۳۲۷۱۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

حاجیلو: شاید امیر دوباره فرهاد را برگرداند!

حاجیلو که در تمام دوران فوتبال بازی کردنش در استقلال بود، به مجیدی توصیه هم می کند: «مجیدی اگر سربلندی استقلال را می خواهد بگذارد استقلال، فتح الله زاده، قلعه نویی و بازیکنانش آرامش داشته باشند.امیر کلا آدم باگذشتی است و شاید دوباره او را به استقلال برگرداند!

اصغر حاجیلو به اوج گفت حجازی برخلاف ادعای مجیدی هیچ مکتبی نداشت. «حجازی مکتبی نداشت. من این مسئله را در ۴۰ سال زندگی با او فهمیدم. ناصر ساده زندگی می کرد و به دنبال منافع شخصی نبود. مصلحت مردم و موفقیت استقلال برایش از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت داشت و خودش را به فرد یا جمعی نچسباند.»

حاجیلو درباره دعواهای مجیدی و قلعه نویی اینطور نظر داد: «مجیدی را به عنوان یک استقلالی دوست دارم چون روزهای خوبی را با استقلال داشت اما او هم باید بداند امیر هم قهرمانی های زیادی برای استقلال به دست آورده است و دو زانویش را هم برای استقلال داد. همه ما استقلالی ها باید بدانیم شخص مهم نیست و اگر این تیم را واقعا دوست داریم باید به فکر موفقیت تیم باشیم. موضعگیری و بی حرمتی خوب نیست.»

حاجیلو که در تمام دوران فوتبال بازی کردنش در استقلال بود، به مجیدی توصیه هم می کند: «مجیدی اگر سربلندی استقلال را می خواهد بگذارد استقلال، فتح الله زاده، قلعه نویی و بازیکنانش آرامش داشته باشند. البته قبل از همه اینها هوادار باید آرامش داشته باشد. امیر کلا آدم باگذشتی است و شاید دوباره او را به استقلال برگرداند! مجیدی این را بداند اگر بی حرمتی کند روزی هم به خودش بی حرمتی می شود. این را موی سپید من می گوید.»

حاجیلو می گوید، این حاشیه ها تاثیری در رسیدن استقلال به هدفش ندارد: «این حاشیه ها شاید در رسیدن استقلال به موفقیت وقفه بیندازد اما این تیم امسال به اهدافش می رسد زیرا می دانم مدیریت، کادر فنی و بازیکنان برای سربلندی باشگاه از جان مایه می گذارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سروش

      به عنوان یک استقلالی به شما آقای حاجیلو میگویم که اگر امیرخان فکر میکرد تیمش به این حال و روز می افتد حتمآ از مجیدی استفاده میکرد.همه میدانند که خط حمله استقلال مشکل دارد و با وجود فرهاد میشود از این بحران خارج شد.

      پاسخ ها

      • zahra seven

        +++++++

      • abouzar

        100 %

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج