۳۲۳۶۰۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

جنایت افغان‌ ها به خاطر ۵۰۰ هزار تومان

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو برادر افغان که به‌خاطر طلبی ۵۰۰ هزار تومانی همکارشان را به قتل رسانده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو برادر افغان که به‌خاطر طلبی ۵۰۰ هزار تومانی همکارشان را به قتل رسانده بودند، خبر داد.

در ساعت ۲۲ روز نهم اردیبهشت ماه امسال وقوع یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان شهدای هفتم تیر به کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان اعلام شد. در ادامه با حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که جوانی افغان به‌نام صابر . ن ۲۳ ساله بر اثر جراحت شدید ناشی از اصابت چاقو فوت کرده است.

تحقیقات در خصوص نحوه فوت صابر در دستور کار تیم تجسس ویژه کلانتری ۱۶۸ قرار گرفت و مأموران از طریق صاحب‌کار مقتول که وی را به بیمارستان انتقال داده بود اطلاع پیدا کردند که وی با دو برادر از اتباع کشور افغانستان به نام‌های همایون ۲۴ ساله و محمد ۲۲ ساله درگیر شده و توسط آنها مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.

با شناسایی محل کار دو متهم که جنایت نیز در آن رخ داده بود، ماموران به فاز ششم منطقه بازار آهن مکان رفته و در حالیکه دو برادر قصد فرار داشتند ، هر دو نفر را در دو عملیات جداگانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و دو برادر پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به درگیری منجر به جنایت و قتل صابر اعتراف کرده و انگیزه خود از درگیری را طلب ۵۰۰ هزار تومانی از مقتول اعلام کردند. دو متهم دستگیر شده در اعترافات خود گفتند: ما دو نفر از صابر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان طلب داشتیم اما او پس از گذشت مدتی عنوان کرد که قصد بازپس دادن طلب ما را ندارد تا اینکه تصمیم گرفتیم تا به هر شکل ممکن پول خود را از صابر بگیریم اما او عنوان کرد که پولی از وی طلب نداریم . پس از آن درگیری شروع شد؛ ناگهان همایون با چاقو دو ضربه به شکم صابر زد و او روی زمین افتاد و سایر کارگران افغان هم که شاهد درگیری بودند بلافاصله با صاحبکارمان تماس گرفتند و او نیز پس از آمدن، صابر را به بیمارستان منتقل کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمان به ارتکاب جنایت و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی، هر دو متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببینیم برا این هم تجمع و شلوغ بازی راه میندازن یا فقط وقتی برا خودشونه حق طلب میشن این برادران دوست و همسایه!!!

    • بدون نام

      آقایون خانمها آیا وقت آن نرسیده که این میهمانان ناخواسته را به سوی موطن شان باز گردانیم ظاهرا وجود این ناخاندگان برای دولت مردانمان یود سرشاری دارند که حاضر به اخراجشان نیستند. باید خود ملت کاری کنند.

    • میثم

      چندهفته پیش کمیساریای سازمان ملل متحد مبلغ ۶.۵ میلیارد یورو به ایران بابت همین افغانیا پول داد علاوه براین روزانه ۱.۵ میلیارد تومان هزینه و مالیات افغانها هست که باید بپردازند, بعد بنظرشما این منبع درامدی رو باید بندازن بیرون!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج