۳۲۳۳۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دو مربی سرخابی علیه استقلال

دو تیم صبا و تراکتورسازی در راه تعیین تیم قهرمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و نتایج بازی این دو تیم برابر استقلال می‌تواند تا حد زیادی تکلیف قهرمانی را در این فصل تعیین کند.

نسیم: با نتایجی که در بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر به دست آمد حالا استقلال بیشترین شانس را برای قهرمانی پیدا کرده است و بی‌تردید بازی‌های این تیم در ادامه فصل بیشتر از سایر تیم‌ها زیر ذره‌بین رسانه‌ها است. اما در این بین به نظر می‌رسد دو تیم صبا و تراکتورسازی در راه تعیین تیم قهرمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و نتایج بازی این دو تیم برابر استقلال می‌تواند تا حد زیادی تکلیف قهرمانی را در این فصل تعیین کند.

آنچه بازی این دو تیم برابر استقلال را بیش از پیش از حساس می کند حضور علی دایی روی نیمکت صبا و امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی است، دو مربی که یکی سال‌ها تجربه حضور در استقلال و دیگری تجربه سال‌ها حضور در پرسپولیس را دارد و هرکدام انگیزه‌های متفاوتی برای پیروزی در این بازی دارند.

ژنرال بر سر دوراهی بزرگ!

امیر قلعه‌نویی در بازی با استقلال کوه انگیزه است که بتواند شکست برابر این تیم در جام حذفی را جبران کند و دوباره ثابت کند که هنوز هم یکی از بهترین مربیان ایران است. با اتفاق‌هایی که در پایان فصل گذشته رخ داد و امیر قلعه‌نویی بعد از ۲ شکست در دربی مجبور شد استقلال را ترک کند او حالا در تلاش است که بتواند شایستگی‌هایش را ثابت کند. البته پیروزی تراکتورسازی می‌تواند امیر قلعه‌نویی را در بین طرفداران استقلال منفور کند ولی بدون تردید او برای بازی این هفته انگیزه‌های شخصی خود را دارد و در این بازی با تمام توان به میدان می‌رود.

شهریار بار دیگر محبوب پرسپولیسی‌ها می‌شود؟

طرفداران پرسپولیس بی‌تردید در بازی‌های هفته آخر چشم امیدشان به تیم صبا است تا آنها بتوانند استقلال را شکست بدهند و جام به پرسپولیس برسد. علی دایی هم پیش از این وعده داده بود که تیمش بتواند استقلال را در قم متوقف کند و او اگر موفق به این کار شود نزد پرسپولیسی‌ها بسیار محبوب خواهد شد، مثل علیرضا منصوریان که موفق شد پرسپولیس را شکست بدهد و حالا در بین استقلالی‌ها به یک اسطوره تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج