جاباما
۳۲۴۱۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رکورد ۹۴ ساعت تماشای بدون وقفه تلویزیون

آدم‌های زیادی در دنیا هستند که دلشان می‌خواهد نام‌شان در کتاب رکوردها ثبت شود و برای این‌که چنین اتفاقی بیفتد، گاهی دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنند.

مجله مهر - شراره داودی: آدم‌های زیادی در دنیا هستند که دلشان می‌خواهد نام‌شان در کتاب رکوردها ثبت شود و برای این‌که چنین اتفاقی بیفتد، گاهی دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنند.

دیدن برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خیلی اتفاق خوبی است و تقریبا همه ما دوست داریم سریال‌های دوست داشتنی‌مان را پشت سر هم ببینیم. اما در برخی موارد شرایط به شکلی پیش می‌رود که همین تلویزیون دیدن ساده و دوست داشتنی بدل به اتفاقی دردناک و حتی خطرناک می‌شود.

رکورد 94 ساعت تماشای بدون وقفه تلویزیون

افرادی مانند آلخاندرو فراگوسو که ۲۵ سال سن دارد، یکی از همین افراد است که روی زندگی خودش ریسک کرده تا بتواند رکورد تازه‌ای را در کتاب گینس ثبت کند، او توانسته ۹۴ ساعت بدون وقفه به تماشای تلویزیون بنشیند. در حقیقت او رکورد این موضوع را که به فردی اتریشی تعلق داشت و ۹۲ ساعت بود، دو ساعت بهبود بخشیده است.

آلخاندور اهل نیویورک است و تلوزیون دیدن را یک روز جمعه شروع کرده و مجموعه‌ای از چند سریال را کنار دستش قرار داده و همه آن‌ها را تا صبح روز سه‌شنبه پشت سر هم نگاه کرده است، البته در این میان از غذا خوردن هم غافل نشده و رژیم مدیترانه‌ای که انرژی زیادی دارد را در برنامه کاری خودش قرار داده است.

آلخاندور درباره این تجربه می‌گوید: بعد از این مدت تلویزیون دیدن متوجه شدم که حرف‌ها درباره آسیب رساندن این جعبه جادویی دُرُست است و تماشای طولانی مدت تلویزیون مشکلات فیزیکی برای فرد به وجود می‌آورد.

رکورد 94 ساعت تماشای بدون وقفه تلویزیون

دکتری که آلخاندرو را بعد از این ماراتن معاینه کرده است از بالا رفتن ضربان قلب و گشاد شدن مردک چشم‌هایش خبر داده است.

البته باید آلخاندرو را فرد خوش‌شانسی دانست که اتفاق خطرناکی برایش نیفتاده، طی جام جهانی فوتبال که سال گذشته در برزیل برگزار شد، فردی در چین برای اینکه بتواند همه بازی‌ها را ببیند، روزها و شب‌ها متوالی زیادی را بیدار بود و در نهایت به دلیل حمله قلبی ناشی از دیدن زیاد تلویزیون و کم‌خوابی بود، دار فانی را وداع گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج