۳۲۵۰۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قیمت و تاریخ عرضه‌ گوشی جدید سونی

گوشی Xperia X Performance از تیر ماه در کشوشرکت سونی اعلام کرد که گوشی Xperia X Performance با قیمت ۶۹۹ یورو در کشورهای فرانسه و هلند و با قیمت ۷۲۹ یورو در ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌شود.رهای اروپایی عرضه خواهد شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت سونی اعلام کرد که گوشی Xperia X Performance با قیمت ۶۹۹ یورو در کشورهای فرانسه و هلند و با قیمت ۷۲۹ یورو در ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه‌ گوشی جدید سونی

سونی ماه گذشته گوشی Xperia X و Xperia XA را راهی بازار کرد؛ اما تاریخ عرضه‌ی Xperia X Performance را اعلام نکرده بود. به‌تازگی مشخص شده که این محصول از تیر ماه در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود.

این گوشی از هم اکنون برای پیش فروش موجود شده و علاقه‌مندان می‌توانند این پرچم‌دار جدید سونی را خریداری کنند. به احتمال زیاد محصول جدید سونی از ۱۴ تیر ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته این تاریخ هنوز قطعی نشده و سونی هم چیزی در این‌باره اعلام نکرده است.

قیمت و تاریخ عرضه‌ گوشی جدید سونی

گوشی Xperia X Performance از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ی داخلی روی این گوشی استفاده شده و با اندروید ۶.۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ به همراه فوکوس خودکار و فلش LED و دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ روی آن قرار گرفته است. این تلفن همراه هوشمند از استاندارد IP۶۸ بهره می‌برد که باعث می‌شود در برابر نفوذ گرد و خاک و آب مقاوم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج