۳۲۴۷۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فغانی: به عملکرد خوبمان در ریو فکر می‌کنیم

داور بین‌المللی فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید که همه تلاشش را انجام می‌دهد تا در المپیک ۲۰۱۶ بهترین عملکرد را داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا فغانی با ابراز خوشحالی از انتخاب " یک تیم داوری کامل" از ایران برای قضاوت در المپیک ریو، اظها‌ر کرد: در چند سال اخیر در تورنمنت‌های مختلف یک تیم کامل داوری از ایران حضور داشتند که از ظرفیت بالای داوری ایران حکایت می‌کند. در گذشته یک داور یا کمک داور ایرانی به صورت فردی در مسابقات بین‌المللی مهم حاضر می‌شد.

او همچنین گفت: المپیک ر‌قا‌بتهای مهمی است که امیدوارم حضور ما در آن موفق باشد. انتخاب ما برای قضاوت در المپیک مهم نیست،‌ بلکه عملکرد خوب ما در آن بازی‌ها اهمیت دارد. برای این منظور باید سطح آمادگی خودمان را بالاتر ببریم.

"حضور تیم داوری ایران در بازی‌های المپیک انگیزه داوران جوان را بالاتر می‌برد" فغانی با بیان این جمله افزود: داوری ایران در مقایسه با سایر کشورها از نوسان کمتری برخوردار است. حتی در لیگ‌های معتبر اروپایی می‌بینید که اشتباه داوری رخ می‌دهد، اما نگاه آنها و فرهنگشان در برخورد با این مساله با ما فرق دارد. در ایران پس از هر باخت علیه داوران جبهه می‌گیرند.

فغانی درباره حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر هم عنوان کرد: به عنوان یک داور فعال در لیگ نمی‌توانم درباره مسائل فنی داوری صحبت کنم، اما همین قدر می‌گویم که باید نگاهمان به فو‌تبا‌ل به دنیا نزدیک شود. در فو‌تبا‌ل روز جهان، بازیکنان، مربیان، مدیران، هو‌اد‌ا‌ران و بینندگان تلویزیونی می‌خواهند از فو‌تبا‌ل لذت ببرند و حتی یک باخت در صورت انجام بازی خوب برایشان لذت بخش است. در ایران اما برخی می‌خواهند به هر قیمتی برنده شوند.

این داور بین‌المللی که در هفته‌های پایانی فصل در لیگ دسته یک هم قضاوت می‌کند در این باره گفت: همیشه این روال وجود داشته که داوران لیگ برتری در لیگ‌های پایین‌تر هم قضاوت کنند. این کار باعث می‌شود که مربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ یکی هم بدانند که داوران بزرگ هم اشتباه می‌کنند. این کار همچنین باعث می‌شود احترام بازیکنان و مربیان به داوران جوان بیشتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج