۳۲۴۶۸۸
۳۳ نظر
۵۰۰۴
۳۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حقوق دریافتی روحانی چقدر است؟

سخنگوی دولت در پاسخ به این سئوال که آقای توکلی گفته است که یکی از وزرای دولت ماهیانه۳۵ میلیون حقوق می‌گیرد، آیا این خبر را تایید می‌کنید؟ خود شما و شخص رئیس‌جمهور در ماه چقدر حقوق دریافت می‌کنید، گفت: درباره این موضوع اطلاعی ندارم. من عضو هیات علمی هستم. حقوق من، دریافتی عضو هیات علمی است و آقای رئیس‌جمهور نیز عضو هیات علمی است و همان حقوق را می‌گیرد.

خبرگزاری مهر: محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران با مروری بر آنچه در ۳۳ ماه گذشته در دولت گذشت، گفت: در شرایطی در ۳۳ ماه گذشته دوره خدمتی دولت یازدهم آغاز شد که شرایط کشور به دلیل ورود تحریم‌ها کاملاً حساس و پرمخاطره بود.

وی افزود: محدودیت صادرات نفت ایران به یک میلیون بشکه در روز محدود شده بود و قرار بود تمام صادرات نفتی ایران مشمول تحریم شود که با روی کار آمدن دولت یازدهم دو اقدام را در دستور کار خود قرار داد؛ یکی جلوگیری از افزایش تحریم‌ها و دیگری برداشتن آنها.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت در این تعهدش بسیار مسئولانه اقدام کرد، گفت: دولت توانست جلوی تشدید تحریم‌ها را بگیرد و با مذاکرات سخت و حساس، بخشی از تحریم‌های اقتصادی را حذف کند.

رشد اقتصادی در حوالی یک درصد مثبت است

نوبخت افزود: بر اساس تلاش‌های دولت، تورم ماه به ماه کاهش یافت همچنان که رو به بهبود است و اقتصاد ایران رشد منفی خود را تغییر داد و الان در حوالی حدود یک درصد مثبت است.

وی تصریح کرد: با وجود این همه تلاش‌های دولت برای برداشته شدن تحریم‌ها، عده‌ای مطالبه می‌کنند که پس محصول برجام کجاست؟

نوبخت با بیان اینکه در این نشست خبری قصد دارم چند مورد از محسوسات و اقداماتی که پس از برجام صورت گرفته است را توضیح دهم، گفت: وقتی که از برجام صحبت می‌کنیم، برجام یک موضوع اختلاف از اختلافات مختلفی است که ما با قدرت‌های بزرگ جهانی داشتیم که در آن موضوع هم آمریکا یکی از آن ۶ کشور است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه بعد از توافق، در عالی‌ترین سطح نظام اعلام کردیم که اختلاف ما با آمریکا همچنان در بقیه موارد باقی است، گفت: پذیرفتیم این کشوری که قابل اعتماد نیست و در جمع این شش کشور قرار دارد، متفاوت با پنج کشور دیگر است.

ربط دادن قَداری‌های آمریکا به برجام خلط مبحث است

وی تاکید کرد: اکنون که هر روز یک مورد از قَداری و ناهنجاری‌های قانونی که در آمریکا صورت می‌گیرد را به عنوان مستند در مورد ناموفق بودن برجام ارائه کرده‌اند بسیار خلط مبحث و یک آدرس نادرست دادن است، چرا که برجام تنها در مورد موضوع هسته‌ای است.

نوبخت افزود: آن زمانی هم که از رفع تحریم‌ها صحبت می‌شد، این موضوع مطرح می‌شد که این تحریم‌ها تنها مربوط به تحریم‌های هسته‌ای است و تحریم‌های دیگر باید سر جای خودش مورد توجه بماند ضمن آنکه ما دیگر تحریم‌ها را نیز مشروع و مقبول نمی‌دانیم.

سخنگوی دولت با تاکید بر حق ملت ایران برای داشتن پدافند موشکی متناسب با جایگاه ایران در منطقه، گفت: همچنان که دولتمردان آمریکایی گفتند این موضوع با برجام در معارض است، ما پاسخ دادیم هیچ ربطی به برجام ندارد و یک مقوله دیگری است که آنها هم پاره‌ای از رفتارها را انجام دادند که از نظر ما محکوم است اما در چارچوب برجام قابل انتقاد به آن نیست.

وی با اشاره به دو میلیارد دلاری که از طرف دادگاه‌های آمریکا، اموال ایران توقیف شد، گفت: ما این موضوع را قویاً محکوم کردیم و با دستور رئیس جمهور کارگروهی برای این کار تشکیل شد و مجدانه از همه ظرفیت‌هایمان در جهت استیفای حقوق ملی برای بازگرداندن این رقم استفاده خواهیم کرد.

از برجام به اندازه برجام توقع داشته باشیم

وی تاکید کرد: اما ما باید از برجام به اندازه برجام توقع داشته باشیم.

نوبخت اولین اقدام برجام را رفع تحریم‌ها نام برد و گفت: مصداق آن برداشته شدن تحریم‌های نفتی بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه برجام از جهت یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران یک موفقیت محسوب می شود، اظهار کرد: دنیایی که حاضر نبود غنی سازی اورانیوم را در داخل مرزهای ایران به رسمیت بشناسد، امروز آن را تائید کرد و با همین مذاکرات حق ما در غنی سازی و تحقیق و توسعه را به رسمیت بشناسد.

وی افزود: بنابراین برجام یک دستاورد بزرگی است که در جایگاه خودش یک موفقیت ملی محسوب می شود.

نوبخت گفت: البته ما اعلام کردیم که محدودیت هایی در غنی سازی ایجاد می کنیم تا بتوانیم اتهاماتی که برخی قدرت ها بر ما وارد کردند را بکاهیم. بنابراین این مسئله توسط مراجع ذیربط و قانونی کشور مورد تائید قرار گرفت.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه برجام فرصت سرمایه گذاری در داخل کشور جهت رشد اقتصادی برای ما فراهم کرد، گفت: هیئت هایی در این راستا باید از کشورهای دیگر به ایران بیایند و با ما مذاکره کنند و روی مصادیق سرمایه گذاری و استفاده از مجموعه ظرفیت های خارجی، جهت رشد اقتصاد ملی با ما به تفاهم برسند.

نوبخت با اشاره به سفر رئیس جمهور کره به ایران گفت: رئیس جمهور کره برای اولین بار به ایران سفر کرده است و با یک هیئت بیش از ۲۰۰ نفره در ایران حضور دارد و در حال عقد قراردادها و امضاء موافقتنامه ها با ما است.

وی گفت: پس از اجرای برجام که سه ماه از آن می گذرد، ۱۶ هیئت تجاری از کشورهای دیگر جهت عقد قرارداد و سرمایه گذاری به ایران آمده اند و در این چارچوب تاکنون ۸ رئیس جمهور و ۵ نخست وزیر به ایران سفر کرده اند.

رئیس سازمان مدیریت در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه دولت در مورد اعتبارنامه مینو خالقی منتخب اصفهان چه اقدامی انجام می‌دهد؟ گفت: این اختلاف حقوقی فی ما بین دولت و شورای نگهبان وجود دارد.

سخنگوی دولت افزود: دولت در این زمینه مستندات قانونی دارد که طبق آن باید اعتبارنامه مینو خالقی در مجلس دهم بررسی شود و مجلس نسبت به این موضوع اظهارنظر کند.

رد تغییرات در کابینه/وزرا خود را برای حسن ختام کار آماده می‌کنند

نوبخت در ادامه در خصوص تغییرات کابینه نیز گفت: همیشه بعد از تغییراتی در فضای سیاسی از جمله تغییر مجلس، از این دست پیش‌گویی‌ها مطرح می‌شود.

وی تاکید کرد: اعضای کابینه با قدرت کار خود را انجام می‌دهند و برای سال پایانی، جمع‌بندی خود را به شکل مناسبی انجام می‌دهند و خود را برای حسن ختام کار آماده می‌کنند.

سخنگوی دولت در ادامه در خصوص سفر حج نیز گفت: ملت ایران این انتظار را از خدمتگزارانشان دارند که یک سفر ایمن و با عزت برای آنها فراهم شود و این بدیهی‌ترین انتظارات است که حاجیان از ما دارند.

تاکنون در مورد حجی ایمن و باعزت اطمینان حاصل نکردیم

نوبخت ادامه داد: توقع این است که ما همت خود را برای برگزاری یک حج سالم و مطمئن برای حجاج به کار گیریم اما تا امروز این اطمینان حاصل نشده است و بهانه‌جویی‌هایی صورت می‌گیرد.

سخنگوی دولت همچنین در مورد ممنوعیت ورود ماشین‌های آمریکایی، گفت: محدودیت‌های قانونی برای ورود خودرو وجود دارد و این محدودیت را از طریق عدم ثبت سفارش انجام می‌دهیم چرا که هدف ما حمایت از تولید ملی است.

وی در پاسخ به این سؤال که دولت برای ماه مبارک رمضان چه برنامه‌ای دارد و آیا ساعات اداری کاهش می‌یابد یا خیر؟ گفت: هنوز ما در این خصوص جمع‌بندی نکرده‌ایم.

سخنگوی دولت ادامه داد: در مورد کنترل قیمت‌ها هم دولت بسیار حساس است و اجازه نخواهد داد قیمت‌ها بی‌جهت افزایش پیدا کند.

برای افزایش حقوق منتظر ابلاغ بودجه هستیم

نوبخت در مورد افزایش حقوق کارمندان نیز گفت: افزایش ۱۲ درصدی حقوق از اول فروردین ماه اجرایی خواهد شد اما برای افزایش حقوق منتظر ابلاغ بودجه هستیم.

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به این سؤال که دولت فراتر از موضع‌گیری برای صادر شدن اعتبارنامه مینو خالقی چه اقدامی انجام خواهد داد و گفته شده است رئیس‌جمهور در این خصوص با مقام معظم رهبری جلسه‌ای داشته است؟ گفت: البته همیشه رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب جلساتی دارد و این بدیهی است اما اینکه در این خصوص جلسه‌ای داشته باشد؛ خیر و من اطلاعات مشخصی ندارم.

وی تاکید کرد: دولت از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای پیگیری این موضوع استفاده خواهد کرد.

نوبخت در مورد ادعای برخی از نمایندگان مجلس نهم در مورد تخلف در انتخابات،گفت: هر کسی که ادعایی دارد، مستنداتش را می‌تواند به قوه‌قضائیه منعکس کند چرا که اگر کسی از اختیاراتش سوءاستفاده کند، قانون مقدار مجازات آن را معین کرده است.

دولت مخالف حذف ۲۴ میلیون یارانه‌بگیر است

سخنگوی دولت همچنین در خصوص حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر که مورد سئوال یکی از خبرنگاران بود، اظهار داشت: حذف اين تعداد از مردم با این عنوان که هر کسی که بیش از سه میلیون درآمد در ماه دارد، جزء ثروتمندان است از دیدگاه دولت عادلانه نیست و دولت با آن مخالف است.

رابطه دولت با مجلس دهم

همچنین نوبخت در پاسخ به این سئوال که رابطه دولت با مجلس دهم چگونه خواهد بود، گفت: دولت به اصل تفکیک قوا و آزادی هر دو قوه معتقد است.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود هیچ جناحی در مجلس دهم اکثریت ندارد، معتقدم که الان هم مشخص است که فراکسیون اکثریت چطور است و آرایش سیاسی مجلس نیازی به موضع‌گیری من و دیگران ندارد، اما آن چیزی که مشخص است قطعا رابطه دولت با مجلس دهم بهتر خواهد بود.

دولت درباره رئیس مجلس آینده نظری ندارد

نوبخت همچنین درباره ریاست آینده مجلس تصریح کرد: برخی افراد گمانه زنی‌های غیرواقعی در خصوص تمایل دولت به یکی از نمایندگان مطرح می‌کنند. ما نه نظری داریم و نه دنبال تاثیر بر نظرات نمایندگان هستیم. آنها خود، رئیس مجلس را انتخاب می‌کنند و ما به استقلال قوه مقننه اصرار داریم.

میزان حقوق رئیس‌جمهور

سخنگوی دولت در پاسخ به این سئوال که آقای توکلی گفته است که یکی از وزرای دولت ماهیانه۳۵ میلیون حقوق می‌گیرد، آیا این خبر را تایید می‌کنید؟ خود شما و شخص رئیس‌جمهور در ماه چقدر حقوق دریافت می‌کنید، گفت: من عضو هیات علمی هستم. حقوق من، دریافتی عضو هیات علمی است و آقای رئیس‌جمهور نیز عضو هیات علمی است و همان حقوق را می‌گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه بعد از انتخابات مجلس در نشست خبری بیان کردید که رئیس‌جمهور، وزرا را مامور به ارائه بسته جدید اقتصادی با هدف بهبود معیشت زندگی مردم کرده است، اما تاکنون خبری از این بسته جدید اقتصادی نیست، آیا سیاست دیگری جایگزین آن شده است؟ گفت: رئیس‌جمهور تاکید کردند و همه دستگاه‌ها بعد از آن در ستاد اقتصاد مقاومتی موظف شدند برای افزایش تولید اقدام کنند.

اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تومان به ۴ هزار واحد تولیدی نیمه فعال

سخنگوی دولت تصریح کرد: ۱۰۰ پروژه مشخص شد و هر وزارتخانه می‌داند که وظیفه‌اش چیست.

نوبخت با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این زمینه، افزود: ما دو برنامه در دستور کار داریم، یکی آنکه مشارکت مردم را از طریق واگذاری طرح‌های عمرانی افزایش دهیم و دیگر آنکه از محل افزایش سرمایه بانک‌ها در تلاش است که بتواند تسهیلات لازم را در حد ۱۶ هزار میلیارد تومان به حدود ۴ هزار واحد تولیدی نیمه فعال برساند که احیا شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌های ما در چارچوب اقتصاد مقاومتی است، گفت: اگر بتوانیم رشد اقتصادی جاری که حدود یک درصد است را به بالای ۵ درصد برسانیم، نشان داده می‌شود که این تلاش‌ها و مساعی دولت منجر به نتیجه شده است و امیدواریم این ارتقای اقتصاد ملی را از طریق رشد اقتصادی به خبرنگاران گزارش دهم.

دولت امکان استرداد برنامه ششم را دارد

سخنگوی دولت درباره احتمال بازگرداندن لایحه برنامه ششم به دولت، افزود: ما نیز اخباری شنیده‌ایم که در کمیسیون‌های مجلس بحث‌هایی مطرح شده که شاکله برنامه ششم توسعه را متفاوت می‌کند. گزارش رسمی به ما نرسیده ولی اگر این اخبار صحت داشته باشد، دولت راهکار قانونی برای استرداد برنامه ششم دارد.

نوبخت در خصوص این اقدام توضیح داد: بر اساس ماده ۱۳۸ آیین‌نامه داخلی مجلس، دولت می‌تواند طی نامه‌ای، لایحه را در صورت عدم تصویب کلیات، استرداد کند که کلا این لایحه به دولت برمی‌گردد. اگر کلیات تصویب شده باشد، این فرآیند شکل دیگری می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رو شکر تو این مملکت هیچکس حقوق نمی گیره.. اقای باهنر هم که گفتن فکر نکنید نماینده های مجلس حقوق 5-6 میلونی می گیرند. عجب.. فکر کنم همه درامدهای کشور صرف پرداخت به معلمهاو کارگان می شه. خدا خیرتون بده که اینق کم حقوق می گیرید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بپرسید شما و اقای روحانی هیات علمی کدام دانشگاهید؟؟؟ از اول دولت میگن ما عضو هیات علمی هستیم ولی معلوم نیست کدام دانشگاه...

    • بدون نام

      حقوق بالای نماینده و وزیر مدیران بالاس انکار نیازی نیست مسئله اینه مدیریت و کارشون خوب نیست این همه عضو علمی چه نیازیه این همه کارشناس بیکار سیستم تدریس ضعیف و نامعتبره برای دنیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بپرسید شما و اقای روحانی هیات علمی کدام دانشگاهید؟؟؟ از اول دولت میگن ما عضو هیات علمی هستیم ولی معلوم نیست کدام دانشگاه...

    • جلیل

      غدّار درسته نه قدار به معنی عهد شکن/

    • user

      بله چه جواب قانع کننده ای دادن این آقای سخنگوی دولت الان همه فهمیدن چقدر حقوق میگیرید
      واقعا چه عیبی داره اگه بجای طفره رفتن میران حقوق تون رو بگید ؟

    • بدون نام

      اگر فکری به حال اموزش وپرورش نکنید کلی رای از دست داده اید اقای نوبخت کارنامه ای برای ارایه ندارید وضع معیشت فرهنگیان خراب است

    • ترسو

      همه تو اين مملكت دكترا دارن و استاد دانشگاه هستن و عضو هيات علمي و صد البته همه مشغول اداي تكليف !!!!!!!!!!!!
      جالبتر اينه كه دريغ از يك اختراعي ، اكتشافي ، نوشتن كتاب باارزشي ، يك كار هنري ، يك خلاقيتي ( البته اگر شعار و خالي بندي و ......) رو جز اينا حساب نكنيم !!!!!

      پاسخ ها

      • امین

        متاسفانه اختراع و اکتشاف و مقاله ما میشه دانلود ازاینترنت و چاپ به نام خود !!!!

    • بدون نام

      آخه هرچیزی رونبایدپرسید ،سن بانوان وحقوق مسئولین دوموردمخفیه که هیچوقت جواب صحیح رونمیشنویم

    • بدون نام

      اینا بفکر میلیارد هستن و به میلیون قانع نیستن که / چقد ساده ایم ما / اینا هزار جا برش دارن و وامهای بلاعوض میگیرن و ده ها سوء استفاده گری / بچه هاشان بهترین جاها تدریس میکنن و منوتو در مضیغه شهریه هستیم /

      پاسخ ها

      • کارمند

        سلام راست گفتی .شهریه 850 هزارتومانی برای من کارمند خیلی زیاده........

    • بدون نام

      آهان فهميديم از بس خوب توضيح داديد ايشان هم همان حقوق را ميگيرد هيات علمى،،،،البته به نظرم به اندازه حقوق هيات علمى دانشگاه هاروارد حقوق ميگيرند

    • امیر

      اینهمه متن رو گذاشتید آخرش نفهمیدیم آقای روحانی و نوبخت و اعضای هیات های علمی چقدر میگیرن .

    • رضا

      بازم که زدین جاده خاکی آقای نوبخت . باندازه چهل نفرکارگرضعیف که ماهیانه هشتصدتانهصدتومن حقوق میگیرن حقوق شماست فقط تازه اونم ازهیات علمی !!!!!!!!

    • کارمند

      سلام میخواهم بدانم آیا من هم توی اون 24 میلیون نفر هستم که با حقوق کمتر از 3 میلیون تومان بدلیل سکونت در منطقه مرفه نشین !!!!!!!!!! اتوبان ستاری ( میدان نور سابق ) یارانه ام قطع شده ؟به کجا و چه کسی باید اعتراض کنیم؟

    • user

      خونه اش هم جنوب شهر !!!

    • بدون نام

      احمدی نژاد هم همینو گفته بود..نمیدونم با کدوم پول میخواست دانشگاه بزنه؟؟؟؟؟؟؟/

    • امین

      وقتی قانون مشخصی نباشه سخنگوی دولت که فکر میکنه سخن میگه !! میاد این طور مردم رو سرکار میذاره !! اگه راست میگین حقوق کارگری بگیرین شما عضو کدام دانشگاه یا هیات علمی هستین ؟!!! جالبه برای دور زدن قانونی که خود دولت تصویب کرده و دوشغله بودن رو به استثاء اعضای هیات علمی ممنوع کرده گفتن این حرفها فقط جواب سربالا دادنه !!

    • از رشت

      جناب آقای نوبخت سال 1364 مدیر دبیرستان بهشتی رشت بود بعد چهاردوره نماینده مردم رشت حال کی به هئیت علمی رسیده اند الله اعلم

    • بدون نام

      اونوقت چندرغاز یارانه شده خار چشم آقای نوبخت

    • بدون نام

      هر موقع صحبت حقوق كلان مسئولان مي شه اكثرشان ميگويند ما از هيئت علمي دانشگاه حقوق ميگيريم حالا كدام دانشگاه معلوم نيست خدايا به دادمان برس

    • بدون نام

      پناه به خدا .مملکت ما دست چه کسانی اداره میشه .یک کلمه حرف راست اززبان یک مسول بجز وزیر بهداشت درنمی اید .عدالت اجتماعی مفهومش همین است .حضرت آقا هم از کار اینها عذاب میبرند ...پناه به صاحب این کشور ...

    • فلانی

      اقایان رئیس جمهوروسخن گوی دولت چند ساعت درهفته وقت اضافی دارندکه به عنوان اعضای هیئت علمی دردانشگاهاخدمت نمایند؟

    • ارش

      ما چندرغاز حقوق را میگیریم همانرا هم دولت از طریق فیش اب و برق و گاز نت و تلفن گرانی بنزین از دستمان میگیره اما دولتیها این هزینه ها را ندارند از خیلی هزینه معاف هستند

    • بازنشسته فرهنگی

      کاش بی تدبیران به میزان حقوق بازنشستگان فرهنگیدریافت می کردند تا درد این قشر را می فهمیدند .

    • بدون نام

      برابر حداقل دستمزد کارگزی

    • بدون نام

      آهان فهميديم از بس خوب توضيح داديد ايشان هم همان حقوق را ميگيرد هيات علمى،،،،البته به نظرم به اندازه حقوق هيات علمى دانشگاه هاروارد حقوق ميگيرند

    • علی

      خوش به حالمون که همه ریس جمهور ها و وزیران در همه دوران عضو هییت علمی دانشگاه هستن و فقط همون حقوق را میگیرن. اقا ادرس این دانشگاه هایی که شما مدرک توش گرفتین و تدریس میکنید را اعلام کنید ما هم بریم درس بخونیم شاید وزیر شدیم

    • بدون نام

      آقای روحانی یارانه را حذف کن بتوانی حقوق میلیونی بدی

    • بدون نام

      اقای نوبخت یارانه ماروکه قطع کردی لااقل بجای داستان سرایی حقوقتون رواعلام میکردین .نکنه شماهم صلواتی کارمیکنی.

    • الغوث

      خوب پیچون اخرش هم نگفت چند تومان حقوق میگیرن این یعنی شفاف سازی

    • بی نام

      واقعا آقای روحانی وقتی که شما جرعت ندارید خود شما ودور بریای دولت شما میزان در یافتی حقوق ماهانه شان را در سایت انترنتی در معرض دید عموم قرار بدین چه طور از شفاف سازی صحبت میکنین در حالی که ریس جمهور آمریکا با تمام جرعت وبا تمام شفافیت در سایت گذاشته که در کل ۱۲ ماه (۱سال دریافتیش ۱۴۰۰۰۰۰۰۰۰)میگیره اگه این مبلغ رو‌به ۱۲ماه تقسیم کنیم هر ماهش ۱۱۶۶۶۶۶۶۶ میگیرد تفاوت را نگاه کن
      عجب در کشوری زندگی میکنیم .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج