جاباما
۳۲۵۸۹۵
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

دلیل خودکشی دختر ۱۳ ساله در تهران

عصر پنجشنبه گذشته جسد دختری ۱۳ ساله در پایین در تقاطع بزرگراه‌های چمران و نیایش کشف شد و امروز پلیس آگاهی جزئیات بیشتری از این حادثه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: عصر پنجشنبه گذشته جسد دختری ۱۳ ساله در پایین در تقاطع بزرگراه‌های چمران و نیایش کشف شد و امروز پلیس آگاهی جزئیات بیشتری از این حادثه را اعلام کرد.

حوالی ساعت ۱۸ روز پنجشنبه عوامل انتظامی و امدادی از مرگ دختری نوجوان در زیر پلی واقع در تقاطع دو بزرگراه چمران و نیایش مطلع شدند، پس از حضور این عوامل در محل گمانه‌ زنی‌های مختلفی در این خصوص مطرح شد و در این بین مرگ به دلیل خودکشی یکی از مهم‌ترین دلایل بود.

همان روز تیمی از ماموران پلیس آگاهی با دستور قضایی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در اقدام به تحقیق از محل و خانواده دختر ۱۳ ساله کردند. در بررسی های بیشتر پلیس مشخص شد که علت مرگ این دختر خودکشی بوده و عامل دیگری در آن دخیل نبوده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت درباره این حادثه اعلام کرد:‌در بررسی‌های ماموران مشخص شد که این دختر پس از اختلاف با اعضای خانواده‌اش به بالای پل رفته و خود را به پایین پرتاب کرده است. بنابراین احتمال مرگ این دختر به دلیل جنایت یا قتل منتفی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راحت شد از این خاور میانه زشت

    • بدون نام

      چه ادابازیا...بچه های لوس و ننر بار میارید همین میشه دیگه...لابد مداد رنگیاشو ازش گرفتن اینم خودکشی کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادابازی چیه؟ من کارشو تایید نمیکنم. اما 13 فقط یه عدده . خیلین اونایی که 13 سالگیشون پر از درداییه که خیلیای دیگه تا 70 سالگی هم حتی لمسش نکردن.

      • تارا

        شما مطمئنی ادا بازی بوده ؟؟؟ کاش به جای اینکه سریع برچسب لوس به بچه ها و نوجوانها بنیم یه کم پای درددلاشون بشینیم . درد بچه ای که عروسکش گم میشه به همون اندازه ای بزرگ و شدیده که درد یه آدم بزرگ وقتی ماشینش داغون میشه یا کارشو از دست میده . البته اینم بگم من دختری رو میشناسم که در 15 سالگی دو بار توسط پدر خودش هتک حرمت شده .

    • بدون نام

      این نتیجه فرزندسالاری درخیلی ازخانواده هاست که بچه باقهروگریه خواسته های خودشوبه والدین تحمیل میکنه ،که این معضل آستانه تحمل بچه هاروبه شدت پایین میاره وعواقب مشابه همین موردداره

      پاسخ ها

      • user

        خدا رحم کنه همه تو این مملکت شدن کارشناس و چقدر راحت راجع به چیزی که بیشتر یک خط ازش نمی دونن نظر میدن

    • مریم

      والا به خدا کوچیک که بودم به علت فوت پدرم و فقر ،من و خانوادم خیلی سختی کشیدیم ولی صبر کردیم و تلاش .الحمد الله کم کم مشکلاتمون کمتر شد .من و خواهر و برادرم تشکیل خانواده دادیم و شکر خدا زندگی خوبی داریم .اگه من و اعضای خانوادم خودکشی میکردیم کی ضرر میکرد؟

    • بدون نام

      تو همین رشت پسر یکی از دندانپزشک معروف رشت که یه پسر 28 ساله بود تو سرویس بهداشتی خودشو سوزوند حالا بخاطر چی.. واسه اینکه پدرش واسش ماشین شاسی بلند نگرفته.. تو رو خدا به حماقت ادمها نگاه کنید...

    • بدون نام

      سرزنش و احساس بر باد رفتن شخصیت

    • ناشناس

      همیشه به ظاهر قضیه نگاه نکنیم.هیچ بچه ای نیست که از مرگ نترسه .۲۸سالش نبوده که با یک پسر بالغ مقایسه بشه فقط ۱۳سال داشته.باید ببینن ریشه ش چی بوده

    • علی

      چقدر این خانواده دختره بی معصولیت بودن که این اتفاق افتاده واقعا که ...

    • لیلا

      همه که مثل هم نیستن این دختر حتماً مشکلی داشت که نمیتونست به کسی بگه گناه داره با این سن کم باید بمیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج