جاباما
۳۲۶۰۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منتجب نیا:

ضیافت روحانی، زیرکی او را نشان میدهد

لاریجانی مدیریت خوبی هم در مجلس و هم در خارج از مجلس دارد و نمی توان چشم را بر روی این مدیریت و اقدامانی که انجام داده است به راحتی بست ولی این نکته هم وجود دارد که اقای عارف منتخب اول تهران و لیست امید است که آن هم نباید به راحتی از آن عبور کرد

پایگاه خبری انتخاب: جت السلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا، عضو حزب اعتمادملی، در گفت‌وگویی درباره ضیافت امشب حسن روحانی با منتخبین مجلس دهم گفت: به نظرمن، این اقدام یک اقدام بسیار پسندیده در عالم سیاست است و حتی می توان گفت زیرکی حسن روحانی را نشان میدهد. با این اقدام دولت البته شخص روحانی تیر خلاصی برای خیلی از مشکلاتی که نباید به وقوع بپیوند است.

وی ادامه داد: با توجه به ترکیبی مجلس دهم می توان به این نتیجه رسید مجلس ملی داریم نه شخصی، مجلسی که در آن حرف حساب است ما باید از مجلس نهم درس های زیادی را بیاموزیم.

حجت السلام منتجب نیا افزود: ضیافت امشب می تواند بازتابهای گسترده ای در رابطه با مجلس و دولت داشته باشد. دولت با این اقدام ثابت کرده است دنبال حاشیه‌سازی نیست بلکه می خواهد حرف اساسی درباره منافع مملکت داشته باشد و نمخیواهد حاشیه سازی سیاسی را با اقدامات ملی قاطی کند.

عضو حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که ضیافت امشب در تعیین ریاست مجلس چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد تصریح کرد: بی تاثیر هم نیست و نباید به راحتی از این موضوع عبور کرد. اگر یک نگاهی به منتخبین مجلس بیاندازیم می‌‌توانیم به این نتیجه رسید که مجلس، مجلس معتدلین و اصلاح طلبی است پس ریاست آن هم مشخص است.

وی افزود: البته نمی توان از این موضوع هم عبور کرد که آقای لاریجانی تعامل خوبی با دولت برقرار کرده است که همین امر باعث پیشرفت در خیلی از مباحث شده است ولی نباید فراموش کرد مردم به لیست امید رای داده اند نه لیست دیگر.

حجت السلام منتجب نیا تاکید کرد: لاریجانی و عارف چاره ایی جز ائتلاف ندارند و نباید بگذارند حاشیه برای این دو نفر تصمیم بگیرند. لاریجانی مدیریت خوبی هم در مجلس و هم در خارج از مجلس دارد و نمی توان چشم را بر روی این مدیریت و اقدامانی که انجام داده است به راحتی بست ولی این نکته هم وجود دارد که اقای عارف منتخب اول تهران و لیست امید است که آن هم نباید به راحتی از آن عبور کرد

وی افزود: میزبان ضیافت امشب می تواند کمک خوبی در این باره باشد ولی باز این ماجرا، به تصمیم لاریجانی و عارف برمیگردد که هر دو برای رسیدن با صندلی زحمات زیادی را کشیده اند که نمی توان چشم روی این زحمت ها بست. ریاست این دوره از مجلس بسیار مهم و حیاتی است که در تعیین رئیس‌جمهوری سال ۹۶ هم تاثیرگذار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج