جاباما
۳۲۴۳۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آغاز میلیونی «کاپیتان آمریکا جنگ داخلی»

تازه‌ترین فیلم ابرقهرمانی شرکت‌های دیزنی و مارول در سه روز اول اکران در بازار بین‌المللی موفق ظاهر شد.

هنرآنلاین: تازه‌ترین فیلم ابرقهرمانی شرکت‌های دیزنی و مارول در سه روز اول اکران در بازار بین‌المللی موفق ظاهر شد.

«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) در سه روز اول اکران در ۳۸ بازار بین‌المللی ۸۴ میلیون دلار فروخت و در تمام مناطق در رده اول جدول فروش قرار گرفت.

به گزارش ورایتی، فروش افتتاحیه "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" تولید شرکت‌های دیزنی و مارول، تقریبا برابر با فروش افتتاحیه "انتقامجویان: عصر اولتران" دیزنی در سال گذشته بود. آن فیلم در نهایت با ۹۴۶ میلیون دلار، عنوان پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی در بازار بین‌المللی را به خود اختصاص داد.

"جنگ داخلی" از جمعه گذشته در هشت بازار جدید اکران شد و با ۷٫۳ میلیون دلار فروش روز اول در مکزیک، رکورد روز اول "عصر اولتران" در این کشور را شکست. "جنگ داخلی" در بریتانیا در روز اول اکران به فروش فوق‌العاده هفت میلیون دلار دست پیدا کرد که ۳۳ درصد بیشتر از "عصر اولتران" بود. "جنگ داخلی" در ژاپن نیز با ۲٫۸ میلیون دلار کار خود را شروع کرد.

این فیلم از چهارشنبه پیش در کره جنوبی روی پرده رفت و بعد از سه روز ۱۲٫۶ میلیون دلار به دست آورد. فروش سه روزه "جنگ داخلی" در فرانسه ۵٫۲ میلیون دلار و فروش دو روزه آن در استرالیا ۴٫۵ میلیون دلار بود. فیلم در تایوان و فیلیپین هم در سه روز ۳٫۸ میلیون دلار فروخت.
"کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" اکنون در ۶۳ درصد از بازار بین‌المللی اکران شده است و پیش‌بینی می‌شود در پنج روز اول اکران در این سطح از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کند. این فیلم از ششم مه (۱۷ اردیبهشت) در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

کریس ایوانز در "جنگ داخلی" بار دیگر به نقش استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا ظاهر شده است. رابرت داونی جونیر نقش تونی استارک / آیرون من در سری فیلم‌های "آیرون من" و "انتقامجویان" را تکرار کرده است. اسکارلت جوهانسن هم بار دیگر در نقش ناتاشا رومانوف / بلک ویدو (بیوه سیاه) ظاهر شده است. سباستین استن در نقش باکی بارنز / سرباز زمستانی، آنتونی مکی در نقش سام ویلسن / فالکون (شاهین)، دان چیدل در نقش جیمز "رودی" رودز / وار ماشین (ماشین جنگی)، تام هالند در نقش پیتر پارکر / اسپایدرمن و… از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
"کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" را آنتونی روسو و جو روسو کارگردانی کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج