۳۲۴۶۴۱
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

اولین اعترافات قاتل «ستایش»

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به قسمتی از اعترافات قاتل ستایش گفت: بر اساس اعترافات قاتل ستایش، این شخص در صبح روز حادثه به وسیله گوشی همراهش در حالی که در مدرسه بوده به مشاهده کلیپ‌های مستهجن مبادرت کرده است و این در حالی است که جنایت بعدازظهر همان روز به وقوع پیوست.

خبرگزاری آنا: دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه آخرین دفاعیات قاتل ستایش اخذ شد به برخی از اعترافات تکان دهنده این فرد اشاره کرد.

ابوالقاسم مرادطل با بیان اینکه روز گذشته آخرین دفاعیات قاتل ستایش اخذ شد، در خصوص انگیزه قتل توسط این فرد توضیح داد: انگیزه اولیه قاتل ستایش، قصد ارتکاب عمل خلاف منافی عفت بوده است.

وی با اشاره به اعترافات قاتل ستایش افزود: این فرد اعلام کرده که از سن ۱۵ سالگی با بعضی از اشخاص جنس مخالف رابطه نامشروع داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین ادامه داد: با سوالاتی که از او پرسیده شد به این نتیجه رسیدیم که این فرد به مسائل مذهبی هم گرایشی نداشته است.

مرادطلب با اشاره به قسمتی دیگر از اعترافات قاتل ستایش اضافه کرد: بر اساس اظهارات اخذ شده از قتل ستایش، او از سن ۱۵ سالگی هرازگاهی مشروب مصرف می‌کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین عنوان کرد: بر اساس اعترافات قاتل ستایش، این شخص در صبح روز حادثه به وسیله گوشی همراهش در حالی که در مدرسه بوده به مشاهده کلیپ‌های مستهجن مبادرت کرده است و این در حالی است که جنایت بعدازظهر همان روز به وقوع پیوست.

به گفته وی موارد ذکر شده عوامل موثری در انگیزه قتل ستایش بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نظریه پزشکی قانونی تجاوز به ستایش تایید شده است یا خیر، گفت: ما باید در کیفرخواست در خصوص این موضوع اظهارنظر کنیم و طبق قانون، کیفرخواست تا زمانی که به دادگاه برسد محرمانه است و ما در این خصوص نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه از قاتل ستایش در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شود تا پرونده شخصیت‌شناسی او تکمیل شود، اضافه کرد: نظر مددکار اجتماعی برای تکمیل پرونده باقی مانده است بنابراین پس از اخذ نظر او، پرونده را به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می‌کنیم.

مرادطلب در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به سن قاتل که زیر ۱۸ است، پیش‌بینی شما در خصوص صدور حکم او چیست و آیا برای او حکم اعدام صادر می‌شود، توضیح داد: در این مورد ما نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم چون مرجع صدور حکم، دادگاه کیفری یک است. ممکن است اظهار نظر ما با تصمیمی که قرار است از سوی آنها اخذ شود مغایرت داشته باشد. صدور حکم اعدام یا هر حکمی دیگر بر عهده این دادگاه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب اعتراف تکان دهنده ای ! همه تو این سن کلیپ هارو میبینن ممکنه مشروب بخورن میرن تجاوز و ادم میکشن چرا فقر فرهنگی خانواده اش و درست تربیت نکردنش رو گردن این چیزا میندازین

      پاسخ ها

      • زهرا

        من به عنوان دختری که هنوز مادر نشده شدیدا با این موضوع که دست پسر و دختر نوجوون گوشی بدن مخالفم.همه این غیر اخلاقیا مرجعش از همین شبکه های کثیف اجتماعیه.پیجایی که به اسم خنده و شوخی هر فیلم و عکس کثیفی میذارن.البته بی خیالی و بی فرهنگی پدر مادر این پسر در تربیتش اصلا بی تاثیر نبوده!!امیدوارم روزی بیاد که پدر مادرا قبل پچه اوردن فرهنگ والدین بودن رو داشته باشن وگرنه ماشین جوجه کشی هم کارش تولیدمثله!

      • mohamaad

        احسنت بانو

    • محمدرضا

      سلام
      بیمارستان قدیم برازجان که الان شده بهداری ( شهر من ) امروز اتیش گرفت یه نفر هم فوت کرد
      چند ماه پیش هم یه پیرمرد رفته بود پاشو عمل کنه تو بیمارستان جدید که اشتباهی پای دیگشو عمل کردن
      بیمارستان جدید برازجان وضع بسیار داغونی داره اما کسی نیست این اخبارو منتشر کنه
      خیلی اتفاقا افتاده اما شما یک موردشم گزارش نکردید

      پاسخ ها

      • user

        می دونید چرا ؟چون اون باز تاب خبری رو نداشته و رو بورس نبوده و خبر گذاری ها همیشه دنبال خبر های داغ و پر سر و صدا هستند و با زیاد کردن سیر داغش خبر و به خورد مردم میدن

    • زهرا

      دیدن فیلم مستهجن و خوردن مشروب و .... انگیزه قتل و تجاوز نیستن.وگرنه تو غرب الان همه همدیگرو کشته بودن

    • babak

      مسئولین محترم لطفا تحویل بگیرین، این قاتل و هزاران پسر نوجوان در معرض آسیب های روحی و فکری قراردارند و ما به فکر برجام و آمریکا و اسرائیل و فلسطین هستیم ، التماس می کنیم کمی به وضع داخل رسیدگی کنید که اگر نکنید نیازی به دشمن و دوست خارجی نیست از درون می پاشیم آینده سازان فردای این سرزمین در اوهام و خیالات و فضای مسموم مجازی و شبکه های ناجور غرق شدند اینها به جای درس خواندن و تحقیق و غیره به فکر آزار و اذیت دیگران و ارضای نیازهای جنسی شون هستند دختران خردسال که دیگه بدتر ، به داد برسید تا دیر نشده

    • سین میم

      یه کلمه میگن. بعد میگن بقیه اش محرمانه است. خب همونم نگن دیگه... عجبا

      پاسخ ها

      • user

        خب این جور خبر ها باز خورد خوبی داره و همه هم آماده هستند تا در این موارد شرکت کنند کامنت بذارن به قضاوت بنشینند خب هر روزم که خبر جدیدی نمیرسه برای همین دارن خورد خورد خبر رسانی می کنند تا یه چیزی هم برای فردا بمونه

    • حمزه

      .یک دروغ بزرگ که عمدا به بی دینی ،مشروب و فیلم های مستهجن تاکید میکنه.

    • بدون نام

      خوردن مشروب و دیدن تصاویر مستهجن آمادگی فرد رو برای ارتکاب جرم بالا می بره بسته به سن و سال این اشتباهات کم و زیاد داره حالا این آقا سنش پایین بوده ولی خود مشروب و تصاویر مستهجن و قتل نتیجه است

    • بدون نام

      خوردن مشروب و دیدن تصاویر مستهجن آمادگی فرد رو برای ارتکاب جرم بالا می بره بسته به سن و سال این اشتباهات کم و زیاد داره حالا این آقا سنش پایین بوده ولی خود مشروب و تصاویر مستهجن و قتل نتیجه است نتیجه یه فقط مذهبی و البته فرهنگی بنظرم!

    • امیر

      تماشای فیلم از تلگرام، باعث قتل ستایش شده.
      خدا حفظ کنه اینترنت و ماهواره رو که باعث میشن دامن مسؤولین از هر بیکــفایتی و بیعرضگی پاک باشه.

    • شایان

      فیلم مستهجن دیده و خودشم گفته دلیل قتل ستایش دیدن اون فیلم بوده ولی قاضی میگه نظر پزشک قانونی مشخص نیس هنوز

    • بدون نام

      واى منم مشروب ميخورم تو تلگرامم هستم از اين عكسام هست خيلياى ديگه مثل من هم هستند تو ايران و بقيه جاهاى دنيا،،، واى نكنه بريم تجاوز كنيم بعدشم آدم بكشيم،،،،،،،

    • نازگل

      نمیدونم چی بگم واقعا
      من دانشجوی دکترای جزا و جرم شناسی هستم این مساله به حدی سنگین هستش که نمی تونم حتی یه نظر کوچیک بدم
      من فقط خواهش می کنم از پدر و مادرها که بچتون تا کوچک هستش تنهایی بیرون نفرستید.چرا یه دختر شش ساله باید بره مغازه یا بره خونه ی همسایه.چرا بچه هاتون رو تنها میذارید؟
      توی سن این قاتل کنجکاوی جنسی هستش که همه ی ماها تقریبا داریم ولی به این شکل بروز دادنش برمیگرده به مسایل خانوادگی . پدر مادری که برای بچه وقت نمیذارن. پدر مادری که قبل از اموزش و فرهنگ استفاده از گوشی در اختیار بچه قرار میدن. پدر مادری که بدون برنامه ریزی و مطالعه بچه دار میشن.پدر مادری که به امید بهبود روابط بچه دار میشن....
      هم ستایش هم اون پسر قربانی بی توجهی پدر مادر شدن...
      خدا هممون رو کمک کنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج