جاباما
۳۲۳۵۰۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پر درآمد ترین سوپر استارهای ۲۰۱۵

فوربس فهرست سالانه خود را با محاسبه درآمد قدرتمندترین چهره های معروف دنیای ورزش، سینما، تلویزیون، موسیقی و کتاب در فاصله ۱ژوئن ۲۰۱۴تا ۱ژوئن ۲۰۱۵جمع آوری کرده است. هزینه مدیریت، کارگزار و وکیل کسر نشده است...

کافه سینما: رابرت داونی جونیر بازیگر سری فیلم های «آیرون من» و «انتقامجویان» با دریافت ۸۰میلیون دلار دستمزد، به طور مشترک با تیلور سوئیفت خواننده در فهرست «۱۰۰چهره مشهور: پردرآمدترین سوپراستارهای ۲۰۱۵جهان» مجله فوربس در رده هشتم است.

داونی جونیر در این فهرست که تازه منتشر شد بالاتر از هر بازیگر دیگری قرار دارد. فوربس فهرست سالانه خود را با محاسبه درآمد قدرتمندترین چهره های معروف دنیای ورزش، سینما، تلویزیون، موسیقی و کتاب در فاصله ۱ژوئن ۲۰۱۴تا ۱ژوئن ۲۰۱۵جمع آوری کرده است. هزینه مدیریت، کارگزار و وکیل کسر نشده است.

جنیفر لارنس بازیگر فیلم های «عطش مبارزه» با ۵۲میلیون دلار در رده سی و چهارم قرار دارد. لارنس و اسکارلت جوهانسن که با ۳۵٫۵میلیون دلار در رتبه شصت و پنجم است، تنها بازیگران زن حاضر در فهرست فوربس هستند. در مقابل ۱۴بازیگر مرد در این فهرست حضور دارند. یکی از آن ها وین دیزل است که به لطف موفقیت «خشمگین ۷» با ۴۷میلیون دلار در رده چهل و سوم است.

فلوید می ودر مشت زن آمریکایی و مانی پاکیائو مشت زن فیلیپینی به ترتیب در رده های اول و دوم فهرست قرار دارند. می ودر که ماه مه پیش در یک مبارزه نفس گیر پاکیائو را شکست داد، در ۱۲ماه گذشته ۳۰۰میلیون دلار درآمد داشته است. پاکیائو در این مدت ۱۶۰میلیون دلار به دست آورده است.

کتی پری خواننده با ۱۳۵میلیون دلار در رده سوم است. گروه موسیقی پسرانه وان دایرکشن با ۱۳۰میلیون دلار و هوارد استرن مجری تلویزیون و رادیو با ۹۵میلیون دلار رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند. گارث بروکس ستاره موسیقی کانتری با ۹۰میلیون دلار نفر ششم است.

کیم کارداشیان چهره تلویزیونی که در فهرست قبلی ۲۸میلیون دلار درآمد داشت، برابر با فهرست جدید ۵۲٫۵میلیون دلار درآمد داشته است. گوردون رمسی آشپز معروف بریتانیایی با ۶۰میلیون دلار نفر بیست و یکم است.

فهرست فوربس شامل ۳۸موزیسین و ۲۹ورزشکار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج