۳۲۵۸۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آغاز فروش نفت ایران به ایتالیا

معاون وزیر نفت با اشاره به امضای قرارداد فروش نفت به پالایشگاه ساراس ایتالیا، اعلام کرد: به زودی فروش نفت به شرکت انی ایتالیا هم از سرگرفته می‌شود.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر نفت با اشاره به امضای قرارداد فروش نفت به پالایشگاه ساراس ایتالیا، اعلام کرد: به زودی فروش نفت به شرکت انی ایتالیا هم از سرگرفته می‌شود.

رکن‌الدین جوادی با اشاره به امضای قرارداد فروش نفت خام بین شرکت ملی نفت ایران و «ساراس» ایتالیا، گفت: حجم این قرارداد فروش روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت خام است.

معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار بشکه نفت خام به این شرکت ایتالیایی فروخته می‌شود، تصیح کرد: پیش بینی می‌شود به زودی حجم صادرات تا سقف ۶۵ هزار بشکه در روز افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص امضای قرارداد فروش نفت خام به شرکت انی ایتالیا، اظهار داشت: مذاکرات با انی در حال انجام است و توافق نهایی به زودی انجام می شود.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد: در صورت توافق امکان فروش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام به شرکت انی ایتالیا وجود دارد.

در همین حال، سیدمحسن قمصری مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران روز گذشته در جمع خبرنگاران حجم فعلی صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران را روزانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی عنوان کرد و افزود: هم اکنون روزانه فقط دو میلیون بشکه نفت خام صادر می کنیم که تا پند هفته آینده حجم فروش به دو میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه در روز افزایش می یابد.

بیژن زنگنه وزیر نفت بهمن ماه سال گذشته از امضای قرارداد فروش نفت خام ایران به ایتالیا در اواسط سال‌جاری در تهران خبر داده و گفته بود: علاوه بر امضای قرارداد فروش نفت، تفاهم نامه دیگری با شرکت انی ایتالیا به منظور توسعه یک میدان نفتی (فاز سوم میدان نفتی دارخوین) امضا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج