۳۲۶۶۴۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترمیناتور بعدی در ابهام

هفته گذشته گفته شد که طرح ساخت قسمت ششم سری فیلم های خیالی- اکشن و پر طرفدار ترمیناتور معلق شده و برنامه های ساخت آن فعلاً متوقف شده است.

بانی فیلم: هفته گذشته گفته شد که طرح ساخت قسمت ششم سری فیلم های خیالی- اکشن و پر طرفدار ترمیناتور معلق شده و برنامه های ساخت آن فعلاً متوقف شده است.

ترمیناتور بعدی در ابهام

یشتر از ۱۹ ماه مه ۲۰۱۷ به عنوان زمان اکران این فیلم یاد شده بود اما در برنامه جدیدی که پارامونت، کمپانی سازنده ترمیناتورها ارائه کرده، نام این فیلم از جدول حذف شده و ورسیون سینمایی «گارد خلیج» که بازسازی یک سریال تلویزیونی دهه ۱۹۹۰ آمریکا است، جانشین آن شده است. سران پارامونت هنوز به صراحت خبر از لغو ساخت ترمیناتور جدید نداده اند اما چون «ترمیناتور ۵» که با نام جنبی «پیدایش» اکران شد با بودجه ساخت ۲۰۰ میلیون دلاری اش بیشتر از ۳۵۰ میلیون دلار در سطح جهان نفروخت، در مورد شرایط ساخت آن و پایه های این کار به تردید افتاده اند.

این در حالی است که «ترمیناتور ۵» شروع یک تریلوژی تازه برای این سری فیلم ها که آرنولد شوارتزنگر معروف کاراکتر اول آن است توصیف شده بود. ذکر این نکته الزامی است که سری فیلم های ترمیناتور را باید به دو مقطع زمانی و کیفیتی تقسیم کرد. یکی مقطع نخست که دو فیلم اول از این مجموعه را در بر می گیرد و هر دو را جیمز کامرون مشهور و کانادایی و خالق اصلی این فرانچیز ساخت و کارگردانی کرد و هر دو اینک به جمع کلاسیک های ژانر علمی- تخیلی- حادثه ای پیوسته اند. فیلم اول در سال ۱۹۸۴ اکران شد و آرنولد شواتزنگر اتریشی الاصل و تبعه آمریکا را که پیش از آن نیز تبدیل به چهره ای مطرح شده بود، به شهرت بیشتری رساند و پایه گذار تبدیل شدن وی به غول تازه فیلم های اکشن شد.

فیلم دوم را نیز کامرون در سال ۱۹۹۱ به نمایش در آورد و این یکی از اولی هم لااقل از منظر فنی و دستاوردهای تکنیکی و داشتن جلوه های بصری شگفت انگیز، در سطح بالاتری قرار داشت. پس از آن ترمیناتورها دچار تغییرات اساسی و عمده ای شدند و در درجه اول به این دلیل که کامرون حاضر نشد ادامه این فیلم ها را هم بسازد و جانشینان او نتوانستند قوه ابداع و ابتکارها و حرکات و تصاویر شگفت انگیز وی را استمرار بخشند. غیبت آرنولد در فیلم چهارم نیز که به سبب حضور هفت ساله وی در پست فرماندار ایالت کالیفرنیای آمریکا و دوری اجباری او از سینما بود، از رونق این سری فیلم ها کاست و حتی وقتی شوارتزنگر از این پست و مقام سیاسی رها شد و به سینما بازگشت، حضور او در «ترمیناتور ۵» نیز رونقی را موجب نشد که سازندگان فیلم انتظارش را داشتند، در نتیجه اینک سازندگان فیلم بر سر دو راهی ادامه دادن به این پروژه و یا پایان دادن به آن مانده اند و صبر در اعلام زمان ساخت و اکران فیلم ششم نیز به همین خاطر است، هر چند عده ای مطمئن اند این پروژه تعطیل بردار نیست و سازندگان این سری فیلم ها بعد از قدری صبر و ایجاد حالت صبر و اشتیاق در نزند هواداران فیلم ششم را دیر یا زود عرضه خواهند کرد. در همه حال فرصت های آرنولد برای ادامه این راه کمتر و اندک تر می شود و همین حالا نیز موهای نقره ای و سن بالای وی (۶۸ ساله) موانعی در راه او و نشانگر کوتاه بودن ایام ادامه حضور وی در رل اصلی ترمیناتورها است و از میان محسنات و ضررهای فیلم پنجم، بخش و قسمت ضررهای آن دست کم برای آرنولد بیش از سایرین خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج