جاباما
۳۲۳۶۲۵
۵۰۶۸
۵۰۶۸
پ

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه

یک باریستای خوش ذوق آمریکایی که در یکی از کافه رستورانهای لاس وگاس کار می کند، اقدام به نقاشی بر روی قهوه با رنگ غذا کرده و طراحی‌های رنگارنگ و بسیار جذابی را ایجاد کرده است.

وبسایت گجت نیوز - رضا آقامحمدی: یک باریستای خوش ذوق آمریکایی که در یکی از کافه رستورانهای لاس وگاس کار می کند، اقدام به نقاشی بر روی قهوه با رنگ غذا کرده و طراحی‌های رنگارنگ و بسیار جذابی را ایجاد کرده است.

اگر به کافه‌ها یا رستوران‌های اساسی با کادر مجرب مراجعه کرده باشید و قهوه‌ یا نوشیدنی دیگری را سفارش داده باشید، احتمالا دیده‌اید که مسئول تهیه و سرو آن نوشیدنی، برایتان با استفاده از شکلات آب شده، طرح‌هایی را روی نوشیدنی‌تان ایجاد کرده است که لذت خوردن آن را بسیار بالا می‌برد.

در زبان انگلیسی به این افراد باریستا (Barista) می‌گویند. باریستا در واقع همان فردی است که در پشت میزی می‌ایستد و شما بعد از وارد شدن به کافه، رستوران و یا بارهای داخل هتل، به سمت او می‌روید و سفارش خود را ثبت می‌کنید. هنر و خلاقیت این افراد نقش مهمی در جذب مشتری و البته سفارش نوشیدنی‌های بیشتر و در نتیجه، افزایش درآمد دارد.

بعضی از این آقایان و خانم‌های باریستا، دستور العمل‌های آشپزی مخصوصی را برای درست کردن و سرو نوشیدنی بلدند، بعضی از آن‌ها همزمان با سرو، حرکات تردستی انجام می‌دهند و بعضی هم مانند این باریستای آمریکایی، از یک استعداد و هنر خاصی برخوردارند. میسن سالیسبری (Mason Salisbury) نام فرد مورد نظر ماست که در شهر لاس وگاس و در یک کافه رستوران فعالیت می‌کند.

این باریستای خوش‌ذوق برای نقاشی بر روی قهوه به جای اسپرسو و شکلات از رنگ‌های خوراکی استفاده ‌می‌کند

او که از جمله باریستاهای قدیمی این شهر توریستی است، اخیرا به خاطر طراحی‌های فوق‌العاده‌ای که بر روی قهوه‌ و دیگر نوشیدنی‌های داغ انجام می‌دهد، مشهور شده است. روش کار او منحصربه‌فرد است و به جای اینکه از اسپرسو و شکلات داغ برای تزیین کف روی قهوه استفاده کند، از رنگ‌های خوراکی کمک میگیرد تا طراحی‌های رنگارنگی را ایجاد کند؛ همین رنگارنگ بودن تزیینات روی نوشیدنی‌هایش است که باعث تمایز او از دیگر همکارانش شده است.

این طرح‌ها دارای الگوی تقریبا یکسانی هستند و عموما به شکل برگ‌های رنگارنگی دیده می‌شوند که با یک ساقه‌ی بلند، تکمیل شده اند و نوشیدنی مشتری را تزیین کرده اند. مراحل کار سالیسبری به این صورت است که ابتدا رنگ خوراکی (رنگ غذا) را با توجه به طرحی که در ذهن خود دارد، آماده می‌کند و آن‌ها را به صورت جداگانه دسته‌بندی می‌کند.

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه

سپس شیر را می‌جوشاند و این رنگ‌های متنوع را به صورت دسته دسته با شیر ترکیب می‌کند تا علاوه بر اینکه رنگ‌ها کمی با یکدیگر مخلوط می‌شوند، با برخورد با شیر داغ، خاصیتی مشابه رنگ روغن را به خود بگیرند و آماده‌ی هنرنمایی نهایی شوند. در نهایت هم این باریستای با تجربه، مخلوط جادویی خود را با پیچ و تاب‌های متفاوت بر روی قهوه می‌ریزد و طرح داخل ذهن خود را برای مشتری آماده می‌کند.

نتیجه‌ی این پروسه‌ی خوش‌مزه می‌شود این طرح‌های زیبا که هرکدام برای قانع کردن چندین مشتری (حتی آن‌هایی که به خوردن قهوه علاقه‌ای ندارند) هم موثر است. در تصاویر زیر می‌توانید تعدادی از زیباترین طرح‌هایی که به وسیله‌ی میسن سالیسبری ایجاد شده اند را تماشا کنید؛ شاید اگر بخواهیم این‌گونه خلاقیت‌ها را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم ترکیب ذوق و مهارت برای کسب درآمد بیشتر. البته اگر به کارهای این هنرمند علاقه‌مند شده اید، می‌توانید برای ارتباط بیشتر و مشاهده‌ی تصاویر جدیدتر از او به صفحه‌ی اختصاصی‌اش در شبکه‌ی اینستگرام که لینک آن در قسمت منابع پایان مطلب آمده است، مراجعه کنید.

گالری تصاویر نقاشی بر روی قهوه با استفاده از رنگ‌های خوراکی

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه

نقاشی های رنگی زیبا بر روی قهوه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج