۳۲۳۴۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

خب می‌خواهید خودروی لذت‌بخش جدیدی را برای رانندگی روزانه و یا آخر هفته داشته باشید، اما از طرف دیگر هم نمی‌خواهید که حساب بانکی‌تان خالی شود. پس چاره چیست؟ اینجا ۱۵ خودرویی را گردآوری کرده‌ایم که لحظات شادی را در پشت فرمان با قیمت نسبتاً ارزانی ایجاد می‌کنند.

وب‌سایت پدال: خب می‌خواهید خودروی لذت‌بخش جدیدی را برای رانندگی روزانه و یا آخر هفته داشته باشید، اما از طرف دیگر هم نمی‌خواهید که حساب بانکی‌تان خالی شود. پس چاره چیست؟ اینجا ۱۵ خودرویی را گردآوری کرده‌ایم که لحظات شادی را در پشت فرمان با قیمت نسبتاً ارزانی ایجاد می‌کنند. هیچ‌کدام از این خودروها شما را خسته نخواهند کرد و در حقیقت تعدادی از آن‌ها پرفرومنسی در حد کلاس جهانی ارائه می‌کنند که در بسیاری از خودروهای هم‌رده مشاهده نمی‌شود.

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

نیسان جوک نیسمو RS

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۸۹۲۰ دلار

علیرغم سن زیاد، نیسان جوک نیسمو RS یک کراس اوور کوچک غیرتمند است. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری به همراه توربوشارژر ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ پاوند فیت گشتاور را تقدیم چرخ‌های جلو می‌کند و با وجود گیربکسی ۶ سرعته و دستی لحظات خوبی در انتظار شما خواهد بود.


دوج چلنجر

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۷۹۹۰ دلار

نه! با قیمت کمتر از ۳۵ هزار دلار نمی‌توانید چلنجر هلکت را بخرید اما می‌توانید برادر کوچک‌تر SXT یا SXT Plus با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۰۵ اسب بخاری را انتخاب کنید. حتی با نسخه‌ی پایه‌ی پیشرانه، چلنجر مخصوصاً با پکیج Super Track لذت فراوانی دارد. این پکیج شامل رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی، نسبت اکسل پایین‌تر، سیستم تعلیق ارتقا یافته و فرمان اصلاح‌شده می‌باشد که چلنجر خوب را خوب‌تر می‌سازد!


فولکس‌واگن جتا GLI

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۷۷۴۰ دلار

گلف GTI را دوست دارید اما از هاچبک ها متنفرید؟ خب فولکس با جتا GLI راه‌حل جدید را پیش رویتان می‌گذارد. جتا از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۲۱۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند که می‌تواند با گیربکس ۶ سرعته ی دستی یا ۶ سرعته ی دوکلاچه جفت شود. برای عبور از راه‌های باریک و پیچ‌درپیچ قدرت بیش‌ازاندازه ای را در اختیار خواهید داشت.


سوبارو WRX

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۷۳۹۰ دلار

برای قیمت زیر ۳۵ هزار دلار می‌توانید با انتخاب سوبارو WRX نشان دهید که یک قهرمان مسابقات رالی نیز هستید! با ۲۶۸ اسبی که از دل پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوی جفت شده با گیربکس ۶ سرعته دستی بیرون می‌آید به‌آسانی می‌توانید راه‌های پیچ‌درپیچ را پشت سر بگذارید و شاید هم‌ دلتان بخواهد کمی در راه‌های شنی و گلی گاز بدهید و مطمئن باشید که پولتان را جای درستی استفاده کرده اید.


شورولت کامارو

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۶۶۹۵ دلار

یک خودروی پونی از نژادی اصیل مترادف است با شورولت کامارو! کامارو دینامیک رانندگی استثنایی را در پکیجی رترو ارائه می‌دهد. برای زیر ۳۵ هزار دلار شما می‌توانید از بین پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۲۷۵ اسب بخار قدرت و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۳۵ اسب بخاری یکی را انتخاب کنید. البته مطمئن باشید که هر دو نسخه لذت زائدالوصفی را به شما تزریق خواهند کرد.


فورد موستانگ اکوبوست

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۶۵۴۵ دلار

پیشرانه‌ی پایه‌ی ۶ سیلندر موستانگ را فراموش کنید و به‌سوی مدل اکوبوست ۳۱۰ اسب بخاری بشتابید! زمانی که به پکیج پرفورمنس مجهز شود، شما سیستم تعلیق منحصربه‌فرد، رینگ‌های ۱۹ اینچی، ترمزهای بزرگ‌تر، رادیاتور بزرگ‌تر، اکسل عقب با لغزش محدود و سیستم‌های کمکی الکترونیکی مخصوص را دریافت خواهید کرد.


سوبارو BRZ

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۶۱۹۰ دلار

به خنده واداشتن راننده از این گوش تا آن یکی از مأموریت‌های اصلی سوبارو BRZ است و به لطف بالانس بی‌عیب و نقصش از پس این مأموریت غیرممکن برمی‌آید. شاید BRZ فقط ۲۰۰ اسب بخار داشته باشد اما وزن سبک آن به معنی سریع بودن است. گیربکس ۶ سرعته ی دستی این خودرو هم لذت‌بخش است و در رانندگی‌های روزانه لذت فراوانی ایجاد می‌کند.


سایون FR-S (تویوتا 86)

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۶۱۰۰ دلار

سایون FR-S که برای سال ۲۰۱۷ تویوتا ۸۶ خوانده خواهد شد برادر دوقلوی سوبارو BRZ است و همان بالانس استثنایی، وزن کم و هندلینگ را ارائه می‌کند. با این خودرو قادر خواهید بود که لحظات مفرح زیادی را داشته باشید و پیچ‌ها را سریع‌تر از بسیاری از خودروها طی کنید.


فولکس‌واگن گلف GTI

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۵۸۱۵ دلار

به‌عنوان پدر این سگمنت، فولکس گلف GTI خودروی همه‌کاره‌ای است که پشت فرمان کاربردی بودن و لذت زیادی را ایجاد می‌کند. با تجهیز به پکیج پرفورمنس شاهد افزوده شدن ترمزهای ارتقا یافته، دیفرانسیل VAQ و ۱۰ اسب بخار بیشتر خواهید بود که قدرت پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری و توربو را به ۲۲۰ اسب بخار می‌رساند.


فورد فوکوس ST

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۵۳۰۰ دلار

بودجه‌ی کافی برای خرید فوکوس RS را ندارید؟ خب چاره‌ی کار فوکوس ST است که با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربودار اکوبوست عرضه می‌شود و می‌تواند ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ پاوند فیت گشتاور تولید نماید. برخلاف اکثر هاچبک های داغ دیفرانسیل جلو، فوکوس ST تمایل دارد تا در قسمت عقب شاد باشد یعنی با خاموش کردن کنترل‌های کشش و پایداری می‌توانید در پیست دریفت کنید.


مزدا MX-5 میاتا

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۵۷۳۵ دلار

یکی از ناب‌ترین خودروهای اسپورت موجود در بازار مزدا MX-۵ میاتا است که بالانسی مثال‌زدنی، چابکی و وزن کم را ارائه می‌دهد. در تریم کلاب شما تجربه‌ی بهتری با سیستم تعلیق اسپورت استاندارد، ضربه‌گیرهای بیلشتین و دیفرانسیل لغزش محدود خواهید داشت.


مینی هاردتاپ کوپر S (دو در)

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۴۹۵۰ دلار

عجیب‌وغریب بودن به‌عنوان خصیصه‌ی عمومی هاردتاپ کوپر S باقی‌مانده است اما همانند اکثر هاچبک های داغ، این فلفل ریز می‌داند که چگونه لحظات خوبی را رقم بزند. به لطف هندلینگ فرز و چابک مینی خواهید توانست راه‌های پرپیچ‌وخم را به‌آسانی طی کنید. با گیربکس ۶ سرعته ی دستی استاندارد می‌توانید بخش اعظم عصاره‌ی وجودی پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۸۹ اسب بخاری این خودرو را بکشید و حداکثر لبخند ممکن را بر صورتتان ترسیم نمایید.


فیات 500 آبارث

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۳۵۷۰ دلار

با صدای اگزوزی که شبیه حمله‌ی دسته‌ی بزرگی از زنبورهاست، هیچ‌وقت این فلفل ریز و تند و داغ را با هیچ‌چیز دیگری اشتباه نخواهید گرفت! علیرغم پیشرانه‌ای ۴ سیلندر و توربو با ۱.۴ لیتر حجم، خروجی ۱۶۰ اسب بخاری در انتظار شماست. این کوچولو بسیار سریع است و زمانی که با سیستم تعلیق اسپورت ترکیب شود، قادر خواهید بود تا انواع و اقسام شیطنت‌ها را با آن انجام دهید.


هیوندای ولوستر توربو

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۳۴۳۵ دلار

اولین تلاش هیوندای در رده‌ی هاچبک های داغ ولوستر توربو است که توازن مناسبی از قدرت و چابکی را ارائه می‌دهد. با یک درب در طرف راننده و دو درب در طرف سرنشین، ولوستر توربو دو خودرو در یکی است!


فورد فیستا ST

هیچ وقت از این خودروها، خسته نخواهید شد!

قیمت پایه: ۲۱۸۴۵ دلار

شاید خریدن هاچبک های داغ معامله‌ی قرن باشد! فورد فیستا ST با طبیعت چموش خودش، از پیشرانه‌ای ۴ سیلندری و ۱.۶ لیتری با ۱۹۷ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند که منحصراً به گیربکس ۶ سرعته ی دستی جفت شده است. این ترکیب وقتی با سیستم تعلیق خاص هماهنگ شود، فیستا را به ولگردی تبدیل می‌کند که دوست دارد در پیچ‌ها قسمت عقب را تکان دهد و تمام مهارت‌های شما را به چالش بکشاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج