۳۲۴۹۹۳
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

دلیل ۹۰ درصد مشکلات صدا و سیما

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما درباره‌ی عملکرد صداوسیما پس از بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم ساخت برنامه‌هایی برای اقناع فکری، روحی، دینی و علمی جوانان و نوجوانان و همچنین تاکید ایشان بر برنامه‌سازی در رسانه ملی با شیوه‌های هنرمندانه و کارشناسانه مطالبی را بیان کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما درباره‌ی عملکرد صداوسیما پس از بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم ساخت برنامه‌هایی برای اقناع فکری، روحی، دینی و علمی جوانان و نوجوانان و همچنین تاکید ایشان بر برنامه‌سازی در رسانه ملی با شیوه‌های هنرمندانه و کارشناسانه مطالبی را بیان کرد.

آذرمیدخت آذرهوش با بیان اینکه ۹۰ درصد مشکلات سازمان صداوسیما به مشکلات مالی برمی‌گردد، تصریح کرد: کمبود منابع مالی خیلی دستمان را در تولید برنامه بسته است؛ به عنوان مثال ما از دی‌ ماه سال گذشته طرح برنامه‌ای با عنوان «مکث» درباره سواد رسانه‌ای و فضای مجازی را طراحی کرده‌ایم که از آن موقع تا به حال درگیر جذب اسپانسر و گرفتار مشکلات مالی شدیم به همین خاطر این برنامه و طرح‌های دیگرمان در زمینه برنامه‌سازی مسکوت مانده است.

وی سپس اظهار کرد: شخصا وقتی سخنان مقام معظم رهبری را شنیدم احساس سرافکندگی کردم و خجالت کشیدم که ما نتوانستیم خواسته ایشان را در برنامه‌هایمان اعمال کنیم.

او با تاکید مجدد بر اینکه ۹۰ درصد مشکلات سازمان صداوسیما به بحث مالی برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: وقتی بودجه‌ای برای تولید برنامه نباشد، مثل این می‌ماند که دست و پایمان را بسته‌اند و از ما می‌خواهند که شنا کنیم، قطعاً غرق می‌شویم؛ البته ناگفته نماند در این مدت که به گروه کودک شبکه دو آمدم و قبل از من هم آقای زارعان، کارهایی برای نوجوانان انجام شده و در برنامه‌ها به مسائل مختلف پرداخته شده است؛ به عنوان مثال ما ۳۵۰ دقیقه برنامه با عنوان «بدون توقف» داشتیم که در ایام انتخابات به روی آنتن رفت. برنامه‌هایی هم که طی این مدت به روی آنتن بردیم، همه با دشواری پیدا کردن اسپانسر و دردسرهای فراوانی تولید شد.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو همچنین اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری فصل‌ الخطاب ما برای تنظیم اهداف پیش‌روی گروه است و آرزو می‌کنیم شرایط این برنامه‌ریزی‌ها به وجود بیاید.

آذرهوش در پایان درباره برنامه‌های جدید گروه کودک اعلام کرد: برای مخاطبان جوانانمان در سحرهای ماه مبارک رمضان امسال برنامه «نوسفران» را همچون سال گذشته آماده می‌کنیم. این برنامه نگاهی ویژه به قشر نوجوان خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      آخه انتخابات چه ربطی به نوجوانان داره ای کیو .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج