۳۲۶۳۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اپل بار دیگر متهم شد

اپل روی نمایشگر گوشی‌های آیفون ۶ و ۶ اس و همچنین ساعت هوشمند اپل‌ واچ از فناوری فورس‌ تاچ استفاده کرده است. حالا یک بار دیگر کوپرتینونشین‌ها به نقض پتنت‌های مربوط به این فناوری متهم شده‌اند.

zoomit.ir - حامی غفاری: اپل روی نمایشگر گوشی‌های آیفون ۶ و ۶ اس و همچنین ساعت هوشمند اپل‌ واچ از فناوری فورس‌ تاچ استفاده کرده است. حالا یک بار دیگر کوپرتینونشین‌ها به نقض پتنت‌های مربوط به این فناوری متهم شده‌اند.

اپل بار دیگر متهم شد

شاید تا کنون نام کمپانی Immersion را نشنیده باشید. این کمپانی در دو زمینه فناوری حساس به فشار و استخدام وکلای ماهر تبحر خاصی دارد. این کمپانی انگشت اتهام خود را به سمت اپل گرفته و مدعی شده است گوشی‌های آیفون ۶ و ۶ اس و ساعت هوشمند اپل‌واچ برخی از پتنت‌های این شرکت مربوط به فناوری فورس‌تاچ را نقض کرده‌اند.

حالا این کمپانی تلاش خود را برای متهم کردن اپل بیشتر کرده و سعی می‌کند حتی از روش‌های غیرمعمول برای احقاق حق خود استفاده کند. به نظر می‌رسد این بار اپراتور AT&T نیز وارد این ماجرا شده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت ۹to۵Mac، درگیرشدن این اپراتور به دلیل فروش محصولات اپل است. البته ناگفته نماند اپراتورهای ورایزون، تی‌موبایل و اسپرینت نیز محصولات اپل را به فروش می‌رسانند، ولی مدت زیادی نیست که این اپراتورها به جمع فروشندگان محصولات اپل اضافه شده‌اند.

برخلاف دادخواهی اول که به ماه فوریه برمی‌گردد، این بار کمپانی ایمرشن علاوه بر موارد نقض پتنت در محصولات فوق، به سراغ ترک‌پد مک‌بوک نیز رفته است. همچنین گزارش شده که این کمپانی قصد دارد در یک محاکمه‌ی علنی ثابت کند که اپل باید چه میزان غرامت بپردازد. سال‌های دور این دو کمپانی همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و دیدن چنین اتفاقاتی خیلی خوشایند نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج