جاباما
۳۲۷۱۰۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بوش در ایران دفتر می‌زند

قطعه ساز خودروی آلمانی رابرت بوش یک دفتر در تهران افتتاح می‌کند و قصد دارد تا پایان امسال ۵۰ نفر را استخدام کند.

خبرگزاری ایسنا: قطعه ساز خودروی آلمانی رابرت بوش یک دفتر در تهران افتتاح می‌کند و قصد دارد تا پایان امسال ۵۰ نفر را استخدام کند.

اووه راشکه، یکی از اعضای هیات مدیره رابرت بوش که مسئول فعالیتهای این شرکت در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا است، در این باره گفت: از اینکه به ایران بازمی‌گردیم خوشحال هستیم و برای اینکه هر چه سریعتر فعالیتهایمان در ایران را گسترش دهیم در وهله نخست با شرکای داخلی و مشتریان سابقمان تماس می‌گیریم.

وی در ادامه افزود: پتانسیل بازار ایران فوق العاده بالا است و بوش انتظار دارد اقتصاد ایران امسال حدود پنج درصد رشد کند و رشد میان مدت هم بسیار امیدوارکننده است.

بر اساس گزارش رویترز، از زمان اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریمهای هسته ای علیه تهران، شماری از خودروسازان خارجی از جمله رنو، دایملر، پژو سیتروئن و سوزوکی موتور اعلام کرده اند قصد دارند دوباره وارد ایران شوند یا تولید در این کشور را افزایش دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزا

      بوش دفتر بزنه چه تاثیری داره چه گلی میخواد به سرمون بزنه. بوش بیاد بلبرینگ بره کاسه نمد در راهه که چی ویا بوش دفتر بزنه به حال میرزا فرقی نمیکنه، بوش نیاد جورج، کلینتون،جیمی جب،اوباما همه از یه کرباسند یه وقت نگی عمو میرزا پیره و نمیدونه چی میگه ها ها ها ها میدونم منظور شرکت بوشه ولی آخه میخواد چیکار کنه در اصل هیچ!!! آخه این هم گفتن و نوشتن داره؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج