۳۲۵۹۹۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ویندوز ۱۰ حالا ۳۰۰ میلیون کاربر دارد

مایکروسافت یک قدم دیگر به هدف ۱ میلیاردی خود نزدیک شد و حالا ویندوز ۱۰، آخرین دستاورد نرم افزاری بزرگ این شرکت روی بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه از جمله پی سی، لپ تاپ، موبایل، تبلت و اکس باکس وان نصب شده است.

وب‌سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: مایکروسافت یک قدم دیگر به هدف ۱ میلیاردی خود نزدیک شد و حالا ویندوز ۱۰، آخرین دستاورد نرم افزاری بزرگ این شرکت روی بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه از جمله پی سی، لپ تاپ، موبایل، تبلت و اکس باکس وان نصب شده است.

ویندوز 10 حالا 300 میلیون کاربر دارد

مایکروسافت چند هفته پیش در ماه مارس میلادی و طی کنفرانس سالانه بیلد خود اعلام کرده بود که تعداد کاربران به ۲۷۰ میلیون نفر رسیده و طی این مدت کوتاه، حالا ۳۰ میلیون به جمعیت کاربران ویندوز ۱۰ اضافه شده است.

این اعداد و ارقام نشان می دهد که مردم روی ریتم ثابتی در حال ارتقا دستگاه های خود به جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت هستند. کمپانی ساکن ردموند، تحت مدیریت ساتیا نادلا هدف دارد تا طی دو سال آینده به ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان دست یابد.

هنوز سال اول به اتمام نرسیده و آن ها تقریبا یک سوم مسیر را طی کرده اند، بنابراین بعید نیست که این هدف کاملا دست یافتنی باشد.

طبق آمار، سرعت دریافت ویندوز ۱۰ به نسبت ویندوز ۷ یا ویندوز ۸ بسیار سریع تر بوده، اما باید در نظر گرفت که ویندوز ۱۰ آپگرید رایگانی داشته که بسیاری از مردم را مشتاق به تعویض ویندوز کرده است.

در تاریخ ۸ مرداد، ویندوز ۱۰ یک ساله می شود و با ارائه آپدیتی بزرگ، بسیاری از ویژگی های مهم دچار تغییر شده و بسیاری ویژگی های جدید به سیستم عامل اضافه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج