۳۲۷۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چیزكیك وانیلی با سس تمشك

ین چیزكیك را قطعا خواهید پسندید و می‌توانید از آن در هر زمانی استفاده كنید؛ كنار میزصبحانه، ناهار یا حتی به‌عنوان دسر كنار میزشام. با اضافه كردن بیسكویت تردی فوق‌العاده‌ای به چیزكیك می‌دهید.


چیزكیك وانیلی با سس تمشك

برترین ها: این چیزكیك را قطعا خواهید پسندید و می‌توانید از آن در هر زمانی استفاده كنید؛ كنار میزصبحانه، ناهار یا حتی به‌عنوان دسر كنار میزشام. با اضافه كردن بیسكویت تردی فوق‌العاده‌ای به چیزكیك می‌دهید البته بهتر است كه از بیسكویت‌های رژیمی استفاده كنید تا كالری كمتری داشته باشد. شما می‌توانید بدون اضافه كردن اسانس تنها از تمشك تازه یا بقیه میوه‌ها مثل (توت‌فرنگی یا شاه‌توت) به‌عنوان سس چیزكیك استفاده كنید.

چیزكیك وانیلی با سس تمشك

مواد لازم برای ۸ نفر:
  • كره: 150گرم
  • بیسكویت رژیمی: 200 گرم
  • جو پوست‌كنده: 100گرم (له شده)
  • پودر وانیل: یك قاشق چای‌خوری
  • پنیرخامه‌ای: 600گرم (پنیری كه با شیر خامه‌دار تهیه شود)
  • شكر: 150گرم
  • لیمو: یك عدد
  • پرتقال: یك عدد
  • خامه: 300 میل
برای سس تمشك:
  • شكر: 100گرم
  • تمشك: 500گرم

برای شروع:

تابه‌ای را كه می‌خواهید از آن استفاده كنید با كره كاملا چرب كنید. بیسكویت‌های رژیمی را درون یك پارچه ریخته و بعد با یك وردنه یا یك سنگ آشپزی روی آن را بكوبید تا زمانی كه كاملا پودر شود. تابه را روی حرارت كم قرار دهید بعد جو را درون تابه ریخته و بقیه كره را به آن اضافه كنید و بگذارید رنگ جوها تیره‌تر شود. در این مرحله بیسكویت‌های خرد‌شده را درون تابه بریزید. با یك قاشق چوبی مواد را با هم مخلوط كنید. از روی حرارت، تابه را برداشته و درون قالب را كاملا چرب كرده و مواد آماده‌‌‌شده را با یك قاشق درون ظرف ریخته و فشار دهید تا زمانی كه شكل قالب را به خود بگیرد. حتی می‌توانید از دست هم برای سفت كردن مواد در قالب استفاده كنید و بعد قالب را به مدت یك ساعت درون یخچال بگذارید تا منسجم‌تر شود.


چیزكیك وانیلی با سس تمشك

برای درست كردن لایه دوم

در یك ظرف دیگر پودر وانیل را ریخته و پنیرخامه‌ای را به آن اضافه کرده و شروع به هم زدن كنید در همین حین شكر را نیز اضافه کرده و مجددا با یك قاشق آن را مخلوط كنید. پوست لیمو را به همراه پرتقال رنده كرده و روی پنیرخامه‌ای بریزید بعد لیمو را 2 نیم كرده و آب آن را روی موادی كه درست كردید، بریزید. در این مرحله خامه را به آن اضافه كرده و به خوبی با یك چنگال هم بزنید تا كاملا نرم شود بعد آن را درون یخچال گذاشته تا كاملا بگیرد. بعد از یك ساعت آن را بیرون آورده و روی بیسكویت‌ها كاملا بخوابانید و مجددا درون یخچال قرار دهید تا شكل بگیرد.

برای سرو چیزكیك

وقت آن رسیده تا چیزكیك را سرو كنید. آن را از یخچال درآورده و روی ظرفی كه می‌خواهید سرو كنید، بگذارید و شروع به درست كردن سس تمشك كنید. تمشك‌ها را به همراه شكر درون كاسه ریخته و با یك همزن برقی یا حتی به كمك دست آن را كاملا له كنید تا شكر با تمشك كاملا ترکیب شود. بعد با یك قاشق لایه سوم را بسازید و روی لایه دوم را كاملا پر كنید، طوری كه از لبه‌های آن پایین بریزد و شكل زیبایی به خود بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج