۳۲۷۰۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افتتاح کن تحت تاثیر تدابیر شدید امنیتی

شش ماه پس از حملات تروریستی پاریس که ۱۳۰ کشته باقی گذاشته فرانسه همچنان رسما در حالت اضطراری قرار دارد و این اقدام جشنواره بین المللی فیلم کن را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

ایرنا: جشنواره بین المللی فیلم کن فرانسه چهارشنبه در حالی گشایش می یابد که فرانسه هنوز در حالت آماده باش امنیتی قرار دارد.

افتتاح کن تحت تاثیر تدابیر شدید امنیتی

شش ماه پس از حملات تروریستی پاریس که ۱۳۰ کشته باقی گذاشته فرانسه همچنان رسما در حالت اضطراری قرار دارد و این اقدام جشنواره بین المللی فیلم کن را نیز تحت تاثیر قرار داده است.برنار کازنوو وزیر کشور فرانسه برای نظارت بر اقدامات صورت گرفته شخصا از استراحتگاه کن دیدار می کند.وی وعده اتخاذ بیشترین سطح امنیتی با توجه به محتوای حمله تروریستی را داده است.

با توجه به ستارگان هالیوودی مثل رابرت دو نیرو، جورج کلونی، چارلیز ثرون، شین پن و جودی فراست که قرار است در این جشنواره حضور داشته باشند پلیس هیچ مخاطره ای را نمی پذیرد.پلیس فرانسه اخیرا در کاخ محل نمایش فیلم های مسابقه یک رزمایش برگزار کرد و در یک مدرسه نیز مقابله با یک حمله انتحاری با خودرو انجام شد.چهار کارشناس ضد تروریستی از جمله نیزان نوریل سرلشکر ارتش رژیم صهیونیستی و کارشناس سابق ضد تروریسم آن رژیم بر این عملیات نظارت داشتند.

پرواز پهپاد ها در شهر در مدت ۱۱ روز جشنواره که از ۱۱ ماه مه (۲۲ اردیبهشت) شروع می شود ممنوع است و ضمنا مناطق ممنوع هوایی و دریایی نیز در نظر گرفته شده است.نوار امنیتی دور کن با زیر نظر گرفتن تمام راه ها و خطوط ریلی بسوی شهر به اجرا درمی آید.به گفته دیوید لیسنار شهردار کن پلیس دستور دارد که افراد را به طور انتخابی در خیابان ها مورد بازدید قرار دهد.وی گفت: ما همه اقدامات برای آنکه جشنواره امن و مورد پسند مردم واقع شود بکار خواهیم گرفت.کاخ جشنواره با ۵۰۰ پلیس امنیتی محافظت می شود و تعداد ژاندارم ها و پلیسهایی که قرار است در گشت های و نوار محافظتی شرکت کنند دوشنبه اعلام می شود.

به گفته مقامات پلیس سطح امنیتی نسبت به سال گذشته یک درجه بالاتر است اما بسیاری از دست اندرکاران و علاقمندان کن فرانسه نگران این هستند که این همه اقدامات امنیتی ممکن است جشنواره را خراب کند.ادوارد وینتروپ رییس بخش دو هفته با کارگردان ها جشنواره کن گفت که وی از روی ضرورت و نه انتخاب مجبور شده است که ۱۷ ساعت از برنامه این بخش بکاهد که می شود نمایش چهار فیلم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج