۳۲۶۳۵۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا +عکس

به غیر از هوندا CR-V و هوندا HR-V، کراس اووری دیگر با نام BR-V هم وجود دارد که به عنوان یک خودروی شاسی بلند ارزان قیمت برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی اندونزی ۲۰۱۵ معرفی شده است.

وب‌سایت خودرو بانک: به غیر از هوندا CR-V و هوندا HR-V، کراس اووری دیگر با نام BR-V هم وجود دارد که به عنوان یک خودروی شاسی بلند ارزان قیمت برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی اندونزی ۲۰۱۵ معرفی شده است. ولی حالا شاهد معرفی نسخه جدید آن در کشور هند هستیم.

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا +عکس

باتوجه به قیمت گذاری هندی‌ها و تبدیل آن به دلار، قیمتی ۱۳ هزار و ۱۳۵ دلاری بدست می‌آید که باید برای خرید این شاسی بلند صرف کرد که در زیر کاپوت خود به دو پیشرانه جدید مجهز شده و ابعاد آن هم نسبت به نسخه قبلی تغییر و تحولاتی را تجربه کرده است.

در خصوص موتورهای این خودرو می‌توان گفت به طور کلی دو پیشرانه بنزینی و دیزلی مورد استفاده قرار گرفته شده است. اول از همه موتور بنزینی با حجمی ۱.۵ لیتری در چهار سیلندر ساخته شده که می‌تواند قدرتی ۱۱۹ اسب بخاری و گشتاوری ۱۴۵ نیوتن متری تولید کند. این نیرو نیز به واسطه جعبه دنده‌ای ۶ سرعته دستی در مدل استاندارد یا به کمک گیربکسی انتقال متداول CVT به عنوان گزینه‌ای قابل سفارش، به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا +عکس

پیشرانه دیزلی هم با حجم و تعداد سیلندرهای مشابه با پیشرانه بنزینی، قدرتی ۱۰۰ اسب بخاری، ولی گشتاوری بالاتر ۲۰۰ نیوتن متری دارد که نیروی تولیدی این پیشرانه نیز یا با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا با جعبه دنده CVT به خروجی ارسال می‌شود.

با وجود این‌ها، شرکت سازنده در مقایسه با نسخه قبلی، ارتفاع خودرو نسبت به زمین را به ۲۱۰ میلی متر رسانده و همچنین ظرفیت حمل بار خودرو را هم به ۲۲۳ لیتر در صورت قرارگیری هر ۷ صندلی خودرو در موقعیت استاندارد رسانده است، در حالی که با خواباندن صندلی‌های ردیف آخر می‌توان این حجم بار را به ۶۹۱ لیتر افزایش داد.

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا +عکس

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا +عکس

معرفی ارزان‌ترین شاسی بلند هوندا +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج