۳۲۳۵۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

غزل خداحافظی میتسوبیشی؟!

این خودروساز در ژانویه اعلام کرد که تنها کارخانه‌ی خود را در آمریکا خواهد بست که این نیز نشانه‌ی دیگری از حذف این خودروساز از بازار بزرگ آمریکاست.

وب‌سایت پدال: میتسوبیشی موتورز با آزمونی مواجه شده که می‌تواند این خودروساز را زمین‌گیر کند و یا حتی باعث بسته شدن درهای کارخانه گردد. موضوع به اعتراف این شرکت در دست‌کاری داده‌های مربوط به آزمون‌های آلایندگی و ایمنی مربوط می‌شود که چندی پیش خبر آن در پدال منتشر گردید. این موضوع به طوفانی در ژاپن تبدیل‌شده است. البته در ایالات‌متحده سالیان سال است که میتسوبیشی به بازیگری ضعیف بدل شده است. ممکن است که حتی این خودروساز از بازار آمریکا خارج شود.

غزل خداحافظی میتسوبیشی؟!

میتسوبیشی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۵۲۱۲ دستگاه خودرو و تراک سبک را در آمریکا به فروش رسانده که رشدی ۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. سهم این خودروساز از بازار خودروی ایالات‌متحده تنها ۰.۶ درصد بوده است. میتسوبیشی در رده‌ای به تولید خودرو می‌پردازد که غول‌های قدرتمندی در آن حضور دارند.

غزل خداحافظی میتسوبیشی؟!

این خودروساز در ژانویه اعلام کرد که تنها کارخانه‌ی خود را در آمریکا خواهد بست که این نیز نشانه‌ی دیگری از حذف این خودروساز از بازار بزرگ آمریکاست.

چالش‌های میتسوبیشی در ایالات‌متحده حول فروش کم مدل‌ها می‌چرخد، آن‌هم در زمانه‌ای که خودروسازهای دیگر تعداد زیادی از خودروها را تولید می‌کنند. تنها مدل‌های تولیدی میتسوبیشی شاسی‌بلند اوت‌لندر، لنسر سدان و خودروی کوچک میراژ هستند. البته خودروی الکتریکی i-MIEV را هم باید به لیست بالا افزود. سگمنت خودروهای الکتریکی در آمریکا شلوغ شده و تعداد محصولات نیز بیشتر خواهد شد.

غزل خداحافظی میتسوبیشی؟!

۳ مدل از ۶ مدل غیر الکتریکی تولیدی میتسوبیشی قیمت زیر ۲۰ هزار دلاری دارند و مصرف سوخت ۶.۷ لیتری در صد کیلومتر و پایین‌تر دارند.
میتسوبیشی خودروسازی محبوب است که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد و امیدواریم که بتواند این گردنه‌ی را پشت سر بگذارد و با قدرت به میدان سخت رقابت بازگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج