جاباما
۳۲۴۲۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید

جهان با برخی چشم‌اندازهای خاص و دیدنی که در گوشه گوشه‌هایش وجود دارد، شناخته و دیده می‌شود که می‌توانند روی میزان دیدار آدم‌ها از هر منطقه‌ای تاثیرگذار باشند.

مجله مهر - شراره داودی: جهان با برخی چشم‌اندازهای خاص و دیدنی که در گوشه گوشه‌هایش وجود دارد، شناخته و دیده می‌شود که می‌توانند روی میزان دیدار آدم‌ها از هر منطقه‌ای تاثیرگذار باشند.

هرچه چشم‌اندازها ظاهری عجیب و غریب‌تر داشته باشند، سخت‌تر می‌توان از آن‌ها چشم برداشت و ترس و تعجب را همراه با هم به وجود می‌آورد، مردم در همه جای دنیا به طور معمول به تماشای تپه‌ها، بیابان‌ها و سواحل مختلف می‌روند؛ اما چیزی که ممکن است این تجربه را جذاب‌تر و هیجان انگیزتر کند، به وجود آمدن چشم‌اندازی با داستانی پنهان در آن است.

مکان‌های زیادی در دنیا وجود دارد که چنین فضایی را با استفاده از امکانات طبیعی به وجود می‌آورد و همه این‌ها در زیبایی زمین خلاصه نمی‌شود و حس شگفتی و قدردانی زیادی را برای ساکنین نیز به همراه دارد.

در زیر تعدادی از این تصاویر را می‌توانید به تماشا بنشینید.

جزیره کوفی‌فی در تایلند

با اینکه در هر صورت رفتن به ساحل اتفاق خیلی جالبی است اما حضو در چنین ساحلی حتما هیجان انگیز خواهد بود و فضایی متفاوت با دیگر ساحل‌های دنیا خواهد داشت. ساحل این جزیره یکی از نقاط بی‌نظیر دنیاست که حتی فیلم‌هایی را نیز در آن تصویربرداری کرده‌اند.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


باغ خدایان در هاوایی

یک باغ خاص از جنس سنگ در هاوایی که انواع متفاوتی از تخته سنگ‌ها را در خود جای داده است. فضای متفاوتی که در این منطقه وجود دارد به مهمانان مجموعه‌ای از تخته سنگ‌هایی با ابعاد، سایزها و رنگ‌های متفاوتی را پیشنهاد می‌دهد که البته همه آن‌ها به دلایل طبیعی تغییر شکل‌هایی به خودشان داده‌اند.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


هامپی در هند

یکی دیگر از نقاطی که مجموعه‌ای از سنگ‌ها را به شکل منحصر به فردی در خود جای داده است، در این جا سنگ‌های بزرگ و کوچکی را می‌توان دید که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، همچنین از میان این صخره‌ها رودی می‌گذرد و از همین رو این مکان جای مناسبی برای توریست‌هایی است که می‌خواهند سنگ‌ها را ببییند و در عین حال از طبیعت را هم در کنار آن داشته باشند.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


گویلین در چین

این شهر از مکان‌های دیدنی است که هر ساله توریست‌های زیادی برای تماشایش می‌روند. در این‌جا چشم‌اندازهای فوق العاده‌ای را می‌توان دید و همچنین با قایق‌هایی که در مسیرهای رودی قرار گرفته، می‌توان از غارهای رنگی مسیر دیدن کردو این منطقه جای آرامی است که سنگ آهک به آرامی حتا و هوای جلال و شکوه را به منطقه داده است.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


جنگل سنگ در چین

این چنگل بسیار جذاب، چشم‌انداز خیلی فوق العاده‌ای هم دارد که به تماش نشستن برخی از بخش‌های آن مانند دیدن یک تابلوی نقاشی است. این زیبایی‌ها هم برای توریست‌ها جذابیت بالایی دارد هم برای عکاس‌ها و از همین رو عکس‌های زیادی از این منطقه را می‌توان دید که هر کدام به تنهایی از آدم‌ها برای حضور در این بخش دعوت می‌کنند.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


کاپودیکا در ترکیه

کاپادیکا چشم‌اندازی کاملا رویایی و مانند فیلم‌ها دارد. در صحرای تریکه مجموعه‌ای از سنگ‌هایی با ابعاد مختلف را می‌توان دید که با رنگ‌های روشنی دیده می‌شوند و تصاویر زیبایی در کنار یکدیگر می‌سازند. این منطقه که از آن به عنوان شهر پریان یاد می‌شود بالن سواری دارد که از آن می‌توان به عنوان هدیه‌ای دوست داشتنی یاد کرد که امکان پرواز بر فراز این چشم انداز زیبا را فراهم کرده است.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


دریاچه خالدار در کانادا

این دریاچه عجیب با دایره‌های رنگی پوشیده شده که مانند خال‌های عجیب و متفاتی به نظر می‌رسند. این رنگ‌ها از انعکاس نورآاسمان به دست می‌آیند و کوچکترین تفاوت در حال و هوای محیط را در خودشان نشان می‌دهند. البته این دریاچه خاصیت‌های درمانی هم دارد و البته حتما جای هیجان انگیزی برای آن دسته از توریست‌هایی است که به دنبال چشم‌اندازهای متفاوت و خاص هستند.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


رودخانه سرخ در اسپانیا

بدون شک یکی از تصاویر زیبا در دنیا را دارد و با هر بار دیدن آن به رازی که در خودش مخفسی کرده بیشتر فکر می‌کنیم. دلیل سرخی این رودخانه آهن‌هایی است که از فعالیت‌های معدنی در اطراف آن وارد رودخانه شده است. بدون شک این رودخانه مانند بیگانه‌ای برای مردم دیگر است در حالی‌که کاملا طبیعی است و تنها رنگ متفاوتی دارد.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


دریاچه صورتی در استرالیا

این یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌های طبیعی در دنیاست. ممکن است دریاچه‌های سفید یا آبی‌های مختلفی را همه ما دیده باشیم، اما بدون شک رنگ صورتی برای یک دریاچه قطعا عجیب است. رنگ صورتی آب به دلیل یک نوع جلبک سبز و هلوباکتریوم‌های آبی است که رنگدانه‌های قرمز آن‌ها در آب به این شکل منعکس می‌شود. این مکان عجیب حتما یک بار ارزش دیدن دارد.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


جاده غول‌آسا در ایرلند شمالی

این راه اقیانوسی به راحتی می‌تواند توریست‌های زیادی را به سمت خودش بکشاند. این منطقه شامل بیش از چهل هزار استوانه است که نتیجه فوران‌های آتش نشانی بوده‌اند. در نهایت باید گفت که فعل و انفعالات طبیعی باعث به وجود آمدن ستون‌های جذابی شده است که توریست‌‌ها را به این منطقه می‌کشاند.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


چشمه‌های خون گرم در ژاپن

این جاذبه طبیعی و عجیب هم ژاپنی‌ها و هم توریست‌های دیگر را راغب می‌کند که برای تماشای این منطقه بیایند. رنگ قرمزی که در آب وجود دارد، ناشی از میزان بالای آهن در آن است. این منطقه را در ژاپن به عنوان جهنم می‌شناسند و به دلیل وجود بخار آب گرم زیاد، تنفس نیز کار سختی است، با این حال از این منطقه برای اهداف درمانی استفاده‌های زیادی می‌شود.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


بیستی بدلنز در نیومکزیکو امریکا

برون شک برای این منطقه می‌توان عنوان اثر سورئال را گذاشت. این منطقه پر از تپه‌های موج‌دار رنگی است که به دلیل درخششی که در محیط وجود دارد، حتی عجیب‌تر به نظر می‌رسند. سنگ‌ها در این بخش از زمین به شکل عجیبی خورده شده‌اند و بدون شک بیستی بدلنز یکی از زیباترین مناظر جهان است که همه این زیبایی را از رنگ‌ها و طبیعت حقیقی خودش گرفته است.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید


پارک ملی اولوراکاتا در استرالیا

یکی از مکان‌های ارزشمند این لیست همین پارک کلی استرالیاست. گنبدهای بزرگ سنگی و قرمزی که از میان صحرای استرالیا سر بر آورده‌اند و چشم‌انداز منحصر به فردی را با ماسه‌ها و سنگ‌ریزی‌های قرمز به وجود آورده‌اند. جالب است بدانید که در این منطقه مردم بومی همچنان زندگی می‌کنند و احتمالا هر روز با دیدن این چشم‌انداز روز خودشان را آغاز می‌کنند.

چشم‌اندازهای بی‌نظیر دنیا را تماشا کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج