۳۲۳۷۱
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

تضادي كه بين رنگ نارنجي و ارغواني پرده و روتختي در اين دكوراسيون وجود دارد، عمق و جذابيت بيشتري را براي فضا تامين كرده است.


تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

برترین ها: فضاهاي تنگ و كوچك مانند اين اتاق خواب زيبا، زماني كه با رنگ‌هاي روشن دكوراسيون شوند، بزرگ‌تر و وسيع‌تر جلوه مي‌كنند. البته درهاي آينه‌اي بزرگ موجود در اين فضا، ضمن آنکه باعث بزرگتر نشان دادن اتاق شده، تاثیر رنگ‌هاي استفاده شده در دكوراسيون را نیز بیشتر کرده است. در اين دكوراسيون، از رنگي ملايم به عنوان رنگ زمينه براي ديوارها، سقف و كف استفاده شده و سپس با كمك رنگ‌هاي زنده‌تر و متضاد، به دكوراسيون فضا عمق داده شده است. تضادي كه بين رنگ نارنجي و ارغواني پرده و روتختي در اين دكوراسيون وجود دارد، عمق و جذابيت بيشتري را براي فضا تامين كرده است.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

حالات ديگر از تركيب‌هاي رنگي مناسب برای اين فضا:

۱. رنگ‌هاي سرد از قبيل سبز و سبز-آبي كه در اين دكوراسيون استفاده شده، حال و هوايي آرام و در عين حال جذاب به فضا داده است. همچنين هماهنگ كردن رنگ سقف با يكي از لايه‌هاي پرده، سبب شده دكوراسيون فضا جلوه‌اي متحد به خود بگيرد.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

۲. استفاده از طيفي هماهنگ از رنگ صورتي، روشنايي خورشيد را به اين اتاق خواب آورده است. همچنین رنگ کردن بخش فوقانی دیوارها با صورتي روشن‌، سبب شده نگاه‌ها به سمت بالا هدايت شود و کوچکی اتاق به چشم نیاید.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

۳. در نظر گرفتن رنگي تيره براي كف و همچنين قسمت پايين ديوارها، چشم‌ها را به سمت فضاي بالا هدايت مي‌كند و فضاي بازتري را جلوي چشم به وجود مي‌آورد.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

۴. در اين حالت رنگ‌هاي خنثي در وسعت بخشيدن به اين فضا سنگ تمام گذاشته‌اند. همچنين وجود تضاد رنگي به مقدار كافي، از سادگی بيش از حد و بي‌روح به نظر رسيدن فضا جلوگيري کرده است.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

۵. بهره گیری از رنگ‌هاي ملايم و روشن، بر دلباز شدن فضا تاثير گذاشته‌اند، در حالي كه استفاده از رنگ نارنجي تيره‌تر، به دكوراسيون اين فضا عمق بخشيده است.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

۶. رنگ زرد و گرمي كه به عنوان رنگ اصلي براي دكوراسيون اين فضا استفاده شده، اتاق را غرق در روشنايي کرده و بر وسعت فضا افزوده است.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

۷. در اين دكوراسيون، براي ديوارها از دو رنگ متضاد طوسي و هلويي استفاده شده كه جذابيت زيادي به محیط داده است. همچنين استفاده از رنگ خاکستری تيره براي كفپوش، چشم‌ها را به سمت بالا سوق مي‌دهد.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

۸. در اين حالت، تركيبي گرم و دوست داشتني را مشاهده مي‌كنيد؛ وجود رنگ كرم ملايم بر روی ديوار مقابل، سبب شده فضا دلبازتر و وسيع‌تر جلوه كند.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

۹. اين تركيب رنگي طبيعي و خيالي، متشكل از سبز و طلايي روشن، سبب شده تا احساسي تسكين‌دهنده و خيال‌انگيز براي اين اتاق خواب به وجود آيد.

تركيب‌های دلنشين رنگ در اتاق خواب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منيره نصر

      ديوار سالن من از كاغذ ديواري قهوه اي استفاده شده براي روشن شدن ان از چه رنگ پرده اي استفاده كنم كاناپه ها هم سنتي است براي انها هم نظري داريد

    • sam

      سلام پذيرايي و اتاق خواب از كاغذ ديواري طوسي استفاده شده و همه وسايل خانه هم طوسي و مشكي است به نظر شما رنگ گچبري دور سقف و چارچوب اتاق چه رنگي بزنيم بهتر است مي خاستم نقره اي بزنيم ولي خيلي همه چي طوسي ميشه و اتاق خوابم چه رنگ موكتي بگيرم پرده ها قرمز مايل به زرشكي هست و لوستر هم قرمز مايل به زرشكي و روتختي طوسي قرمز هست به نظرتون رنگ سقف چه رنگي بزنيم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج