۳۲۳۴۹۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

درگیری مجری تاپ گیر BBC

سال گذشته شبکه‌ی BBC، جرمی کلارکسون مجری محبوب مستند خودرویی تاپ‌گیر را به دلیل درگیری با تهیه‌کنندگان از این برنامه اخراج کرد. حال کریس ایوانز مجری جدید این برنامه نیز دچار مشکلاتی با سایر مجریان و مسئولین برنامه شده است. با زومیت همراه باشید.

زومیت: ظاهرا اجرای همزمان دو برنامه، بزرگترین برنامه‌ی رادیویی کشور و بزرگ‌ترین مستند خودرویی جهان، کار ناممکنی است. کریس ایوانز به خوبی نشانگر این موضوع است.

درگیری مجری تاپ گیر BBC

پیش از این، اخباری منتشر شده بود که از شروط سخت ایوانز برای تاپ گیر خبر می‌داد. این مجری محبوب بریتانیایی می‌تواند روزانه تنها ۴ ساعت زمان به مستند تاپ‌گیر اختصاص دهد. اکنون نیز اخباری به گوش می‌رسد که ایوانز با توجه به فشار کاری زیاد، مشکلاتی در برنامه‌ی رادیویی خود به وجود آورده است. کریس ایوانز روزانه باید بین ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح در برنامه‌ی رادیویی بی‌بی‌سی شرکت کند و پس از آن نیز به استودیوی برنامه‌ی تاپ‌گیر برود.

یکی از مسئولین آگاه در خصوص مشکلات اخیر ایوانز گفت:

برنامه‌ی رادیو ۲، در نوع خود محبوب‌ترین برنامه‌ی بریتانیا است. اما فشار کاری ایوانز وی را کاملا تغییر داده است و کارمندان این مجموعه نیز به خوبی آن را حس کرده‌اند. تاپ‌گیر کاری تمام وقت است و کریس نمی‌تواند در کنار آن به فعالیت در رادیو مشغول باشد.

اخیرا در پشت صحنه‌ی برنامه‌ی رادیویی، ایوانز با یکی از تهیه‌کنندگان به مشاجره‌ی شدیدی پرداخته است که به گفته‌ی شاهدان، این اتفاق منجر به جاری شدن اشک‌های تهیه‌کننده شده و با پا در میانی سایر کارمندان، این مشاجره به پایان رسیده است.

بی‌بی‌سی این دسته از اخبار را تکذیب کرده و در بیانیه‌ای از کریس ایوانز به دلیل برخورد حرفه‌ای و تلاش مضاعف خود در شرکت در برنامه‌ی رادیویی و تاپ‌گیر، قدردانی کرد.

پیش از این در تاپ‌گیر نیز ایوانز مشکلاتی با مت لبلانک، دیگر مجری آمریکایی این مستند پیدا کرده و اعتراض خود را به تهیه‌کنندگان این برنامه منتقل کرده بود. ظاهرا جرمی کلارکسون تنها شخصی نیست که طی فشارهای برنامه‌های پربیننده تلویزیونی، کنترل خود را از دست می‌دهد. ایوانز نیز به عنوان مجری اصلی تاپ‌گیر اخیرا مشکلات زیادی برای مجموعه‌ی بی‌بی‌سی ایجاد کرده است.

این طور که از شواهد پیدا است، ایجاد تیمی یکپارچه و صمیمی برای اجرا در تاپ‌گیر، سخت‌تر از تخمین‌های تهیه‌کنندگان این برنامه بوده است. در طرفی دیگر، جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، به دور از حاشیه در حال تولید مستند خودرویی آمازون هستند و این دسته از اخبار در رابطه با فعالیت‌ آن‌ها منتشر نمی‌شود. باید منتظر ماند و تماشا کرد که آیا تاپ‌گیر می‌تواند مجدد تیمی یکپارچه برای اجرای برنامه‌ی خود تشکیل دهد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج