۳۲۳۴۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش فن‌خال به قهرمانی لستر در اولدترافورد

از نظر فن خال، تماشای قهرمانی لستر در اولدترافورد باعث شرمساری تیمش نخواهد بود.

طرفداری: لوییس فن خال معتقد است که قهرمانی لسترسیتی در اولدترافورد فاجعه نخواهد بود. تیم کلودیو رانیری با هفده امتیاز اختلاف نسبت به شیاطین سرخ به مصاف آن ها می رود.

از نظر فن خال، تماشای قهرمانی لستر در اولدترافورد باعث شرمساری تیمش نخواهد بود.

شیاطین سرخ در حال سپری کردن بهترین فرم خود از ابتدای فصل هستند؛ آن ها از هفت بازی اخیر خود، شش پیروزی را کسب کرده اند و همچنین به فینال جام حذفی راه یافتند. با این حال آن ها تاکنون موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشده اند. سهمیه لیگ قهرمانان، کمترین توقع آن ها در شروع فصل جدید است.

ما همچنان در بین پنج تیم اول جدول هستیم. فصل گذشته ما در جمع تاپ فور بودیم. اختلاف امتیاز ما با لستر، بیشتر از اختلاف پارسالمان با چلسی نیست.

فصل گذشته چلسی و یونایتد به ترتیب با ۸۷ و ۷۰ امتیاز فصل را به اتمام رساندند. در حال حاضر لستر و یونایتد به ترتیب با ۷۶ و ۵۹ امتیاز، صدر و جایگاه پنجم جدول را تصاحب کرده اند.

مسئله مهم برای ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. اگر چهارم شویم، سهمیه را به دست می آوریم و این خوب است. اگر سوم شویم، به هدف خود رسیده ایم. و البته فینال FA Cup را هم پیش رو داریم.

کم و بیش در جایگاه پارسال خود به سر می بریم با این تفاوت که فصل گذشته بازی های کمتری نسبت به این فصل داشتیم؛ تعداد بازی هایمان در این فصل زیاد بود. فکر می کنم که تنها سیتی یک بازی بیشتر از ما داشته است. و شاید لیورپول هم اینگونه باشد. در سه سری از رقابتها، جزو تیم هایی بودیم که تا آخرین مراحل بالا آمدند و علیرغم تمامی مصدومیت ها، هنوز همان جایگاه را داریم.

فکر نمی کنم شما بتوانید ادعا کنید که منچستریونایتد در سطحی پایین تر از فصل گذشته خود بازی کرده است. خیر؛ ما در همان سطح بازی کردیم. بازی های فوق العاده ای داشته ایم و البته در چند بازی هم، آنطور که باید و شاید خوب بازی نکردیم. فکر می کنم که هر باشگاهی بازی های ضعیف دارد. لستر هم داشته است اما آن ها موفق شدند تا همان بازی ها را هم با پیروزی پشت سر بگذارند.

فن خال موفق شد تا در سال ۲۰۰۹، با تیم نه چندان مطرح آلکمار قهرمان لیگ هلند شود. در همین راستا او عملکرد رانیری در لسترسیتی را تحسین کرد و البته آن ها را نسبت به سایر رقیبانشان خوش شانس تر دانست و گفت: برای آلکمار یا باشگاهی کوچکتر مثل لستر، خرید بازیکن ساده تر است. اما این کار به هیچ وجه برای باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد آسان نیست؛ شما باید بسیار بیشتر خرج کنید، باید پولی را به وکیل آن بازیکن پرداخت کنید و در آخر به خود بازیکن می رسید! برای یک باشگاه کوچک، فشارها بر انتقال و عملکرد یک بازیکن جدید کم است. بنابراین تفاوت های زیادی بین باشگاه های کوچک و بزرگ وجود دارد.

اما عملکرد فوق العاده ای را از لستر شاهد بودیم. آن ها موفق شدند تا تیم های بزرگ این لیگ را شکست دهند، همان کاری که آلکمارِ آن زمان کرد. رانیری و تیمش، فصلی بی نظیر را سپری کردند. تیمی که کسی از آن ها انتظار موفقیت نداشت، بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا در شرف قهرمانی به سر می برد. به نظر من، آن ها باید قهرمان این فصل باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج