۳۲۶۶۶
۲۴ نظر
۵۲۶۴
۲۴ نظر
۵۲۶۴
پ

مهر ماهی ها چه ویژگی هایی دارند؟

خوش‌بین، خوش‌بخت و بخشنده هستید. مسافرت به مكان‌های مقدس موردعلاقه شماست. به نظر، انسان آرامی هستید اما رفتارهای پنهانی هم دارید.

مهر ماهی ها چه ویژگی هایی دارند؟
برای اولین روز مهر: ست سفید و سبز بزنید!

با دوستانتان خودمانی رفتار می‌كنید فردی خوشبخت و با محبت هستید. مخالف تظاaهرید و روحی مستقل دارید. به دلیل ویژگی حسابگرانه‌ای كه دارید می‌توانید بهترین بانكدار یا حتی جراح موفقی شوید.

پیشنهاد: سعی كنید خودتان را از تنش دور كنید. مسائل جزئی كه اعصاب شما را تحریك می‌كنند، ممكن است برایتان مشكل‌ساز شوند و سلامت شما را به خطر اندازند. روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه همه چیز بر وفق مراد شما خواهد بود. لباس‌هایتان را از میان رنگ‌های سفید وسبز كمرنگ انتخاب كنید، این كار آرامش را به شما هدیه خواهد كرد!

مهر ماهی ها چه ویژگی هایی دارند؟

ابراهیم حاتمی‌کیا دوم مهر

دوم مهر: سرمایه‌گذار موفق

در كارها بسیار جدی هستید و مرزبین مسائل شخصی و اجتماعی را خوب می‌دانید.

پیشنهاد: به‌رغم فراز و نشیب‌هایی كه این روزها سراغ‌تان می‌آید خونسرد هستید به همین دلیل نگران سلامت خود نباشید. فقط ممكن است كمی احساس سرماخوردگی داشته باشید كه با كمی احتیاط مانع آن خواهید شد. روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه شانس بیش از پیش با شما یار خواهد بود. رنگ‌های آبی و صورتی روحیه مثبت شما را تقویت خواهد كرد.

مهر ماهی ها چه ویژگی هایی دارند؟

علی پروین- سوم مهر صادق و با وفا

سوم مهر: اهل سفر

شما به بسیاری از موضوعات علاقه‌ نشان می‌دهید ولی هیچ‌كدام را به آخر نمی‌رسانید.سفر را بسیار دوست دارید. صادق، باوفا و خوش‌ذات هستید. پس‌انداز كردن برای شما مشكل است و این باعث می‌شود در مسائل مادی دچار نگرانی شوید.

پیشنهاد: این روزها، اتفاقاتی پیش روی شما خواهد بود كه منجر می‌شود زود عصبانی شوید. این عصبانیت سلامت شما را تهدید می‌كند. برای رهایی از این عصبانیت به گردش دسته‌جمعی یا سینما بروید.

چهارم مهر: از تنهایی دوری كنید

در مسائل مادی موفق هستید و در آینده به ثروت قابل توجهی خواهید رسید.از دیگر ویژگی‌های مثبت شما می‌توان به زرنگ بودنی كه خاص خودتان است اشاره كرد.

پیشنهاد: به سلامت خود بیشتر توجه كنید. درد پا، دندان، گوش و روماتیسم شما را تهدید می‌كند. تا آنجایی كه می‌توانید از تنهایی دوری كنید.

پنجم مهر: از خیرخواهی شما ممنون!

شما كمك به معلولان و تهیدستان را دوست دارید و این كار باعث می‌شود از نظر روحی پیشرفت كنید. بسیار حساس و زودرنج هستید وكارها و افكارتان غیرقابل پیش‌بینی است.

پیشنهاد : گرما شما را اذیت خواهد كرد. سعی كنید با نوشیدنی‌ها گرمای بدنتان را متعادل كنید. روزهای دوشنبه، پنج‌شنبه و جمعه روزهای شانس و اقبال شماست و رنگ‌های شاد و روشن روحیه‌تان را عوض خواهد كرد.

ششم مهر: به سینما خوش آمدی

شما فردی سخاوتمند هستید و دوست دارید پولتان را صرف امور خیریه و سازمان‌های معلولان كنید. با اعتمادی كه به مردم دارید ممكن است دچار ضرر شوید. در ظاهر خونسرد هستید و احساسات‌تان را بروز نمی‌دهید. اراده قویتان شما را به خواسته‌هایتان می‌رساند.

پیشنهاد: برای رهایی از مشغله‌هایتان سراغ كمد لباس‌هایتان بروید و به آنها كمی رسیدگی كنید. روزهای یكشنبه، دوشنبه و پنجشنبه روزهای شانس شما خواهد بود.

هفتم مهر: ای نقاش برجسته!

در عشق و زندگی موفق هستید و عزت، مقام و اقتدار به دست می‌آورید. با دوستانتان صادق و وفادار هستید. به راز و رمز فلسفه علاقه دارید زود عصبانی می‌شوید. از لحاظ شغلی: شما می‌توانید از برجسته‌ترین نقاشان باشید و از همین راه نیز پولدار شوید. به‌طور كلی شغل‌هایی كه رابطه‌ای تنگاتنگ با هنر دارد برایتان مفید خواهد بود؛ مشاغلی مثل نویسندگی، آهنگسازی یا داستان‌نویسی.

پیشنهاد: این روزها فكرتان مشغول است و این منجر به بی‌خوابی در شما خواهد شد. روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه روزهای شانس شما هستند و رنگ‌های كرم و آبی‌ آرامش از دست رفته را به شما باز خواهد داد.


هشتم مهر: خوش به حال شما

خوش‌بین، خوش‌بخت و بخشنده هستید. مسافرت به مكان‌های مقدس موردعلاقه شماست. به نظر، انسان آرامی هستید اما رفتارهای پنهانی هم دارید. هنگام رویارویی با مشكلات قدرت مقابله با آنها را دارید.

پیشنهاد: سعی كنید در این روزها توقعات خود را به حداقل برسانید، سعی كنید مطالعات خود را بالا ببرید روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه روزهای خوش‌شانسی شما خواهد بود.

مهر ماهی ها چه ویژگی هایی دارند؟

لیلا حاتمی- نهم مهر آرام و با محبت

نهم مهر: استراحت كنید

از دوستداران درجه یك طبیعت به شمار می‌‌آیید؛ بسیار خوش‌سلیقه و زیباپسند هستید البته گاهی لجوج و خودخواه می‌شوید.

پیشنهاد: خودتان را زیاد خسته نكنید و به میزانی كه بدنتان نیاز دارد استراحت كنید.


مهر ماهی ها چه ویژگی هایی دارند؟

عادل فردوسی‌پور- دهم مهر ایرادگیر و خوش‌قلب

دهم مهر: آر، یو، اِ، مترجم؟

شما در كارهای معمول زندگی بسیار حساس هستید و از خیلی چیزها ایراد می‌گیرید. سعی كنید بدون دخالت دیگران تصمیم بگیرید. گاهی احساس ناامیدی و افسردگی می‌كنید. فردی بامحبت هستید. سفر را خیلی دوست دارید، خوش‌قلب هستید و كمتر در مورد مسائل مخالفت می‌كنید.

پیشنهاد: بی‌قراری را از خود دور كنید، زیرا حاصلی جز نگرانی و بی‌خوابی نخواهد داشت. روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه روزهای شانس شماست و در این شرایط هیچ رنگی مثل سفید آرامش‌بخش شما نخواهد بود.


یازدهم مهر: ورزشكار نمونه

در زندگی خوش‌بخت هستید و به خودتان اعتماد دارید و اجازه نمی‌دهید كسی در تصمیمات‌تان دخالت كند. شما فردی صبور و شو‌خ‌طبع بوده و همیشه به دنبال حقیقت هستید.

پیشنهاد: این روزها نهایت احتیاط را رعایت كنید و هنگام عصبانیت از منزل خارج نشوید.


دوازدهم مهر: لباس نو بخرید

در بروز مشكلات سرسخت هستید اما همواره یك خطر شما را تهدید می‌كند كه تحت تاثیر مردم دور و بر خود قرار گیرید. شخصیتی دلنشین دارید و تنها عادت بد شما، تحمیل عقایدتان به دیگران است.

پیشنهاد: به خرید لباس‌های نو بپردازید و سعی كنید تنوعی را هرچند جزئی در زندگی‌تان اعمال كنید. روزهای یكشنبه، دوشنبه و شنبه اوضاع بر وفق مرادتان خواهد بود و رنگ‌های آبی، خاكستری و سفید می‌تواند به شما انرژی مثبتی دهد.

سیزدهم مهر: مراقب اشتهایت باش

شما فردی خانواده‌دوست هستید. از فرصت‌ها به خوبی استفاده كنید. از طبیعتی ناب برخوردار هستید. مهربان و دلسوز بوده و با هر نوع درد و رنجی همدردی می‌كنید.

پیشنهاد: مراقب فشارهای عصبی كه از طرف دوستانتان به شما وارد می‌شود، باشید. این فشار عصبی می‌تواند بیماری قدیمی شما را تازه كند. درضمن باید مواظب رژیم غذایی خودتان هم باشید.


مهر ماهی ها چه ویژگی هایی دارند؟

شاهرخ استخری- چهاردهم مهر با نشاط و اهل تجملات
چهاردهم مهر: پول ذخیره كن

شما فردی هنرمند و عاشق زیبایی هستید. دوستانتان از ملاقات با شما لذت خواهند برد. شور و نشاط و انرژی و زیبایی از شما می‌بارد. خرج كردن پول را به اندوختن آن ترجیح می‌دهید. بارزترین ویژگی شما، مهربان بودنتان است.

پیشنهاد: وقت آن رسیده كه مقداری پول را برای روزهای مبادا ذخیره كنید و مواظب سلامت خود باشید. روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه روزهایی است كه شانس با شما خواهد بود.

مهر ماهی ها چه ویژگی هایی دارند؟

سهراب سپهری- پانزدهم مهر مبتکر و هنرمند

پانزدهم مهر: روزهای خوش‌شانسی

شما از نظر ذهنی قوی هستید و بسیار حساس، مبتكر، مستقل و طبعا بی‌قرار هستید. سر و كار داشتن با مردم عادی را دوست ندارید و می‌خواهید اوقات فراغت‌تان را با خواندن كتاب‌های دلخواهتان سپری كنید.

پیشنهاد: سعی كنید كمتر ناراحت شوید یا وقتی ناراحت می‌شوید احساسات‌تان را ابراز كنید. به كارهایی كه علاقه دارید بپردازید روزهای یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه همه‌چیز بر وفق مراد شما خواهد بود و رنگ‌های سبز و زرد شما را خوشحال خواهد كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمیم

      واااای من یه دوست مهر ماهی داشتم یه ذره ادم فروش بود ولی فوق العاده بود دوسش داشتم

    • ساینا

      لیلا حاتمی هم مهر ماهیه دوست داشتنیه

    • مهربون

      ااااا پس بقیه روزاش کو؟:( من 29 مهرم میخواستم ببینم چه جوریم...:)

    • ملیکا

      همسر من مهرماهی هستش ولی خیلی بدبینه اصلا خوش بین نیست!!!

    • فاطمه

      من 16 مهریم.تابه 16 رسید تموم شد!!!

    • بهروز

      عشق من سپهری.........واقعا خوش شانسم

    • شمیم

      من 30 مهرم وعاشق سهرابم چرا بقیه روزارو ننوشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مهسا

      21 کو پس؟؟؟

    • صبا

      منم متولد 14 مهر هستم.خیلی ویژگی هایی که درمورد مهر ماهی ها نوشتید درسته.

    • ترنم

      من متولد 25مهر هستم .بنظر من همه ی خصوصیاتی گفته شد درسته ولی ازشانس بدم درمورد 25مهر چیزی نوشته نشد

    • سماازتهران

      وااااااااااااای پ بقیش کو؟؟؟؟؟!!!خیییلی بدشد!

    • مهتاب

      بقیه رو هم می نوشتید من ۲۶مهرم ولی اشکال نداره تو خوصوصیات تمام مهر ماهی های عززززززززیز همینه؛-)

    • مریم

      من 7 مهرم وکاملا درست بود، یک نقاش وهنرمند واقعی ام

    • فاطمه

      من 21مهرم
      ولی ادامشو چرا ننوشتین?

    • آری

      خیلی خوب بود اگه میشه 21 مهرم بزارین

    • ghazal

      من 11 مهرم ... :))))

      خیلی ممنون .. همینجوری بود دقیقن

    • حاتم طایی

      مذخرفه حرچیزی که به هر متولد ماهی نثبت میدین همش نسبیه خوبی بدی خوش اخلاقی بداخلاقی تمام صفات همش ارثیه به ماه تولدو سال نهنگو اینا همش....شره

    • Bahar

      چرا از15 مهر به اینور رو نداره؟

    • نرگس

      مشخره ها چرا نصفه است پس ادامش کوش

    • یه کسی

      کاملا درست بود ، ممنون

    • ريحانه

      منم متولد هفت مهرم دقيقا درست بود همه چيش ايول

    • امید

      منم ۲۹مهرم ولی هیچ کدوم درست نبود بنظر من این مسايل برای همه ادم ها ممکنه اتفاق بیوفته اون دیگه به سر نوشت و خانواده ربط داره

    • بنين

      نظراتي که دادين کاملا درسته من متولد 20مهر هستم

    • احمد رضا

      من 25مهری هستم چرا بقیش ننوشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج