جاباما
۳۲۷۰۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهدی هاشمی در حال ساخت « علی البدل»

مهدی هاشمی بازیگر سریال های تلویزیونی متعددی است و اخیرا با حضور در سریال های «دردسر های عظیم» و «زعفرانی» حضور فعال تری در تلویزیون پیدا کرده است.

بانی فیلم: مهدی هاشمی بازیگر سریال های تلویزیونی متعددی است و اخیرا با حضور در سریال های «دردسر های عظیم» و «زعفرانی» حضور فعال تری در تلویزیون پیدا کرده است. وی تازگی به سریال در حال ساخت «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم پیوسته است. این سریال در حال نگارش و بازنویسی متن است. او در حوزه سینما نیز فیلم « یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی شهاب الدین رضویان را روی پرده سینما دارد. مهدی هاشمی از صحنه تئاتر وارد عرصه تصویر شده و در حال حاضر بیشتر به ایفای نقش در آثار تصویری می پردازد و علت این حضور کم رنگ در تئاتر را به تعجیل در آثار مربوط می داند.

مهدی هاشمی در حال ساخت « علی البدل»

این بازیگر درباره فعالیت های اخیر خود به بانی فیلم توضیح می دهد:« این روزها برای حضور در سریال «علی البدل» ساخته سیروس مقدم ، قرار داد بسته ام. صحبت های من با سیروس مقدم و محسن تنابنده ،‌ حاکی از ساخت سریالی خاص برای تلویزیون بوده است. متن سریال در حال نگارش و بازنویسی است. امیدوارم اثر خوبی ارایه شود. سریال های تلویزیون به سبب نگارش همزمان قصه با فیلمبرداری ، فرصت بازنویسی برای متن ندارد و همین منجر به ضعف اثر است. معمولا تنها سریال های «پایتخت» توانسته پر سر و صدا و پر مخاطب باشد». وی در ادامه می گوید:« شبکه های نمایش خانگی هم از جهت زیبایی بصری و آزادی بیشتر، به سینما نزدیک تر است.

زیبایی بصری نقش مهمی در جذب مخاطب دارد و معلوم نیست تلویزیون تا چه زمانی بواسطه این نازیبایی از مخاطب دور می ماند؟! بعضی سریال ها چنین وضعی ندارد و شاهد صحنه های زیبایی در آن ها هستیم ، به طور مثال سریال « درد سرهای عظیم» تا حد ممکن از زیبایی بصری بهره برده و ما شاهد صحنه های جذاب در این سریال بوده ایم». این بازیگر در پایان می افزاید:« من در ۳۰ و اندی فیلم بازی کرده ام و از بین آن ها حدود ۵ فیلم درجه یک بوده ، تعدادی در حد متوسط و تعدادی هم ضعیف بوده است. مگر چند کارگردان مثل کیانوش عیاری و امثال او فیلم و سریال می سازند که من بتوانم با خیال آسوده در همه آن ها بازی کنم؟!

علت غیبت های مقطعی من ، پرهیز از حضور در کارهای ضعیف است. من بازیگر تئاتر بوده ام. ما در آن سال ها با تئاتر کامل بودیم. من پیش از حضور در هر کار متوجه سطح آن کار می شوم و متاسفانه بضاعت این حرفه به همین سطح رسیده است. به یاد می اورم که برای یک نمایش ۳ یا ۶ ماه تمرین می کردیم ، امروز چنین اتفاقی نمی افتد. آثار هنری امروز در همه حوزه ها با تعجیل ارایه می شود. بازیگر همزمان در تئاتر و سریال بازی می کند و این عدم تمرکز کیفیت اثر را می گیرد. همه ما به شخصیت های پراکنده در یک کالبد تبدیل شده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج