۳۲۵۹۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

۱۲ میلیون دلار برای خاطرات فساد اخلاقی

هر چند ممکن است ناشران محدودی بر این باور باشند که هنوز مخاطب کافی برای فروش خاطرات خانم لوینسکی موجود باشد، اما کارآموز سابق کاخ سفید برای افشای جزییات بیشتری از آن رابطه که به آبروریزی کلینتون منجر شد، قراردادی ۱۲ میلیون دلاری امضا کرد.

خبرگزاری مهر: مونیکا لوینسکی که موجب افشای فساد اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا در زمان ریاست جمهوری‌اش شده بود، قراردادی ۱۲ میلیون دلاری برای نوشتن خاطراتش بسته است.

هر چند ممکن است ناشران محدودی بر این باور باشند که هنوز مخاطب کافی برای فروش خاطرات خانم لوینسکی موجود باشد، اما کارآموز سابق کاخ سفید برای افشای جزییات بیشتری از آن رابطه که به آبروریزی کلینتون منجر شد، قراردادی ۱۲ میلیون دلاری امضا کرد.

لوینسکی که اکنون ۳۹ ساله است، قرار است یک کتاب افشاگرانه و از آن نوع کتاب‌هایی بنویسد که برای پول درآوردن منتشر می‌شوند. زیرا این کتاب باید آنقدر جالب توجه باشد که بتواند مخاطبان داستانی را که بیش از یک دهه از آن می‌گذرد، دوباره جلب کند.

12 میلیون دلار برای خاطرات فساد اخلاقی

لوینسکی که یهودی است و آن زمان ۲۱ ساله بود، رابطه‌ای رمانتیک و غیراخلاقی با کلینتون داشت که سرانجام افشا شد و نشان داد پشت درهای بسته کاخ سفید چه اتفاق‌هایی می‌تواند بیفتد. این ماجرا که در زمان خودش به رسوایی بزرگی بدل شد، همه آمریکا را درگیر خود کرد و به مساله‌ای ملی تبدیل شد.

مونیکا لوینسکی تاکنون یک کتاب با عنوان «ماجرای مونیکا» در سال ۱۹۹۹ نوشته که درباره تجربیاتش در کاخ سفید است! اما در کتاب جدید او به مسایلی پرداخته می‌شود که در آن کتاب آن‌ها را بیان نکرده بود و از جمله نامه‌هایش به آقای رئیس جمهور را منتشر می‌کند.

او از دهه ۹۰ که کاخ سفید را ترک کرد در تلویزیون به کار پرداخت و هفت سال پیش آمریکا را ترک کرد و در رشته کارشناسی ارشد از مدرسه اقتصاد لندن فارغ التحصیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      خوب عاقبت به خير شد!!!!!!!!

    • بدون نام

      SIYASAT

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج