۳۲۶۸۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تصاویری از وان پلاس ۳ منتشر شد

وان‌پلاس همیشه محصولاتی جنجالی را روانه بازار می‌کند و حال به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است محصول جدیدی را با نام وان‌پلاس ۳ روانه بازار کند. امروز تصاویر جدیدی از این محصول فاش شده است.

zoomit.ir - سعید میرزاپور: وان‌پلاس همیشه محصولاتی جنجالی را روانه بازار می‌کند و حال به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است محصول جدیدی را با نام وان‌پلاس ۳ روانه بازار کند. امروز تصاویر جدیدی از این محصول فاش شده است.

تصاویری از وان پلاس 3 منتشر شد

مدتی است که اخبار و شایعات در خصوص وان‌پلاس ۳ بالا گرفته است. ماه فوریه گفته می‌شد این پرچم‌دار چینی در ماه ژوئن معرفی می‌شود و از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) داشته باشد که تراکم آن نیز ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ است. پردازش‌های این دستگاه نیز توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ انجام می‌شود که چهار هسته دارد و هر هسته آن فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز را ارائه می‌کند. Adreno ۵۳۰ نیز وظیفه پردازش‌های گرافیکی را در وان‌پلاس ۳ بر عهده دارد.

تصاویری از وان پلاس 3 منتشر شد

محصول مذکور از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که در بخش پشتی آن نیز شاهد دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. البته دوربین جلویی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر سلفی و تماس تصویری مناسب به نظر می‌رسد. اندروید ۶.۰.۱ به صورت پیش‌فرض روی این محصول نصب می‌شود.

تصاویری از وان پلاس 3 منتشر شد

امروز تصاویری از وان‌پلاس ۳ در وب‌سایت Weibo منتشر شده است. البته در این تصاویر، دستگاه درون قاب قرار دارد تا طراحی‌اش مشخص نباشد. اما از طریق آن‌ها می‌توان دکمه هوم را در بخش جلویی دستگاه مشاهده کرد. البته صحت این تصاویر منتشر شده نیز فعلا مشخص نیست و ممکن است که شایعه‌ای بیش نباشند. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.

تصاویری از وان پلاس 3 منتشر شد

تصاویری از وان پلاس 3 منتشر شد

تصاویری از وان پلاس 3 منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج