۳۲۳۵۷۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

«نهنگ عنبر، سلکشن رویا» مجوز گرفت

تایید فیلمنامه فیلم سینمایی «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» توسط شورای پروانه‌ ساخت صورت گرفت و با صدور پروانه ساخت تولید آن آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» تایید اولیه شورای پروانه ساخت وزارت ارشاد را دریافت کرد. این فیلم که ادامه اثر قبلی سامان مقدم «نهنگ عنبر» است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر آغاز می شود. در مسیر زندگی مشترک ماجراهایی برای آن ها به وقوع می پیوندد.

«نهنگ عنبر، سلکشن رویا» مجوز گرفت

فیلمنامه «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» بر خلاف قسمت قبلی فیلم توسط سامان مقدم نوشته شده است و مانی باغبانی در نگارش فیلمنامه دخالتی ندارد. براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس طعنه های سیاسی فیلم کمرنگ است و بیشتر قصه ای اجتماعی با موقعیت کمدی در فیلم دنبال می شود.

قرار است بلافاصله بعد از تایید رسمی شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی پیش تولید اثر آغاز شود تا فیلم اوایل خردادماه جلوی دوربین برود.

در این اثر سامان مقدم تلاش کرده ماجراهای فرعی جذابی برای پیشبرد قصه تدارک ببیند. طبق اعلام کارگردان در خصوص ترکیب بازیگران همان تیم قبلی خواهد بود. یک شخصیت جدید به قصه اضافه می شود که قرار است از میان چهره های شناخته شده انتخاب شود.

قسمت اول «نهنگ عنبر» سال گذشته به نمایش درآمد که مقام دوم جدول فروش را به خود اختصاص داد. معمولاً سوژه هایی که به صورت دنباله دار در ایران ساخته شده آنگونه که پیش بینی شده است به فروش بالایی دست نیافته است. اما سازندگان اثر قصد دارند فیلم را به سرعت ساخته و آماده کنند و به اکران سال ۹۵ برسانند تا بتوانند در جدول فروش امسال جایگاه مناسبی داشته باشند.

بنابراین گزارش،«نهنگ عنبر» در نیمه دوم فیلم دچار ضعف هایی است که موقعیت کمیک مناسبی را برای مخاطب خلق نمی کندو از ریتم می افتد. باید دید سامان مقدم در ورژن دوم از این اثر چه تمهیدی برای یک دست و روان بودن فیلم و خلق موقعیت های مناسب کمدی تدارک دیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی قشنگ بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج