۳۲۶۵۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دومین گردهمایی مجلس دهم بدون عارف

همایش فرآیند قانونگذاری، الزامات و راهکارها در حالی امروز به کار خود پایان داد که در جلسات دو نوبت صبح و بعدازظهر محمدرضا عارف منتخب تهران در این جلسات حضور پیدا نکرد.

خبرگزاری ایسنا: همایش فرآیند قانونگذاری، الزامات و راهکارها در حالی امروز به کار خود پایان داد که در جلسات دو نوبت صبح و بعدازظهر محمدرضا عارف منتخب تهران در این جلسات حضور پیدا نکرد.

دومین روز همایش فرآیند قانونگذاری، الزامات و راهکارها در محل مجلس قدیم و از ساعت ۸:۳۰ با حضور علی لاریجانی و جمعی از منتخبان دهم برگزار شد که نبود عارف در اکثر منتخبان تهران در این جلسه مشهود بود.

در این جلسه تابلویی از مرحوم حسین‌زاده منتخب مراغه که در زمان عظیمت به تهران جهت شرکت در این همایش در سانحه رانندگی فوت کرد بر روی صندلی به جهت یادبود گذاشته شد.

در این همایش امیدوار رضایی و علی افراشته، معاونان تقنین و اجرایی و هم‌چنین محبی‌نیا، قائم مقام معاونت نظارت به توضیحاتی از روند کاری مجلس پرداختند.

اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان نیز بعد از توضیحاتش در مورد عملکرد شورا به حادثه تصادف منتخب مراغه اشاره و اظهار کرد: این حادثه تلخ بنده را بسیار متاثر کرد و باعث شد این موضوع را به خود یادآوری کنم که ممکن است مرگ هر لحظه به سراغم آید پس باید به گونه‌ای زندگی کرد که با سری بلند و دلی شادی برویم.

وی در پایان صحبت‌هایش به نمایندگان گفت که عادت به پاسخگویی به سوالات ندارد ولی خدمت نمایندگان در مجلس خواهد بود.

در ساعت ۱۱ این همایش جهت شرکت منتخبان در تشییع پیکر منتخب مراغه تعطیل شد. تشییع پیکری که یکسری از نمایندگان مجلس نهم در آن حضور داشتند چرا که مجلس امروز ساعت ۱۰:۳۰ کارش را پایان داده بود.

بعد از مراسم تشییع منتخبان در جلسه با محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت شرکت کردند که نوبخت نیز علیرغم پاسخگویی به سوالات نمایندگان به آن‌ها قول مساعد داد که در آینده نزدیک مجددا جلسه‌ای با آن‌ها برگزار کند.

جلسه نوبت عصر این همایش با برگزاری پنل اقتصادی و با حضور وزیران اقتصاد و صنعت، رییس بانک مرکزی و رییسان اتاق تعاون و بازرگانی برگزار شد که آن‌ها به سوالات متعدد نمایندگان پاسخ دادند.

بعد از آن نوبت به سخنرانی دبیر شورای عالی امنیت ملی رسید.

بعد از آن امین‌زاده، زنگنه وزیر نفت و اشتری، فرمانده ناجا نیز به توضیحاتی در مورد حوزه کاری‌شان پرداختند.

قرار بود در این همایش سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس حضور پیدا کند که به دلیل تداخلات برنامه‌ای موفق به حضور در این همایش نبود.

هم‌چنین علوی، وزیر اطلاعات در آخرین لحظات در این همایش حضور پیدا کرد ولی به دلیل پایان همایش تنها به مصافحه و روبوسی با لاریجانی و برخی از منتخبان پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج