جاباما
۳۲۶۰۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

MVM ۳۱۵، هاچ‌بک سواری به سبک چینی

خودروسازی چری چین این روزها وضعیت خوبی در بازار پرتلاطم خودروی کشورمان دارد.این بار محصول جدیدی را به پشت ویترین نمایشگا‌ها فرستاده با نام چری فالوین ۲ که در ایران با نام MVM ۳۱۵ آن را خواهیم شناخت.

MVM 315، هاچ‌بک سواری به سبک چینی

هفت صبح: خودروسازی چری چین این روزها وضعیت خوبی در بازار پرتلاطم خودروی کشورمان دارد. در واقع این شرکت بعد از موفقیت در عرضه خودروهای چری MVMx33 و استقبال از MVM530 و در کنار عرضه مدل‌های ارزان‌تر 110 در انواع معمولی و اتومات، این بار محصول جدیدی را به پشت ویترین نمایشگا‌ها فرستاده با نام چری فالوین 2 که در ایران با نام MVM315 آن را خواهیم شناخت.

با توجه به جذابیت‌هایی که این خودرو برای خریداران بازه زیر 30 میلیون تومان می‌تواند داشته باشد سراغ ویژگی‌های این تازه‌وارد رفته‌ایم که روز به روز تعدادش در خیابان‌ها بیشتر می‌شود.

MVM 315، هاچ‌بک سواری به سبک چینی

طراحی ظاهری

با دیدن MVM۳۱۵ شاید در نگاه اول فکر نکنید که با یک خودروی چینی طرفید. در واقع این خودرو شکل و شمایلی در مایه‌های هیوندای i۲۰، مزدا ۲ و سایر ‌هاچ‌بک‌‌های کوچک شهری دارد. البته باید از استودیوی تورینو دیزاین ایتالیا هم تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که باعث شده خطوط مختلف و حجم‌های بدنه کاملا زیبا و حرفه‌ای به نظر برسند؛ مخصوصا در مدل ‌هاچ‌بک که حتی تقلیدها هم با پختگی و دقت انجام شده‌اند.

هرچند الهام‌گیری از طراحی‌های این چند سال اخیر پژو در طراحی کلی این خودرو به وضوح دیده می‌شود. در کل می‌توان گفت برخلاف سایر محصولاتی که از چین پایش به خیابان‌ها باز می‌شود، این بار با محصولی نسبتا زیبا طرفیم که مطمئنا خریداران خانم را به راحتی می‌تواند سمت خود جلب کند.


طراحی فضای کابین

MVM 315، هاچ‌بک سواری به سبک چینی

در صورت قرار گرفتن درون کابین MVM۳۱۵ متوجه می‌شوید که با فضایی سر و کار دارید که قبلا کمتر با آن مواجه شده بودید؛ تعداد زیاد نمایشگرها و نحوه قرارگیری آنها چیزی است که این ‌هاچ‌بک را با سایر رقبا متمایز می‌کند. علاوه بر نمایشگرهای معمول داشبورد که به صورت آنالوگ و دیجیتال ساخته شده‌اند، دو ردیف نمایشگر دیجیتال هم بالای داشبورد روبه‌روی راننده و سرنشین قرار دارند. کنترل‌های چرخشی کنسول نیز طراحی و سبک خوبی دارند اما سایر اجزای داخلی مثل رودری‌ها و غربيلک فرمان طراحی ساده‌ای دارند.

MVM 315، هاچ‌بک سواری به سبک چینی


وضعیت فنی

جدا از ظاهر نسبتا خوب این خودرو می‌توانید از لحاظ فنی هم تا حدی در مورد این محصول خوشبین باشید چرا‌که یکی از 10 موتور برتر چین برای آن تولید نیرو می‌کند؛ موتور ACTECO چهار سیلندر 16 سوپاپ 1.5 لیتری که توانایی تولید 107 اسب بخار را دارد و انتقال نیرویش هم توسط گیربکس پنج سرعته دستی انجام می‌گیرد.

MVM 315، هاچ‌بک سواری به سبک چینی

ضمن اینکه حداکثر سرعت این خودروی چینی ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده که با توجه به نیروی تولیدی موتور متاسفانه پایین‌تر از انتظار است و نمی‌توان از آن شتاب بالا و رانندگی تحت فشار را انتظار داشت.


وضعیت بازار و رقبا

MVM 315، هاچ‌بک سواری به سبک چینی
این خودرو در نوع ‌هاچ‌بکش می‌تواند رقیبی قدرتمند برای محصولات زیر 30 میلیون تومان باشد. خودروهایی مثل 206، فولکس گل و سایر برادران چینی‌اش در این رنج قیمتی مدت‌هاست در بازار حضور دارند ولی MVM315 با توجه به نفوذ بیش از پیش برندش در بازار و نوع جدید طراحی‌اش می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج