه؟؟؟؟برادر من بدحجاب با شرورررررررر یه جاست؟؟؟؟بعدم دزد الان گندشون توکاناداست و کوچیکیش بابک زنجانیه.

      • بدون نام

        امر دیگه ای نیست؟؟

    • آنوش

      گرچه کلا با ایده گشت ارشاد مخالفم و اعتقاد دارم برخوردهای انجام شده تا کنون در این زمینه هیچ کمکی به بهبود روند پوشش در جامعه نکرده و فقط احترام ماموران انتظامی رو به شدت از بین برده ولی بازهم خدا خیرشون بده که این یه فقره نامحسوس رو بیخیال شدن وگرنه چه جنایتهایی رو باید در پوشش گشت نامحسوس از جانب کلی فرصت طلب در کمین شاهد می بودیم. همین الانش چقدر جنایت در قالب مامور برق و گاز و ... اتفاق میوفته دیگه نامحسوس رو فقط کم داشتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین توقع ما تا چه حد کم شده برای کنسل شدن نامحسوس داریم تشکر میکنیم

    • بدون نام

      مهمترین چیز برای مردم داشتن امنیت اجتماعی هست. یعنی وقتی شب یه خانم داره میره خونه از سر کارش کسی مزاحمش نشه. کسی جرات نکنه حرف نا مربوط بزنه. این یعنی امنیت و آزادی.
      گشت ارشاد اسمش قشنگ نیست ولی کار با ارزش پلیس و کسانی که در این حوزه فعال هستن باید به قشنگی برای مردم جا بیفته تا این دید منفی از بین بره. واقعا اگه این افراد نباشن امنیت هم نخواهد بود. زمانه اینطور شده متاسفانه. خسته نباشین همه نیروهای پلیس و امنیت .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی شب یه خانم داره میره خونه از سر کارش کسی مزاحمش نشه. کسی جرات نکنه حرف نا مربوط بزنه.....برای اجرا شدن این کار باید اتیلا از قبرش بلند شه بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج