۳۲۳۹۴۷
۵۱۶۷
۵۱۶۷
پ

مراکز خرید چین

مراکز مختلف خرید در پکن با ارائه طیف متنوع و وسیعی از محصولات اصل چینی و همچنین مارکهای غیر چینی که در چین ساخته میشوند، بهشتی را برای گردشگران علاقمند به خرید که از پکن بازدید میکنند به وجود آورده اند.

برترین ها: خرید در چین به گونه ای اجتناب ناپذیر جاذب، جالب و اغوا کننده است. شما میتوانید هر روز یک مرکز خرید یا بازار جدید را کشف کنید. مراکز مختلف خرید در پکن با ارائه طیف متنوع و وسیعی از محصولات اصل چینی و همچنین مارکهای غیر چینی که در چین ساخته میشوند، بهشتی را برای گردشگران علاقمند به خرید که از پکن بازدید میکنند به وجود آورده اند.

بازار پن جیا یوان پکن (pan jia yuan)

مراکز خرید چین

این بازار که در طرف غرب خیابان پن جیااویان چیائو شهر پکن واقع شده ، به عنوان بازار مادر صنایع دستی در کل شهر شناخته می شود . گردشگران بسیاری از سراسر جهان به دلیل فروش عتیقه جات و لوازم آنتیکی که مربوط به امپراطوری های مختلف چین بوده اند راهی این بازار سنتی و دیدنی شده و از آن استقبال می کنند . سایر کالاهای این بازار توریستی و هنری شامل : انواع ظروف چینی ، لوازم چوبی ، زیور آلات سنتی و زیبای چینی و سنگ های قیمتی و . . . می باشد . فروش همین کالاهای خاص و متمایز سبب شده تا این بازار به یکی از جذابیت های دیدنی شهر پکن مبدل شود .


بازار هونگ چیائو پکن (hongqio)

مراکز خرید چین

بازار هونگ چیائو در خیابان هونگ چیائو و نزدیک به معبد بهشت واقع شده و دارای موقعیت مرکزی در شهر پکن می باشد . این مرکز خرید شامل پنج طبقه می باشد . نام دیگر این مرکز خرید در گذشته بازار مروارید بوده و آن به این علت است که سه طبقه از آن به فروش انواع مروارید های اصل و پرورشی در اندازه ، رنگ ، مرغوبیت و قیمت های متفاوت پرداخته می شود . از این مروارید های با ارزش در تهیه جواهرات و زیور آلات استفاده می شود که هم به تنهایی، رشته ای و یا به صورت ترکیبی به خریدارای ارائه می شود . اما در سایر طبقات ، پوشاک زنانه مردانه و کودکان، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی و الکتریکی ، لوازم منزل ، صنایع دستی و . . . به فروش می رسد .


بازار یاشو پکن (yashow)

مراکز خرید چین

بازار یاشو پکن در منطقع سن لی تون شهر پکن واقع شده است . این مرکز خرید متشکل از پنج طبقه بوده و هم بین توریستان محبوبیت داشته و هم جزو پر طرفدارترین مراکز خرید پکن در بین شهروندان می باشد . کلیه کالاهای مورد نیاز خانواده مثل انواع پوشاک ، کیف و کفش ، کلاه ، ساعت ، صنایع دستی ، و . . . از جمله اقلام ارائه شده در این مرکز خرید است . البته طبقه زیرین به کیف و کفش اختصاص داشته و طبقات یک ، دو و سه نیز انواع البسه را به فروش می رسانند . طبقه چهارم نیز مخصوص کالاهایی چون اسباب بازی ، لوازم تزیینی ، ام پی تری و ام پی فور و انواع چای می باشد . در ضمن در طبقه سوم انواع پارچه های نفیس و ابریشمی و یک غرفه بزرگ خیاطی نیز آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان و خریداران هستند . ساعت کاری این مرکز از ۹ صبح الی ۹.۵ شب می باشد .


مرکز خرید اورینتال پلازا پکن (oriental plaza)

مراکز خرید چین

مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . کسانی که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .


مرکز خرید گیاهان دارویی تونگ رن تانگ پکن (tong ren tang)

مراکز خرید چین

مرکز خرید گیاهان دارویی تونگ رن تانگ در پکن انواع داروها ، گیاهان و مواد طبیعی را که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد را در خود جای داده است . گردشگران با مراجعه به این مرکز خرید علاوه بر تهیه داروهای گیاهی می توانند با پزشکان سنتی چینی این مرکز خرید نیز ملاقاتی داشته باشند . پزشکانی که تنها با گرفتن نبض بیماران به بسیاری از اسرار جسمی و روحی آن ها را آشکار می سازند . البته بهتر است یک مترجم در طول بازدید از این مرکز خرید با شما همراه باشد تا هم از نظرات پزشکان بهتر استفاده کرده و هم داروهای مورد نیاز خود را با اطمینان بیشتری تهیه نمایید .


مرکز خرید سوپر برند مال شانگهای (super brand mall)

مراکز خرید چین

مرکز خرید سوپر برند مال که در منطقه پودونگ شانگهای چین قرار داشته و به عنوان یکی از با شکوه ترین مال های قاره آسیا شناخته می شود . این مرکز خرید مجهز در ده طبقه انواع کالاهای متنوع نظیر : پوشاک ، کیف و کفش ، صنایع دستی و بسیاری اجناس مرغوب و با کیفیت را به فروش رسانده و برای تمام اعضای خانواده جذاب می باشد . از جمله امکانات جانبی مرکز خرید سوپر گرند مال شانگهای می توان به فروشگاه های بین المللی ، سوپر مارکت بزرگ لوتوس ، رستوران های متعدد و پردیس های سینمایی اشاره نمود . همه این موارد سبب شده تا این مرکز خرید در بین شهروندان و گردشگران تور چین از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد .


مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای (grand geteway)

مراکز خرید چین

مرکز خرید گرند گت اوی در زمینی به مساحت ۱۳۰۰۰۰ متر مربع در شهر شانگهای چین قرار دارد .توریستان زیادی از مارک های معروف جهان در اين مرکز بازدید می نمایند . مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس ، لوازم الکترونيکی ، دکوراسيون ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، زیور آلات و ساعت و بسیاری از ملزومات زندگی در اين مرکز تجاری به مشتریان ارائه می شود . در ضمن ، مرکز خرید گرند گت اوی جهت رفاه بیشتر خریداران تدابیر ویژه ای اندیشیده است که از آن جمله می توان به : مراکز تفریحی ، پردیس سینمایی ، رستوران های مجلل و چندین فروشگاه لباس اشاره داشت .


مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا شانگهای (brilliance shimao International plaza)

مراکز خرید چین

مرکزخرید برلینس شیمائو اینت پلازا در فاصله کمی از میدان مردم شهر شانگهای چین قرار دارد . این مرکز تجاری بزرگ و با شکوه جهت آسایش مشتریان از تمام توان خود استفاده نموده تا توریستان و شهروندان لحظاتی آرام و خوش را در این مرکز خرید سپری نمایند . علاه بر پارکینگ ، رستوران های متعدد ، کافی شاپ و امکانات جانبی دیگر ، این مرکز تجاری به فروش کالاها و اجناس مورد نیاز اعضای خانواده می پردازد . کالاهایی از قبیل انواع البسه ، کیف و کفش ، کالای خواب ، لوازم زینتی و وسایل خانه ، لوازم ورزشی و زیور آلات و . . . از معتبر ترین برندها گرفته تا ارزانترین کالاها در این مرکز خرید یافت می شود که خود یکی از ویژگی های بارز آن محسوب می شود .


مرکزخرید پارکسون (parkson)

مراکز خرید چین

مرکز خرید پارکسون درخیابان هوای های شانگهای واقع شده است . دراین مرکز خرید می توانید انواع برندها را با قیمت مناسب پیدا کنید.


میسون مد (maison mode)

مراکز خرید چین

اشرافی ترین مغازه درخیابان هوای های است که درشماره ۱۳۱۲ آن واقع شده است. خیابان هوای های نیمی از شهرت خود رامدیون این مرکز خرید است که مطرح ترین برندهای دنیا نظیرGucci، Ferragamo ، Hugo Boss ، Bally ، Kenzo و…درآن وجود دارند.


مرکز خرید تیمال گوانجو (tee mall)

مراکز خرید چین

این مرکز خرید که مرکز خرید شماره یک گوانجو به شمار می رود از معماری منحصر به فرد و جذابی برخوردار می باشد و دارای ۴ ورودی ، ۹۲ آسانسور و ۱۱۰۰۰ دستگاه تصفیه هوا بوده ، یک سن به مساحت ۳۰۰۰ متر در طبقه اول آن قرار دارد که مخصوص اجرای موسیقی زنده است و با باغچه هایی پر گل تزیین گشته . مرکز خرید تیمال مهم ترین مرکز خرید شهر محسوب می شود و علاوه بر برندهای معتبر اروپایی انواع کالاهای مرغوب و متنوع چینی که شامل البسه ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی ، ورزشی ، وسایل صوتی و تصویری ، لوازم خانگی و غیره می شود را به خریداران عرضه می کند . در کنار بوتيک ها و فروشگاه های لوکس اين مرکز، تعدادی رستوران و کافی شاپ و يک مجموعه تفريحی نيز در نظر گرفته شده که در برگیرنده سالن زیبایی ، ماساژ ، داروخانه ، استخر ، زمین بسکتبال ، زمین تنیس ، بازیهای کامپیوتری ، نمایشگاه و بخت آزمایی و . . . می شود.


مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو (china plaza)

مراکز خرید چین

این فروشگاه دومین مرکز خرید بزرگ گوانجو به شمار می رود که متشکل از هشت طبقه بوده و انواع کالالها و مایحتاج مورد نیاز خانواده را به فروش می رساند . علاوه برآن کالاهای فرهنگی و نمایشگاه دائمی های تک نیز در یکی از طبقات آن دایر است . سفال های چین ، مبلمان کلاسیک ، کتابفروشی ، لوازم باغبانی چینی ، هنر های بومی و صنایع دستی از جمله اقلامی است که در سایر طبقات این مرکز خرید به فروش می رسد . ۹ برند معتبر جهانی نیز در یکی از طبقات آن به فروش انواع لوازم خانگی می پردازد .


مراکز خرید خیابان شانشیا جیولو گوانجو

مراکز خرید چین


خیابان شانشیا جیولو جزو معروف ترین خیابان های گوانجو به شمار می رود که بسیاری از مارک های معتبر پوشاک در آن جا مغازه دارند .گردشگران تور چین می توانند کیف و کفش ، انواع البسه ، ساعت و بدلیجات و بسیاری کالاهای مورد نظر خود را از فروشگاه های این خیابان تهیه نمایند . به علاوه این خیابان زیبا و پر تردد دارای رستوران ها و اغذیه فروشی های بزرگ و کوچکی است که انواع مواد خوراکی از آبمیوه گرفته تا انواع اسنک را به فروش می رسانند . بهترین زمان برای خرید از مغازه های خیابان شانشیا جیولو زمانی است که چراغ های آن روشن می شود . در این زمان بر زیبایی و جذابیت آن افزوده شده و لذت تفریح و خرید را همزمان تجربه خواهید نمود .


مراکز خرید خیابان بیجینگلو گوانجو (beijinglu)

مراکز خرید چین

خیابان بیجینگلو یکی از خیابان های زیبای شهر گوانجو چین است که به دلیل طراحی ، معماری و بافت سنتی و سرزندگیش ، مورد توجه توریستانی قرار می گیرد که از سراسر دنیا به گوانجو سفر می کنند . کالاهایی نظیر انواع البسه چینی یا پوشاک مارک دار با برند های معتبر جهانی ، کیف و کفش ، بدلیجات ، لوازم آرایشی ، ورزشی و غیره به اضافه رستوران ها و اغذیه فروشی های چینی در این خیابان شلوغ به گردشگران تور چین و شهروندان گوانجو ارائه می شود .


بازار خیابان دونگمین شنزن

مراکز خرید چین

این بازار که یکی از بهترین و معروف ترین بازارهای شهر شنزن به شمار می رود ، در خیابان شلوغ دونگ مین قرار دارد که مهم ترین مرکز خرید شهر محسوب می گردد . علاوه بر فروشگاه های متعدد ، رستوران های مختلف و چندین سینما نیز در این یابان یافت می شود . فروشگاه های فروش محصولات الکتریکی ، پوشاک زنانه ، مردانه و بچگانه ، و لوازم آرایشی و ورزشی ، کیف و کفش ، در کنار مراکز خرید مهم شهر نیز در این خیابان مهم قرار دارند .


مرکز خرید راین بو شنزن

مراکز خرید چین

اين مرکز خرید شناخته شده از شعب متعددی تشکیل شده که همگی در شهر شنزن قرار دارند و در بین افراد محلی و شهروندان شنزنی بسیار پر طرفدار می باشند . دلیل این استقبال هم مشخص است ، کیفیت ممتاز و سرویس دهی عالی و ارائه کالاهایی مرغوب دلیلی برای جذابیت این مراکز خرید زنجیره ای در شنزن است . غرفه های عرضه کننده لوازم الکترونيکی، صوتی تصويری و موبايل در کنار لوازم آرایشی بهداشتی ، ورزشی و لوازم خانگی و انواع متنوع البسه به همراه سایر مایحتاج خانواده در این فروشگاه معتبر به خریداران عرضه می شود .


سیلک مارکت پکن

مراکز خرید چین

سیلک مارکت پکن مشتمل بر هفت طبقه است . در طبقات اول و دوم کالاهایی چون کیف و کفش و چمدان ارائه می شود . طبقه سوم اختصاص به لباس بچگانه ، رومیزی و فرش داشته در طبقه چهارم نیز انواع اسباب بازی ، لوازم زینتی منزل ، زیور آلات و لوازم آرایشی به فروش می رسد .کریستال و مروارید کالاهایی هستند که در طبقه پنجم به علاقه مندان عرضه می شود . نکته قابل توجه در مورد این فروشگاه آن است که سیلک یا همان ابریشم که نام فروشگاه نیز برگرفته از آن است ، از جمله اقلام با ارزشی است که به علاقه مندان در این فروشگاه ارائه می شود . ساعت کاری سیلک مارکت ۹ صبح تا ۹ شب
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج