۳۲۵۸۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازی Battlefield ۱ معرفی شد

بازی Battlefield ۱ در تاریخ ۳۰ مهر ماه برای کنسول‌ها و PC منتشر خواهد شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همان‌طور که از چند روز پیش مشخص شده بود، شرکت الکترونیک آرتز قسمت جدید مجموعه بازی‌های «بتلفیلد» (Battlefield) را با عنوان Battlefield ۱ معرفی کرد.

بازی Battlefield 1 معرفی شد

شرکت EA به همراه استودیوی بازی‌سازی DICE بازی Battlefield ۱‌ را معرفی کردند. این بازی برخلاف چند نسخه‌ی گذشته که فضایی مدرن داشتند، در زمان جنگ جهانی اول رخ می‌دهد.

بازی تمرکز ویژه‌ای روی جنگ‌های آن زمان دارد که شامل مبارزه با اسب‌ها، تانک‌ها و هواپیماهای آن دوره می‌شوند. بازی‌کننده‌ها در نقش سربازان آن زمان قرار می‌گیرند و از سلاح‌ها، نارنجک‌ها و سایر تجهیزات نظامی جنگ جهانی اول استفاده می‌کنند. همچنین به نظر می‌رسد که اتفاقات بازی از دید چند شخصیت مختلف دنبال می‌شود.

استودیوی DICE به گیمرها و طرفداران مجموعه‌ی بتلفیلد قول داده که بتوانند در سناریوی چندنفره به شکل ۶۴ نفره بازی کنند. این مبارزه‌ها در بیابان‌های آفریقای شمالی، کوه‌های آلپ و منطقه‌های دیگر رخ می‌دهند.

بازی Battlefiled ۱ در تاریخ ۳۰ مهر ماه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود. اگر به خرید این بازی علاقه‌مند شدیده‌اید، شرکت EA برای شما سه نسخه‌ی ویژه در نظر گرفته است. نسخه‌ی استاندارد این بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار، نسخه Early Enlister Deluxe Edition هم با قیمت ۷۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی Collector's Edition آن هم با قیمت ۲۱۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهند شد. نسخه‌ی Early Enlister Deluxe Edition شامل دو سناریوی ویژه به نام‌های Red Baron Pack و the Lawrence of Arabia Pack می‌شود که سلاح‌ها، وسایل نقلیه و آیتم‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده اگر این نسخه را از طریق سرویس EA Access شرکت EA که روی کنسول ایکس باکس وان و PC عرضه شده خریداری کنید، می‌توانند چهار روز زودتر به بازی دسترسی پیدا می‌کنید.

نسخه‌ی Collector's Edition این بازی شامل مجمسه‌ی ۱۴ اینچی از شخصیت اصلی بازی، پوستر، چند کارت بازی و آیتم‌های دیگر می‌شود.
‌‌‌‌
همچنین تصاویری هم از این عنوان منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را ببینید:

بازی Battlefield 1 معرفی شد

بازی Battlefield 1 معرفی شد

بازی Battlefield 1 معرفی شد

بازی Battlefield 1 معرفی شد

بازی Battlefield 1 معرفی شد

بازی Battlefield 1 معرفی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج