۳۲۷۰۸۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

پیش‌نمایش فیلم «انگری بردز»

نخستین صحنه‌ها از اقتباس سینمایی بازی فنلاندی مجبوب، روز شنبه با حضور دست‌اندرکاران ساخت فیلم به نمایش گذاشته شد.

بانی فیلم: نخستین صحنه‌ها از اقتباس سینمایی بازی فنلاندی مجبوب، روز شنبه با حضور دست‌اندرکاران ساخت فیلم به نمایش گذاشته شد.

پیش‌نمایش فیلم «انگری بردز»

مسلما کسی در پیش‌نمایش فیلم «انگری بردز» عصبانی نبود و چطور هم می‌توانست عصبانی باشد؟ بیل هیدر، جاش گَد، تونی هیل و جیسون سودیکیس روز شنبه پیش‌نمایش این فیلم را با کارنیوالی از بازی و باغ وحش برگزار کردند. اما این روز خانوادگی پر از شادی بدون غذا کامل نمی‌شد و کلی همبرگر و کاپ‌کیک هم برای پذیرایی آورده شده بود. پیش از اینکه بازیگران و فیلمسازان «انگری بردز» وارد این جشن خیابانی بشوند، به سمت سالن ریجنسی در وستوود رفتند تا فیلم را پخش کنند. چند سال از زمانی که بازی فنلاندی «انگری بردز» محصول شرکت روویو انترتینمنت وارد بازار شد و محبوبیتی دیوانه‌وار پیدا کرد می‌گذرد.

جان کوهن تهیه‌کننده که خودش یکی از طرفداران پر‌و‌پاقرص این بازی است، می‌گوید از نظر او این فاصله زمانی بازدارنده نیست. کوهن گفت: «نقل‌قول محبوب من در حال حاضر متعلق به ورایتی است و همه چیز را جمع‌بندی می‌کند؛ ما می‌خواستیم یک فیلم عالی بسازیم. ساختن یک فیلم خوب چند سال طول می‌کشد و ما نمی‌خواستیم تا وقتی که یک داستان واقعا خوب نداریم شروع به تولید آن بکنیم.» البته این حقیقت که میلیون‌ها نفر این بازی را دانلود کرده‌اند هم به فیلم کمک کرد. مخاطبان از همین حالا پس‌زمینه اصلی فیلم را می‌دانند؛ دسته‌ای از پرنده‌های خشمگین هستند که علاقه شدیدی به خراب کردن خانه خوک‌ها دارند. کوهن اضافه کرد: «فراتر از این، چیز بیشتری طراحی نشده است. تا اینجا این فرصتی برای تعریف کردن یک داستان بود، برای همین این فیلم داستان اولیه این است که چه اتفاقی بین پرنده‌های و خوک‌ کوچولوهای سبز افتاد.»

جاش گد که نقش چاک را بازی می‌کند، با صداپیشگی یک شخصیت انیمیشن آشنایی دارد، اما حضور او در این فیلم نسبت به صداپیشگی‌ شخصیت آدم برفی در «یخ‌زده» متفاوت است. او می‌گوید: «اولاف مثل یک پسر پنج ساله می‌ماند، خیلی ساده‌لوح است. چاک دقیقا در آن سوی طیف قرار دارد. دیوانه سرعت است!»

گد گفت در این پروژه بهترین بخش کار، همکاری با مجموعه‌ای فوق‌العاده از بازیگران به رهبری جیسون سودیکیس در نقش شخصیت «رِد» بود. فرگال رایلی و کلِی کیتیس که در زمینه انیمیشن تجربه بالایی دارند، مسئولیت کارگردانی این پروژه را بر عهده داشته‌اند. سودیکیس اضافه کرد: «جالب‌ترین بخش این است که ببینید چطور تمام این‌ها کنار هم می‌آید. من هیچ یک از صحنه‌هایم را با جاش یا بیل و دنی ضبط نکردم، اما وقتی می‌بینید طوری به نظر می‌رسد که انگار همه‌مان در یک اتاق هستیم خیلی جالب است.»

در فیلم «انگری بردز» مایا رودالف، تایتوس برجس، کیت مک‌کینون، دنی مک‌براید، پیتر دینکلج، کیگن مایکل کی، شان پن، جیلین بل، ایکه بارینهولتز و بیلی آینکنر هم در قالب صداپیشه حضور دارند. این فیلم روز بیست ماه مه اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج